Graag klets ik ook mee, vandaag is ronde 3 voor mij begonnen. Mijn nod is ook nog niet zeker, had een redelijk zekere cyclus van 32, dit keer van 30. Heb een hysteroscopie gehad, dus misschien lag het daaraan. Ik heb nog wat ovulatietesten liggen, dus ik ga wel testen, puur om te checken of en wanneer ik dan die eisprong heb. Bij een eerder bezoek aan de gyn. is er een PCOS achtige eierstok gezien, dus vandaar dat ik een keer mijn LH heb gecheckt met die testen voordat we uberhaupt probeerden om zwanger te worden. Ik ben benieuwd en duim voor ons allemaal!
Zo herkenbaar kortste cyclus 26 dagen, langste 41 maar meestal ergens rond de 33-36 dagen. Zo irritant en dan begin ik te testen rond dag 12 ivm die korte cyclus 1 maal en vervolgens honderd testjes later pas een positieve ovulatietest. Ik ga deze ronde ook een keer tempen, kijken hoe dat gaat.
Wauw het is alsof ik dit getypt heb. Hier precies hetzelfde verhaal, gevoel en aantal rondes. Wordt er nu ook ongeduldig en onzeker van
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1e kindje, 2e ronde Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 23 januari Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1) SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde 24 januari Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 januari SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) Manna, 2e kindje, ronde 4 26 januari Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12 Eefje1983, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hey allemaal, vandaag helaas mijn ms gekregen dus ik kom hier wat meeschrijven, hopelijk een leuk begin van 2018 volgende maand voor iedereen!
Welkom @Doornroosje94 , maar geen leuke reden dat we je mogen verwelkomen. Was je net zwanger, want wij zaten toch ook in het vorige topic?
@Stakato nee helaas niet, had echt een goed gevoel vorig maand dus echt wel balen :/ maar goed, het was nog maar ronde 2 dus geen man overboord ik hoop dat het deze maand raak is, dan zou de timing echt perfect zijn
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1e kindje, 2e ronde Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 23 januari Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1) SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde 24 januari Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 januari SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) Manna, 2e kindje, ronde 4 26 januari Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12 Eefje1983, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2de kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb me ook op de lijst gezet. Nogmaals ronde 4. Vorige maand niet geprobeerd m, omdat ik medicatie had, waarbij zwanger worden niet mocht. Er is een vermoeden van psoriasis, maar na 3 weken zalf smeren is het al een stuk rustiger dus hopelijk mogen we deze maand gewoon proberen.
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1e kindje, 2e ronde Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 23 januari Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1) SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde 24 januari Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 januari SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) Manna, 2e kindje, ronde 4 Lelietje85, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) 26 januari Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12 Eefje1983, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2de kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hi allemaal! Heb mezelf ook toegevoegd nadat ik deze week helaas een miskraam kreeg bij 5 weken. NOD is dus een beetje onzeker, heb voor nu maar even mijn miskraamdag als eerste menstruatiedag genomen. Normaal gesproken heb ik een hele regelmatige cyclus, maar ja...dat kan nu anders zijn. Ik ga maar met ovulatietesten aan de slag deze maand. Zou het nog zo kunnen zijn dat ik mijn ovulatie gewoon heb op de dag dat ik m had gehad als ik niet zwanger was geworden? Dan zou ik hem namelijk een week eerder hebben dan ik nu denk...ik ga gewoon testen vanaf de 3e of 4e denk ik....maar ik verwacht pas de 11e... @Doornroosje94 wat vervelend dat je er wel een goed gevoel over had en het niet zo mocht zijn. Ik had op de een of andere manier een vermoeden dat het niet goed zat. Keek elke keer naar t wc papier als ik naar de wc moest....en op eens: BAM! roder dan rood. Op de valreep nog een wijntje gedronken met kerst...dat is dan weer een voordeel.
Wat verdrietig ... ik zou rekenen vanaf de dag waarop je flink bent gaan bloeden. Dat is in principe het begin van je nieuwe cyclus.
@Doornroosje94 ga morgenochtend testen, nog niet gedaan. Ik hoop dat ie wit blijft, of bijna wit, dan is hcg weg en kunnen we door!
NOD-lijst 22 - 28 januari 2018 22 januari Wollig, 1e kindje, 2e ronde Stakato, 2e kind, 4e ronde (2e ronde werd mk) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 23 januari Catlady90, 1e kindje, 3e ronde (vmk in ronde 1) SD90, 27 jaar (28 binnen een weekje), 1e kindje, 6e ronde 24 januari Nahlatje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 januari SHN, 2e kindje, ronde 2 (na bbz) Manna, 2e kindje, ronde 4 Lelietje85, 2e kindje, ronde 2 (vmk ronde 1) 26 januari Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 12 Eefje1983, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 januari Vrauwke, 37 jaar, 2de kindje, ronde 4 28 januari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 8 Datumloos: Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!