Welkom! Wat balen dat jullie al zo lang bezig zijn zeg! Hebben jullie al onderzoeken oid gehad? En die telling is per ronde dat je het geprobeerd hebt. Maar als je al zolang bezig bent snap ik dat je dat niet meer bijhoudt!
Dankjewel. Ben de tel idd een beetje kwijt. Nee, geen onderzoeken gehad. Geen dokters en ziekenhuis verhalen. Misschien omdat je stiekem elke maand weer denkt: zou het nu raak zijn?!? Ik stel het dus steeds uit. Ook bang voor het onbekende. Wat krijg je te horen..? Begin er nu wel steeds meer over na te denken, het toch te doen. Een gesprek bij de dokter kan geen kwaad..
@capturethemoment ik heb geen ervaring met deze testen dus ik kan er niks nuttigs over zeggen. Mocht ik zwanger zijn dan stel ik het vertellen wel zo lang mogelijk uit, tot het moment dat ze echt een aanbod gaan doen. Want voor die tijd kan het ook nog misgaan zoals vorige maand en dan zou het wel erg jammer zijn als ik zowel de baan als de zwangerschap misloop. Zo'n sollicitatieprocedure duurt toch altijd wel een paar weken dus we wachten het allemaal af... @2013mama welkom! en ik snap heel goed dat die wens gigantisch is, ook al heb je al een kindje! Ik zou het vreselijk vinden als het nu niet meer zou lukken.
22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) Faith81, 36 jaar, 2e kind, ronde ? Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, ronde? MMM Nan87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 24 januari 25 januari Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Manna, 2e kindje, ronde 4 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 35 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 23 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@capturethemoment Wauw wat spannend! Er is wel wat te zien! Nu hopen dat het goed oploopt aankomende dag .. Hier nu op 8 of 9 dpo. Het niet testen is soms toch moeilijker volhouden dan verwacht... Ik had 8 of 9 Januari mijn eisprong waarschijnlijk en heb 4,5,6 en 8 januari seks gehad... Er is dan wel een kans dat het lukt toch? De wens voor een tweede is toch sterker dan verwacht.
Net ook een action test gedaan die is nagenoeg wit. Iemand bekend mee op kV testen gevoeliger zijn? Merk dat ik er niet echt in geloof .
kv testen zijn gevoeliger. Maar zijn de laatste tijd minder betrouwbaar helaas. geven snel een vals streepje. @2013mama wat verdrietig dat een 2e kindje zolang op zich laat wachten. hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.
@Dominique1991 het lijkt me dat je wel goed 'gemikt' hebt. zeker de poging op 8 januari! En er zullen zeker ook nog zaadcellen van 6 januari levend zijn geweest. Ik heb zelf op 10 en 11 geklust en ovulatie was waarschijnlijk op 12...
Tuurlijk moet dat goed zijn! Ik had denk ik gisteren of vannacht mijn eisprong. Ik heb vrijdag, zondag, maandag, dinsdag geklust haha. Ik ga ervoor
Ik dacht vanochtend (na overleg met vriendlief): doe es een testje. Nou.. Witter dan wit met kv2v5. Vorige keer testte ik op 9dpo positief met action early test. Dacht die nog in huis te hebben maar helaaaaas. Toch nog een paar dagen wachten of nog even naar de action gaan? Had gehoopt dat ik zo mijn buikpijn/steken kon verklaren.
Hier hetzelfde helaas. Ik had vorige keer met Action early geen duidelijkere strepen. Ikzelf geloof er niet meer in deze ronde, dus helaas wachten op menstruatie en een volgende ronde. Bah, bij mij eerste was ik zo snel zwanger en ging dat ook meteen goed.
@Catlady90 ik zou nog even wachten. Als snap ik je testdrang wel hoor! Het geeft een gevoel van controle, maar die hebben we eigenlijk helemaal niet....9dpo is erg vroeg en elke zwangerschap is anders dus dat je de vorige keer wel positief testte op 9 dpo zegt niks.
Ik geloof er wel nog in. Vind mezelf gewoon een beetje dom dat ik aan die test drang toegeef. Nu ga ik echt wachten tot zaterdag
Ik zou ook wachten.. beetje dom gezegd aangezien ik het zelf niet heb gedaan. Maar ik zit nu alleen maar in meer onzekerheid omdat ik het nu ook besef als de innesteling niet goed gaat. Dus probeer het vol te houden hihi
Ik testte pas licht positief op 11 dpo, dus zegt nog niks joh. Probeer je inderdaad maar in te houden, hoe lastig ook. En dom is het sowieso niet hoor. Gewoon heel menselijk
ik ‘moest’ wel testen aangezien ik net antibiotica heb opgehaald. Nouja, ik wacht wel af, en anders zaterdag maar flink aan de wijn als troost.
22 januari Wollig, 1ste kindje, ronde 2 Stakato, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Capturethemoment, 31 jaar, 3e kindje, ronde 7 (ronde 1 na pauze van 5 maanden) Dominique1991, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 SHN, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) 23 januari Catlady90, 1ste kindje, ronde 3 (vmk in ronde 1) SD90, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 6 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 13 (ronde 11 vmk) Faith81, 36 jaar, 2e kind, ronde ? Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, ronde? MMM Nan87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 24 januari 25 januari NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 5 Veran, 26 jaar, 3e kindje, ronde 1 26 januari Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) Manna, 2e kindje, ronde 4 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 35 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Vie87, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1 na vmk) 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 Eefje1983, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 23 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@capturethemoment wauw! Ik zie hem zeker hoor! Action is minder gevoelig dan kv, action 25hcg en kv 10hcg volgens mij? Hier momenteel 2 DPO en ik haat het wachten al zo hard haha Positieve ovutest gehad op 14/1 Gezellig gehad op 11/1, 14/1, 15/1 en 16/1, hopelijk met resultaat had liever 13/1 ook meegehad maar had nog geen eisprong verwacht..