ik ben er bijna zeker van dat ik zaterdag of zondag mijn ei heb gehad. Toen vruchtbaar slijm (zaterdag heft meest) en gisteren niet meer. Ik heb besloten om volgende week zondag te testen (als ik me in bedwang kan houden... wat wel niet zo zal zijn ) Heb nog geen testen in huis, dus zolang ik ze niet haal kan ik ook niet testen
Spannend rikki, hier ook geen in huis anders kriebelt het nog meer... Zo ik begrijp er even niets van zat,zon ovulatiebloeding ( weet niet of ik deze voor of na ei krijg) maar tjee nu lijkt het wel of ik nu pas ovulatie heb, broek kon ik niet dichtdoen van de pijn, snap soms even niets meer van mezelf 😒
ik heb ook nooit een ovulatiebloeding gehad. LH testje doen? Als hij vandaag is zou je nog wel een duidelijke streep moeten hebben denk ik
Kga ( als ik ongesteld word) maar eens testjes kopen, zou nou wel eens willen weten wanneer ei precies is want vanaf vrijdag al het idee dat het op springen staat of gesprongen is bleh verwarrend
Dankjewel meis Ow, super fijn he. Ik hoop hem ook over een aantal dagen te zien. Vandaag nog een knaller van een ovulatietest.
Trutje, beterschap!Ik ben ooit in de ronde dat ik keelontsteking had zwanger geraakt Tann, als je nog niet je NOD hebt zou ik lekker je drankje pakken. Als je wel al getest hebt en die is posi dan zou ik het drankje latem staan. Puk, spannend hoor! Ben benieuwd als je gaat testen. Ik heb bij al mijn zwangerschappen, nooit kwaaltjes vtv gehad als een beetje maagzuur en moe. Rikki, ook al zo spannend! Ik vind het altijd zo leuk als dames gaan testen, hihi.
Haha, eigenlijk is het heel simpel. Zodra die posi is moet je aan de klus En als hij weer negatief is twee weken 'geduldig' afwachten hahaha
Welkom nieuwe dames, Oooeh Puk spannend hopelijk is het wederom raak alleen blijft het nu ook lekker plakken, ik hoop het voor je Ga dan gewoon in de ochtend en in de avond testen hoor pluisje..ik ben meestal van het volgen van de regels maar zou niet weten hoe ik dat moet doen Succes voor de meiden op het wachtbankje... Hier is het helaas nog niet zo ver... nog ff geduld hebben.
Hee dames. Ik begin nu al een beetje testdrang te krijgen.. Ik wil het eigenlijk pas na me nod doen want heb geen zin in dezelfde teleurstelling als de volgende keer. Nu naar hopen dat ik het vol houd.. (mezelf kennende word dat um niet ;') ) Hoe gaat het met jullie al een idee wanneer jullie ongeveer willen testen..
Ik heb altijd wel klachten al voor NOD. Meestal hoef ik niet eens echt te testen om het te weten.. Maar omdat het al zo vaak mis is gegaan ben ik het vertrouwen in mijn lichaam wel verloren..
@wanneer testen Ik heb mezelf voorgenomen echt pas op of na mijn NOD te gaan testen. We hebben deze maand ook enorm veel afleiding =D Zijn bezig met het kopen van een huisje & we gaan in juni trouwen dus genoeg afleiding hier in huis =P hihi Maar of het genoeg afleiding is tegen de tijd rond mijn NOD... Dat hoop ik!
sorry, ik kom niet elke dag online want ik wil proberen om afleiden vanwege hormonen schommelingen. Ik duim wel voor jullie als wie is zwanger wel geraakt!
Wachten duurt lang sjalalalala. Ben zo bang dat ik deze ronde van alles ga voelen - mezelf helemaal opjut, terwijl het waarschijnlijk niet eens raak kan zijn. Misschien maar wat afstand nemen en deze ronde nu al als verloren beschouwen. Maar hè, daar is dan de gedachte was als.... Haha vervelend! Wie zitten er nog niet op het wachtbankje?
Oh veel meiden al op het wachtbankje! Ik wacht nig op mn ei en ben rete ongeduldig. Vorige ronde kwam mn ei op dag 13 (ik dacht dag12, maar had verkeerd gerekend), dus ik dacht 'm vandaag al te krijgen, maar misschien gewoon donderdag natuurlijk, of wie weet zelfs pas later. Even zien Ik neem me deze keer weer voor om pas op nod te testen, maar vermoed dat t niet lukt haha.
Ik ga ook pas na mijn NOD testen. Ik wil geen negatieve testen meer.. Zeker ook omdat mijn cyclus heel onregelmatig is.
Ik klets ook gezellig mee als het mag.. 13 april eisprong gehad en 27 april waarschijnlijk me NOD, vind het zo spannend! Zou zo graag weer zwanger willen zijn na mijn miskraam.. geduldig blijven!