Ik weet inderdaad wel dat erfelijkheid hier een factor in heeft. In mijn familie komen ook tweelingen voor, van beide kanten zelfs. Ik moet zeggen dat ik het wel goed vind als ik met eentje mag beginnen hoor. Meteen een tweeling vind ik een beetje beangstigend.
Ja een ééneiige tweeling kan iedereen krijgen. Omdat het celletje dan in tweeën deelt. Maar een dubbele eisprong kon alleen via erfelijkheid dacht ik te lezen. Ja dat snap ik! Lijkt me extra spannend. al moet ik eerlijk zeggen, dat ik al weer veel vergeten ben van de babytijd van onze dochter. Terwijl ze nog niet eens 2 is.
@Meisje93 ik zit ook op het wachtbankje ja. 6 DPO nu denk ik. Ik voel dit keer echt helemaal niets, denk niet dat deze ronde wat wordt. Nog 1 kans voor een 2018 baby hierna, want daarna sla ik twee rondes over omdat ik absoluut niet in december of januari uitgerekend wil zijn.
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Manna, 2e kindje, ronde 4 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) 24 januari Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 25 januari Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Datumloos: Totaal: 19 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
6 dpo alweer. Spannend! Zegt niets hoor dat je niets voelt. Oeh dat maakt het extra spannend dan ja. Waarom zou je dat niet willen? vanwege de feestdagen? Mij maakt het nu allemaal niets meer uit, wanneer ik uitgerekend zou zijn. eerst wel hoor.
Hey meiden, ik ben weer terug van vakantie. @Meisje93 spannend. Misschien dan inderdaad 2 eitjes die springen. Ik heb al 2 dagen steken onderin mijn buik. Het voelt een beetje hetzelfde als rond mijn eisprong. Maar die moet echt al lang geweest zijn. (Aangezien de positieve test afgelopen woensdag en de steken die ik toen had) Heel vreemd. Ik hou het maar op mijn darmen die van slag zijn door de vakantie. Meiden ik begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden voor as dinsdag. Ben zo bang voor de uitslag... Wat staat ons te wachten?!
Ik denk dat ik die ook ff oversla...maar bij een volgende ronde zou ik nog rond begin november uitkomen...dus nog 1 ronde hierna.
@SHN succes met je toets! @Meisje93 dubbel spannend, de kans op een tweeling! Maar ook hier is eentje wel genoeg! @Catlady90 op 5dpo van ik vandaag zooooo moe! Gisteren heb ik een sporttoernooi gehad, wat wil zeggen een uurtje of 2 in totaal flink actief geweest. Gisteravond werd ik al vroeg slaperig. Ik heb vannacht van 22.00 tot 9.00 uur geslapen, en ik wordt net wakker van een dutje op de bank (van een uur of anderhalf?) Niet echt normaal om zó uitgeput te zijn! En ik heb het sinds een paar dagen steeds zo koud.
Meer omdat ik de winter verschrikkelijk vind, en het idee dat ik dan precies de wintermaanden thuiszit... mijn eerste was een huilbaby en mijn verlofperiode was daardoor nogal een donkere wolk. Ik had dan wel het geluk dat ik midden zomer ben bevallen, dat maakte dat ik nog overeind bleef. Ben nog steeds wel heel erg teleurgesteld dat ik in november een miskraam kreeg, want dan zou ik weer in de zomer uitgerekend zijn en dat was echt mijn droom... (los van dat het natuurlijk sowieso een teleurstelling was). Zelf ben ik net voor kerst jarig en heb altijd enorm gebaald van mijn verjaardag omdat de helft nooit kon.
@Elena83 welkom thuis meis. Ja wie weet. Het lijkt er wel op. Anders wel erg raar die pijn. Whaa spannend zeg. Wie weet de innesteling! Hoop het zo voor je. Ja dat komt steeds dichterbij... lijkt me zo dubbel allemaal. Heel veel succes & sterkte. @Wollig wow! Jij hebt veel geslapen zeg. @Stakato Ah op die manier. Ja dan snap ik wel, dat je niet met de winterperiode thuis wilt zitten. Mij leek een voorjaarbaby erg leuk. Nu zitten we inmiddels al bij een winterbaby.
Ik had heel erg dat ik niet in dec uitgerekend wil zijn. Maar nu zou ik al lang blij zijn als het überhaupt lukt! Ik heb nu wel geleerd dat het leven niet te plannen valt..
@Meisje93 bizar toch. Ik ben wel iemand die over het algemeen ook veel slaap nodig heeft, maar niet zóveel! Je zou zeggen dat ik nu stuiter van de energie, maar ik ben nog steeds duf. Ahja, beter nu dan morgen op mijn werk. En dat wil kinderen
Snap ik! Nee dat valt helaas niet te plannen. Haha! Nou moet eerlijk zeggen, dat ik sinds de vorige zwangerschap ook minder energie heb hoor. Nou idd! Beter dan zitten suffen op je werk. Maar een luie zondag is toch ook heerlijk!
Wij zijn ook aan het denken om maart even over te slaan... ons zoontje is jarig op 11 december en nog een decemberkindje kan ik echt niet aan haha, is nu al zooo druk
Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt, @Elena83! Mij maakt het niet zo uit wanneer de baby komt, als het maar komt en goed gaat. Verder geen wensen Ik ga er vanuit dat dinsdag of woensdag mijn eisprong komt. Hoop morgen nog vroeg genoeg te kunnen testen. Kan op m'n werk echt niet. In het ergste geval mis ik de piek. Weet wel zeker dat hij nu echt gaat komen dankzij m'n lijf. NOD wordt dan 27 of 28 januari denk ik. Ik pas de lijst wel aan wanneer ik zeker weet dat mijn ei geweest is!
@Doornroosje94 ook hier sterk de gedachte om maart over te slaan. Het valt niet te plannen maar om het lot nou te tarten... Oh ow, als ik na een zwangerschap nóg minder energie zou hebben Ik werk met kinderen, hoe minder energie ik heb, hoe harder zij stuiteren. Ik ga dus maar weer slapen haha
Goedemorgen dames! Mijn vorige reactie kan misschien wat gemeen (passief agressief) overkomen, lees ik nu. Maar zo bedoelde ik het niet, ik zei het een beetje ongevoelig na de vorige reacties. Maar ik kan de bewerk-knop niet vinden (normaal wel, maar nu lukt het niet?) Ander onderwerp: 6dpo en wat rood/bruine afscheiding gevonden. Vaker gehad, alleen nog nooit eerder bijgehouden wanneer, dus geen idee wat het is.
[QUOTE="Wollig, post: 21199654, member: 110348" Ander onderwerp: 6dpo en wat rood/bruine afscheiding gevonden. Vaker gehad, alleen nog nooit eerder bijgehouden wanneer, dus geen idee wat het is.[/QUOTE] Misschien innesteling bloeding??