2 a 3 dagen na een innesteling kan je inderdaad positief testen. Vanaf de innesteling ga je hcg aanmaken. Ik temperatuur niet. Raak ik veel te gestrest door haha. Mijn eisprong weet ik te vinden en verder wacht ik het wel af.
Wat grappig ik temperatuur nu de 1e ronde en het maakt mij juist rustiger. Met ovulatietesten mis ik hem nog wel eens en deze maand had ik een positieve en sprong hij 2 dagen later (dan de gebruikelijke 24-48 uur). Fijn dat er verschillende manieren zijn
Hey dames, Ik heb deze ochtend ook nog een testje gedaan. Negatief op het eerste zicht, maar toen ik na een tijdje opnieuw wat beter keek, zag ik een heel licht streepje. Nu, dat was ver buiten afleesttijd en met een test die ik niet echt ken (Quid van Carrefour), dus ik beschouw deze als negatief. Het was de 2e uit dat doosje en heb hem even vergeleken met de andere (die ik al gebruikt had en negatief was) en daar zie je wel echt helemaal niets op. Dus weet niet goed wat ik ervan moet denken. Indroger? Negatief dus maar voorlopig. Momenteel ook geen testen meer in huis (behalve een digitale cb, maar die gebruik ik liever niet voor het 'dagdagelijkse' testen ), dus ik wacht zowizo tot maandag om opnieuw te testen. Dat is ook mijn NOD. En aangezien ik de gewoonte heb om 's nachts ongesteld te worden, zal ik ook direct weten of het nog nodig is om te testen of niet.
Wat spannend zeg! Ik ga morgen nog een test doen. Gister was hij al vrij duidelijk! Als hij morgen nog duidelijke is mag ik op roze! Vanavond feestje dus nog even een smoes waarom ik niet drink.. dit is mijn derde en heb nu gewoon al een opgeblazen buik van darmen .. pfff
Ja, ik denk toch negatief, hoor. Ik houd het er voorlopig op dat het een indrooglijntje is. Kwestie van m’n hoofd niet op hol te brengen. We zullen maandag dan wel zien.
@capturethemoment ohhh vervelend is dat he. Ik zou meteen door de mand vallen want ik drink zelfs wel 1 glaasje als ik moet rijden en met de antibiotica smoes kom je tegenwoordig ook niet echt meer weg.... Ik ben zo moe de laatste dagen, maar kan nog geen zw-verschijnsel zijn want ik heb denk ik pas morgen mn innesteling...
Ja zeker, hoop voor jou ook dat het positief afloopt!! Ik dacht zelf de 10e maar de gynaecoloog zei afgelopen maandag dat ik mijn eisprong binnen enkele dagen zou hebben. Die “enkele dagen” lijken mij nu ook wel voorbij, maar op de testen dus geen duidelijke streep te zien.
ben benieuwd! Oeps nu al het darmenbuikje. Dat is waar. Dat is net als met de kv2v5. Bij de een komen wel indroogstreepjes. En bij de ander weer niet.
Vandaag ben ik 9 dpo, dus de kwaaltjes zouden kunnen gaan beginnen. Vooralsnog voel ik helemaal niks, maar dat hoeft natuurlijk ook niet perse. Pfff het duurt nog zoooo lang tot t vrijdag is
Ok ik probeer niet met symptomen bezig te zijn. Maar dit is er 1 die gewoon fysiek te zien is: melk uit mijn rechterborst. Had gewoon natte plek in mijn pyama. Wat vinden jullie daarvan? Sinds paar maand geen bv meer gegeven en al zeker 1,5 maand niet gehad. Nu 9dpo, ben benieuwd