@NoelleJona @Manna laat die testjes maar zien Ik ga pas zaterdag ofzo testen. och ja dat snap ik! Wil je gaan testen vandaag? of wacht je liever?
Ben benieuwd naar de tests! Ik ben pas 7 dpo @Pancakes rot zeg dat je er zelfs wakker van ligt! Ik hoop voor je dat je gewoon lekker niet ongesteld wordt.
Ik had vanmorgen een mega lichte tuurtest.. ik ben natuurlijk ook veel te vroeg, 5/6 dagen voor nod dus ben benieuwd of ie oploopt
Oh dat is jammer zeg Ik heb het idee dat t nog niet erg lekker gaat in dit groepje. Kom op met dat goede nieuws!!
Ik heb nog altijd veel buikpijn alsof ik ongesteld ga worden maar mn tweede test ziet er goed uit (1 dag voor nod) Ik krijg de foto er op telefoon niet in, zo even op pc
Nou eerste test had een rare bobbel thv de teststreep dus kon ik niets mee liep niet door. Natuurlijk urine al weggegooid. Later nog wat uitgeprobeerd te plassen maar ik zie iets schaduw en man ziet niets. Dus voor nu negatief helaas.
Alleen van de foute test een foto bij de andere geen tijd meer omdat ik weg moest. Krijg de bobbel er alleen niet goed op. Baal er echt van.... Gisteravond expres niet te veel gedronken
Waarschijnlijk test ik morgen wel weer maar tip gooi je urine pas weg als je zeker goed hebt gezien dat hij goed doorloopt of je geen andere test meer hebt
@Manna ik zie toch echt wel een streepje bij jou @NoelleJona ik zie ‘m! @Nan87 duidelijk! Gefeliciteerd