Dit is de laatste test en de duidelijkste tot nu toe. Heb er water door geen gegooid en je ziet het nog steeds... Wat vinden jullie?
als die blijft staan nadat je hem door hebt gespoeld, zou het geen indroogstreepje kunnen zijn lijkt me. wat spannend zeg.
Ja... is wel de bedoeling.... Zou echt raar zijn als meteen raak is... Helemaal omdat de laatste keer seks 8 januari was.... Wonder zaad? meisje?
@Dominique1991 als je op 8 januari voor het laatst seks hebt gehad en je hebt zo’n test dan ben je niet zwanger. Als rond 8 januari je ovulatie is geweest is je NOD al achter de rug en zou je test veel duidelijker moeten zijn. Sorry...wil je niet uit de droom helpen. Mijn advies: meer seks en je cyclus zo goed mogelijk in kaart brengen
Het zou kunnen, maar dan is vandaag je nod en zou je een donkerdere streep verwachten. Het kan ook nog zijn dat je ovulatie zelfs 5 dagen na de 8e is geweest en het alsnog raak is (soms blijft sperma wel 5 dagen leven). Ik hoop het uiteraard van harte voor je!
Ik had bij mijn zwangerschap 3 jaar geleden op NOD ook maar een heel erg licht streepje, heb een paar dagen na NOD een digitale test gedaan omdat ik het niet geloofde omdat de streepjes niet heel donker waren. Sommigen testen heel erg licht op NOD, dus het kan wel.
Ho, nog niet op Nod hè. Keep up the hope. Maar ken het wel hoor. Ben vandaag ook nog vrij.. helpt niet om er niet mee bezig te zijn Zometeen maar vast voorjaars schoonmaak houden ofzo...
Haha nee dat werkt niet echt mee he! Ik ben ook vrij. Dus herken het. Zo mijn zoontje ophalen. Dat geeft weer wat afleiding