Mom2be21 Haha dat zal man inderdaad niet erg vinden nog een weekje door zou de mijne ook geweldig vinden. Waar heb je jouw NOD deze keer op staan? Zie dat je ook een cyclus van 40 dagen hebt gehad? tann ik drink geen alcohol vanaf positieve ovulatietest, maar misschien anders als je in mmm zit? Bij dochter ook amper gedronken, nou drink ik sowieso bijna nooit alcohol, af en toe met een feestje. Doen waar jij je Prettig bij voelt. puk spannend hoor! Hopelijk blijken de gevoelige tepels goed teken! ik duim voor je! Ik ben wel vroeg tester, maar volgende week dinsdag pas 10 dpo dat is meestal mijn 1e test moment. pluisje ik snap wel wat je bedoeld ik had ook geen kwaaltjes, alleen steekjes in baarmoeder voor nod en pas na nod de moeheid bij vorige zwangerschap. Ik heb ook 2 cycli gehad met klusverbod en eigenlijk heb ik dan ook geen klachten helemaal niks. Dus voor mij alleen steekjes evt een teken van, maar kan goed zijn dat ik ze deze keer misschien helemaal niet krijg. tbje ovulatiebloeding is volgens mij na eisprong, maar je kan ook een midcycle bloeding gehad hebben. Dat is gewoon zomaar een lichte bloeding. Kan ook geen kwaad of iets. dayna vandaag dan er nog maar even tegenaan met een positieve ovulatietest rikkie bah wat vervelend al die sterretjes in jouw handtekening hebben ze niks onderzocht? ikke88 welkom! Ik heb jouw temperatuur kaartje inderdaad gezien in het andere subforum. Nu wachten.... Grrr akelig woord is dat inmiddels. Ik test dus meestal 10 dpo, ik wil het gewoon weten of het nou goed gaat of mis gaat. Vorige eisprong redelijk streepje 10 dpo, 11 dpo super tuur en 14 dpo gewoon ongesteld. Jammer maar vind het prettig te weten. negatief op 10 zegt dan weer niks omdat het nog te vroeg kan zijn. Beste dus wachten tot 14 dpo, maar ik denk dat het voor iedereen anders voelt.
Volgens mn app ben ik 3dpo hahaha, maar had vanmorgen een vaag streepje, als ik vanavond een knaller heb, ga ik vanavond naar de donor, anders morgen en vrijdag, nod wordt nu sowieso 30 april, kan ik beter aan een dag later vasthouden, mocht het vandaag een knal ei zijn. Ik kreeg al de bibbers dat ik 'm zou missen of niet meer zou vinden, maar daar is 'ie dan hoor Rikki wat naar zeg! Hopelijk komt er nu gewoon een mooie plakbeeb!
Mamalap, heb nod nu staan op 28 april. Na een aantal maanden goed opgelet te hebben denk ik redelijk in de smiezen te hebben wanneer mijn ei ongeveer is. Vorige maand zat ik er maar 1 dag naast Heb vorige ronde vreselijke griep en antibiotica gehad, denk dat mijn cyclus daarom zo lang was.
Wie kan mij adviseren? Bijgaand mijn ovulatietesten. Wat ik gek vind ik dat mijn temperatuur 12 en 13 april is gezakt en 14 april stijgt. 14 april is de eerste dag dat ik positief test. Hoe kan dit? Normaal stijgt je temp toch na je ovulatie?
Sahi hopelijk die knaller dan snel! mom2be21 Jepp griep kan eisprong uitstellen! Fijn dat je het goed merkt! Bij mij niet hoor dus ben echt aangewezen op andere methodes. goodlife er zit nog geen positieve ovulatietest tussen nog ff door testen en tempen dan wordt het vanzelf duidelijk. Hier een dip 4 dpo, betekend niks weet ik, maar heb dat echt nooit. Nu toch bang dat het misschien geen goede eisprong was en dus progesteron niet genoeg omhoog gaat. Ach we zullen het vanzelf merken.
Specialgift, hier vanalles maar dat was helaas vorige ronde ook dus ben er bang voor, denk dat het ontpillen is
Goodlife; zo ziet mijn rijtje er ook ongeveer uit, ik denk dat 'ie dan vanavond of morgen knalt bij mijzelf, weet niet of het bij jou ook zo is, maar dat zou goed kunnen. Mamalap waarom denk je dat het niet goed was? Zegt nu inderdaad nog niks
Oh echt niet. Ik dacht eisprong is voorbij omdat m'n temp stijgt. Nou ben benieuwd naar de knaller dan 😀
Nou van die echo ben ik helemaal in de war. In eerste instantie zag ze een eitje en zei ze over 1 a 2 dgn komt je eisprong. Toen keek ze verder en zag ze een gesprongen eitje. Kan je dan meerdere eisprongen hebben? M'n temp in verhouding met mn testen die oplopen snap ik ook niet zo goed. Maar ik blijf gewoon door testen en tempen en dan zien we het wel.
Ik wacht even vrijdag de echo af. Ik moet op controle komen, omdat ik gedurende mijn cyclus nu al 3x bloed (slijm met rood of bruin) verloren heb. Is het mk gerelateerd? Of t met t vrijen? Is t foutje? Is t wat ergs? Geen idee of ik n eisprong gehad heb. Ik wacht t allemaal wel af. Ik ga er ook maar vannuit dat ik aankomende NoD gewoon ongesteld wordt. Wanneer die ook moge zijn..... Niet zo positief berichtje van mij. Sorry... Ben en voel me wel vrolijk, maar wat betreft mijn cyclus en NoD kan ik dat even niet zijn. Wordt vervolgd dus... 😊 Ben de optie ovulatiebloeding ook aan t bekijken. Mss is dat t wel geweest. Maar dat een paar dagen achter elkaar?
Knuffel meid!! Hoop natuurlijk dat het niks ergs is, gebruik je ovulatietesten? Wellicht is het een innesteling?
Oooow shit!! Kon het niet laten om te testen... heb er nog 4 thuis liggen en de verleiding was te groot!! Extra pure onzin ook want zit pas 7 dagen pdo heb pas volgende week di/woe mijn NOD! ! Hij was ook zo omo wit als iets... toch volgende week nog testen of had ik echt al wel iets moeten zien?? Was weer te vroeg denk ik he. Ooow baal van mezelf dat ik niet gewoon heb kunnen wachten.
Zit je allemaal niet mee puk! Wat een spanning meis. Hopelijk is het voor jou snel vrijdag en weet je meer!