Ik zou de ronde niet exact meer weten doordat we niet elke maand poging konden doen. We zijn bezig vanaf mei.
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) Faith81, 36 jaar, 2e kind, ronde ? 24 januari Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 25 januari Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Manna, 2e kindje, ronde 4 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Datumloos: Totaal: 21 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Snap ik. Fijn dat je deze ronde wel kon benutten. Ja dat wachtbankje is vreselijk. Hopelijk vliegen de dagen voorbij.
@capturethemoment daar durf ik niet op te hopen! Maar liefst natuurlijk dat over 2 weken blijkt dat dat het was. Ik dacht ook aan inn.bloeding, maar durf er niet op te hopen, aangezien mar 20/30% dat heeft. Ik heb indd vaker verlies gehad, wat oud bloed. Maar of dat nou na de menstruatie of na de ovulatie was?? Ik werk in het basisonderwijs. Gelukkig best goed volgehouden vandaag, maar voel me nu niet zo top. Vanavond eigenlijk sporten, maar denk eraan niet te gaan. Ik las wel eens dat een lage weerstand goed is voor het innestelen! Dus ik klaag maar niet
@Lelietje85 ik keek inderdaad ook wel. Vooral omdat het me eerder is gebeurd denk ik. Maar ik had op dat moment ook een slecht voorgevoel. Had het gevoel dat ik vermoeider had moeten zijn op dat punt. @Wollig he, nog een juf! Het heerst enorm he. Had vandaag 5 zieke kinderen in de klas. En m'n eigen kind is ook ziek.
Ha ja! Ik zag net dat jij ook juf bent! Op mijn school valt het nog mee. Ik heb sinds de kerst nog geen zieken gehad! Wel vervelend voor je, met al die toetsen die komen..
Hallo allemaal! Wachtbankje raakt steeds voller, gezellig!! En dan te bedenken dat ik er alweer bijna af mag (deze week vliegt om met 6 dagen werken). Heb met mijn vriend afgesproken zaterdag ochtend te testen. Ik moet die afspraak ook echt zo maken want anders ga ik echt los, wat natuurlijk totaal geen zin heeft. Hier nog geen bloed gezien, hoofdpijn (wat ook door de lange dag kan komen) en steekjes in de buik. Oh ja, ik kan met deze post direct testen of mijn ticker het doet
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) Faith81, 36 jaar, 2e kind, ronde ? 24 januari Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 12 25 januari Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Manna, 2e kindje, ronde 4 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Datumloos: Totaal: 21 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hallo meiden, Sorry ben niet mega actief, maar lees wel alles mee... Morgen 8 dpo waarschijnlijk... Blijft een gokje ... Heb al twee dagen het gevoel ongesteld te moeten worden. Kennen jullie dat? Ook wat lage rugpijn...
Spannend allemaal meiden. Wachten duurt altijd lang. Ik moet zeggen dat ik nu ni et zo bezig ben of ik wel of niet zwanger zal zijn. Maar ohoh wat zie ik op tegen morgen... er komt vandaag niets uit mijn handen. Hoofdpijn, buikpijn enorm veel snaaien van de zenuwen.. mijn man is al 2 dagen aan de schijterij. Sorry dat ik niet op jullie persoonlijk allemaal reageer, maar ik kan me nauwelijks focussen.
@Wollig spannend! fijn dat je het goed hebt volgehouden vandaag. wel vervelend dat je je niet helemaal top voelt. @Catlady90 whaa je hebt al een testdatum staan. Spannend zeg. Ben benieuwd. Super! Have fun meis. @Dominique1991 Jij ook alweer 7dpo. Die menstruatie krampen herken ik ook. van de voorgaande rondes. @Elena83 heel veel succes en sterkte morgen!
Heel logisch dat jullie zenuwachtig zijn. Het is ook niet niks allemaal. Na morgen kun je dat loslaten, dan hebben jullie hopelijk de antwoorden waar jullie naar op zoek zijn. Ik weet, ik heb makkelijk praten.. Ik sta niet in jouw schoenen en heb dus helemaal geen idee van hoe je je voelt. Maar ik weet wel dat morgen om de hoek is, en dat jij en je man sterk zijn samen dat jullie dit aan gaan. Heel veel succes voor morgen!