@capturethemoment Ja jouwe is duidelijk echt mooi knal! Ik wacht ook n og even zo'n mooie knaller af en ik denk dat ik begin volgende week de VK bel Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Vandaag is mijn NOD. Ik ben nog niet ongesteld, maar durf ergens niet te testen. Vorige ronde had ik testdrang, nu heb ik testangst. Al zoveel witte testen en teleurstellingen gehad dat ik niet uit de illusie gehaald wil worden.
Ik mezelf ook, maar vind het zo eng ook tegelijk. Zit ieder half uur op de WC te kijken... Dit voelt als mijn eerste echte NOD, ook al is het mijn tweede. Vorige keer had ik een wat rommeligere cyclus met cystes enzo erbij. Bovendien kon ik me toen niet inhouden en ging ik al op 9DPO en 12DPO testen en wist ik dus dat ik ongi ging worden. Dat gebeurde toen op 16DPO. Nu heb ik niet getest. Ik voel overigens helemaal niets hoor. Dus dat vind ik dan ook wel weer een beetje spannend.
Ja op de foto is dat ook wel zo. Maar hij is grijs en later was hij meer weg... Nouja morgen maar weer als ik niet ongesteld ben
Spannend allemaal hoor! Dames die positief getest hebben, gefeliciteerd! Ik krijg ook zin in die periode haha. Moet nog een paar dagen geduld hebben. Gaat best hard.
Stillekes 'over tijd' en negatieve test maar geen positieve eisprongtest gehad dus wss weer langere cyclus. Gewoon afwachten en af en toe eens een testje doen zeker? Vervelend...