NOD lijst 22 - 28 januari 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Wollig, 18 dec 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady90

    Catlady90 Actief lid

    26 nov 2017
    365
    535
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 22 - 28 januari 2018

    22 januari
    Wollig, 1e kindje, 2e ronde
    Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk)

    23 januari
    Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1)

    24 januari
    Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

    25 januari
    SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    Manna, 2e kindje, ronde 4

    26 januari


    27 januari


    28 januari


    Datumloos:



    Totaal: 6

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  2. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    laatig he? Hier ook veel zwangeren om mij heen. Die ook nog eens heel dichtbij staan. Zielsgelukkig ben ik voor hun maar ook moeilijk soms.

    Misschien nog even een positief verhaal vanuit mijn omgeving... Bekende had de eerste zwangerschap ook een bbz en verwijdering van 1 eileider. Beetje zelfde verhaal als jou. En inmiddels heeft ze 2 mooie kindjes rondlopen. Bij haar zei het dus verder niet voor volgende zwangerschappen. Dikke knuffel hoop dat het voor jou ook snel raak is
     
    SHN vindt dit leuk.
  3. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 22 - 28 januari 2018

    22 januari
    Wollig, 1e kindje, 2e ronde
    Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk)

    23 januari
    Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1)

    24 januari
    Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

    25 januari
    SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    Manna, 2e kindje, ronde 4

    26 januari
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12

    27 januari


    28 januari


    Datumloos:



    Totaal: 7

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  4. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb mezelf ook weer op het lijstje gezet. Het kan zijn dat mijn nod nog veranderd. Ga nu even van een wat langere cyclus uit omdat ik die meerdere keren gehad heb.

    We zijn begin dec naar de fertiliteitsarts geweest. Daar hebben ze een cyclus analyse gedaan, meerdere keren bloed geprikt en mijn man heeft zijn sperma ingeleverd voor analyse. We krijgen 16 jan de uitslag daarvan en horen we wat het plan wordt.

    We gaan voor die uitslag eerst even op vakantie. Lekker een weekje skiën. Ik kijk er erg maar uit, even lekker weg met mijn man.

    Vandaag met het kerstdiner lekker een wijntje drinken aangezien ik dus gisteren helaas ongesteld ben geworden.
    Baal er wel echt flink van en heb gisteren echt gehuild en was boos op alles en iedereen. Waarom lukt het ons niet?? Daar hopen we dus antwoord op te krijgen.
     
  5. Catlady90

    Catlady90 Actief lid

    26 nov 2017
    365
    535
    93
    Vrouw
    @Elena83 jeetje wat moeten jullie sterk zijn om steeds maar weer de teleurstelling te accepteren en weer verder te gaan. Hopelijk deze ronde raak en anders maar met een beetje hulp. In elk geval heel veel respect voor jullie!
    Probeer nu te genieten van de feestdagen en van elkaar :) En natuurlijk een lekker wijntje.
     
  6. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Wijntje was lekker gisteren. En heb vannacht heel goed geslapen. Afgelopen week namelijk erg slecht geslapen.

    We doen ons best. Ik hoop zo dat we met een klein beetje hulp onze wens in vervulling kunnen laten gaan. We kunnen niet meer doen als afwachten.
     
  7. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Welkom! Wat een weg hebben jullie al gehad. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Eerst nog even genieten nu en met vakantie, wie weet helpt de extra ontspanning wel
     
  8. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hoi iedereen,

    Ik schrijf ook mee deze maand, voor de eerste keer.
    Net ronde 6 ingegaan na een cyclus van 41 dagen. Beetje frustrerend geweest, normaal altijd mooi 28 dagen en nu voor de feestdagen een hele tijd in onzekerheid gezeten. Maar goed, ms doorgekomen en nu duimen dat die rare cyclus eenmalig is en/of mijn ovutestjes deze maand wat meer duidelijkheid gaan geven...
    Hopelijk binnenkort eens prijs, het wachten begint wat lastig te worden... :) we duimen maar dat er veel roze op deze lijst mag komen te staan!
     
  9. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    #29 SD90, 26 dec 2017
    Laatst bewerkt: 26 dec 2017
    Ik ben een sukkel :roflmao: ik wil mezelf toevoegen aan de lijst maar ik vind de quote-knop niet eens. Kan iemand me helpen?
    SD90, 27 jaar (28 op nod - bijna jarig :)), eerste kindje, ronde 6, nod 23-1.
    Toch gelukt... :thumup:
     
  10. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 22 - 28 januari 2018

    22 januari
    Wollig, 1e kindje, 2e ronde
    Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk)

    23 januari
    Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1)
    SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde

    24 januari
    Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

    25 januari
    SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    Manna, 2e kindje, ronde 4

    26 januari
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12

    27 januari


    28 januari


    Datumloos:



    Totaal: 7

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  11. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Welkom, nieuwe dames!

    @Elena83 Pff, jullie hebben inderdaad al een lange weg afgelegd. Wie weet brengt het nieuwe jaar wel goed nieuws! En anders duim ik extra hard dat het met een beetje hulp snel mag lukken.
     
  12. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Zijn hier nog dames die ovulatietesten gebruiken? Wanneer beginnen jullie meestal met testen?
    Ik denk dat ik morgen maar eens begin met de eerste test. Als ik rekening hou met m'n kortste cyclus verwacht ik rond nieuwjaar een eisprong, maar als het dan weer een lange cyclus wordt, hang ik eraan voor nog minstens 2,5 week extra testen. Hooo, wat word ik soms zot van die onregelmatige cyclus!!
     
  13. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik gebruik ovulatie testen. Het ligt eraan hoe lang je cyclus is op welke dag je begint met testen. Vaak zit er bij je ovutesten een schema waarop het staat uitgelegd.
    Als je een onregelmatige cyclus hebt is het natuurlijk wel wat lastiger. Weet niet waar je je testen koopt maar je hebt goedkope en duurdere varianten.
     
  14. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Ik gebruik ook ovulatietesten omdat mijn eisprong nogal eens wisselt. Vorige rondes op dag 14, 20, 17 en 17 een positieve ovulatietest. Ik begin meestal op dag 10. Zit nu op CD3. Man, wat duurt het toch altijd lang, die eerste 2 weken van je cyclus...

    ik merk sowieso dat ik nu veel ongeduldiger ben dan bij mijn eerste. Toen was ik in ronde 2 zwanger, zit nu in ronde vier. En dat het leeftijdsverschil tussen mijn eerste en een volgend kind nu al groter is dan ik zou willen (door omstandigheden helaas niet eerder voor een tweede kunnen gaan) geeft me ook een onrustig gevoel. Ik probeer het los te laten, het is zoals het is, het leven kun je niet helemaal plannen, maar ik ben er wel erg teleurgesteld over. :cry: Maar oké, we gaan er met frisse tegenzin weer tegenaan. :rolleyes:
     
  15. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    966
    785
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 22 - 28 januari 2018

    22 januari
    Wollig, 1e kindje, 2e ronde
    Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk)
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3

    23 januari
    Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1)
    SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde

    24 januari
    Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

    25 januari
    SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    Manna, 2e kindje, ronde 4

    26 januari
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12

    27 januari


    28 januari


    Datumloos:



    Totaal: 8

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  16. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    966
    785
    93
    Vrouw
    Ik klets graag ook weer mee, :). Duimen op een roze lijst deze keer!

    @SHN: Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten of temperatuurkaartjes, eerst nog 'gewoon' proberen. Maar ben redelijk regelmatig en voel mijn eisprong ook goed aankomen door te kijken naar pijn, afscheiding en zin in het gezellig maken. Als het na 6 maanden nog niet raak is, ga ik daar misschien mee aan de slag. Zag via een eerder NOD forum deze link langskomen voor goedkope testen: https://www.ebay.nl/itm/280860114911
     
    Manna vindt dit leuk.
  17. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Dat gevoel heb ik ook. Bij m'n eerste in ronde 10 zwanger en dat vond ik al snel toen (in mijn familie zijn nl niet veel vrouwen zonder mmm zwanger geworden, dus had m'n genen wat tegen). Nu eigenlijk nog maar net bezig, maar toch al super-ongeduldig. Hetzelfde verhaal van leeftijdsverschil dat al groter is dan gewenst, ook omdat we -om medische redenen- pas later zijn kunnen beginnen voor een 2e dan we eigenlijk gepland hadden. En daar kwam die bbz dan nog eens bij, dus de teleurstelling werd nog groter. Maar het is wat jij zegt: het is nu zo en dat het allemaal niet te plannen valt zoals ik graag zou willen, wist ik op voorhand. Maar ik heb een goed gevoel over 2018 :D Op naar een roze lijst!
     
  18. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Ik gebruik nu die van sensitest. Wou het eigenlijk ook zonder doen, hoor. Vorige keer is dat prima gelukt. Maar toen was m'n cyclus regelmatiger. Nu was het een jaar na pilstop nog altijd zo'n boeltje dat ik het wel een geruststellend gevoel vind om toch een beetje te weten wat er allemaal gebeurd. Normaal kan ik ook aan de hand van afscheiding wel redelijk goed inschatten wanneer mijn eisprong eraan komt, maar onlangs had ik precies ineens 2 keer vruchtbaar slijm (met meer dan een week tussen), dus dat zorgde weer voor verwarring :roflmao:
     
  19. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hier bij de eerste wel de mmm in moeten gaan en nu ook een groter leeftijdsverschil dan gewenst, maar goed. Ook een andere vriend nu dan de papa van mijn dochter, dus we zien wel... Er is nog geen haast bij dus hier voorlopig ook nog geen ovulatietesten, die ga ik pas proberen te gebruiken vanaf mei moest het dan nog niet raak zijn :)
     
  20. Eefje1983

    Eefje1983 Lid

    22 dec 2017
    61
    76
    18
    Vrouw
    #40 Eefje1983, 27 dec 2017
    Laatst bewerkt: 27 dec 2017
    NOD-lijst 22 - 28 januari 2018

    22 januari
    Wollig, 1e kindje, 2e ronde
    Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk)
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3

    23 januari
    Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1)
    SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde

    24 januari
    Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1

    25 januari
    SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz)
    Manna, 2e kindje, ronde 4

    26 januari
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12
    Eefje1983, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3

    27 januari


    28 januari


    Datumloos:



    Totaal: 10

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     

Deel Deze Pagina