NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zat eens te denken zou bij oud nieuw eventueel bevallen als het zo zou zijn deze ronde ☺️ Kunnen we gelijk nieuwjaren gelukswensen hihi en kraambezoek in 1 ( droomt ff verder)

2. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Haha heerlijk dat iedereen zo meedenkt met mijn temperatuur-ovulatie dilemma!;)

@goodlife: het antwoord van mamalap was bij mij zaterdag, dus een dag na de positieve ovulatietest en bij de kleine temperatuursdip.
    Lastig he die ei-zoektocht!

@puk: fijn dat de rest van het onderzoek goed was!:)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo ben ik ook weer eens. Had van,orgen inderdaad mn knaller, net was het al een stuk lochter. Morgen even mn temp bekijken dus. Die gekke pijn van eigroei is wel aardig weg. Straks nog even insemineren, venetueel morgenochten en morgenavond even zien wat wijsheid is.

4. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

5. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ik ging toevallig vandaag kijken op internet op een site waar je ovulatie kunt berekenen. Mocht ik zwanger zijn dan ben ik op 1 januari 2016 uitgerekend. Zou wel leuk zijn hihi

6. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Die verhalen over blaasontsteking komen me bekend voor. Hier is het nu bijna over. Had nog wat antibiotica liggen gelukkig, in de gebruiksaanwijzing stond dat het ook tijdens zwangerschap gebruikt kon worden. Mocht het raak zijn, kan het dus geen kwaad. Al heb ik het gevoel van niet, want ik ben ook echt mijn ei kwijt geweest. Het had vorige week vrijdag moeten zijn, daarvoor ook slijm. Maar afgelopen twee dagen pijn aan mijn borsten en pijn rechts in mijn buik... alsof nu mijn eisprong is geweest. Had geen ovulatie testen meer over dus ik wacht deze maand maar gewoon af. Nu voel ik een flinke verkoudheid opkomen, dus dat wordt waarschijnlijk toch niks deze maand. Jammer dat die eitjes zo lastig te vinden zijn...

7. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier is de drang groot om te testen, pff..

Ik lees rustig mee met jullie hoor, maar het reageren doe ik niet echt zo snel.
    Ben benieuwd naar de meiden die al dit weekend of begin volgende week gaan testen.

Zelf twijfel ik een beetje.. Ik denk dat ik volgende week maandag of dinsdag de eerste test er tegen aan gooi!
    Heb aan het begin gezegd tegen m'n vriend, ik denk dat ik deze maand zwanger wordt. Ik voel het het gewoon. Best grappig, want ik denk het nu nog steeds. Heb al een week ongeveer last van vooral m'n linker lies. Die zeurt als een gek soms. Vorige keer dat ik zwanger was (miskraam) had ik daar ook wel last van, dus ben benieuwd!!
    Ik blijf lekker meelezen hoor! Slaap lekker allemaal strakjes..

8. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hier 5 DPO, en tegen beter weten in maar een ovu-test er tegenaan gegooid, natuurlijk net zo licht als maar kan, haha. (Had van sommigen gehoord dat mocht je zwanger zijn dit ook op een ovu-test waarneembaar kàn zijn). De testdrang is dus al begonnen terwijl het deze ronde dus waarschijnlijk niet eens raak is gezien dag klussen na ovulatie.

Alleen gevoelige tepels hier...

Voor de zieken onder ons - beterschap!
    En aan alle wachtenden, nog even en dan hebben we duidelijkheid - ik bedoel 'hallo' - wat is nu 2 weken op een mensenleven? ;)

Mochten er nog eizoekers zijn, dan hoop ik dat jullie 'm gauw vinden! Succes!

9. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Puk, wat ontzettend spannend meis! Als je test hoop ik echt voor je dat hij posi is en het een plakkerd word! Als je posi test gebruik je dan utrogestan?

Pien, leuk vooruitzicht, trouwen en huis :D

Trutje, hoe was het bij de gyn en waarvoor moest je? Ik weet het echt niet meer, heb zoveel gelezen. Maar al was je het niet, ben ik wel nieuwsgierig ;)

Tbtje, haha zou ook leuk zijn :D Ik ga zo eens kijken wanneer ik uitgerekend ben als het raak is. Ik krijg waarschijnlijk een geplande keizersnede dus kan nog overleggen over datum :p

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Nee hoor, we gebruiken niks. Op vitamine B12, D3 en B11(foliumzuur) na dan...

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ovulatietesten registreren de LH waardes in je urine, niet je HCG waardes.

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Lindaatje hoe was het bij de gynaecoloog?

13. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @dayna manlief moest nog zaad inleveren om het traject af re ronden ivm verdenking endiometrose ! Gelukkig was dat goed .
    Helaas willen ze mij toch opereren en hierbij doen ze gelijk een hsg (doorspuiten van de eileiders ) !!
    Haha ik ben ook altijd nieuwschierig hoor is gezond 😜
    X x

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tbtje ik kijk stiekem ook altijd hoor ;) 2 januari deze eisprong.

En sahi temperatuur al omhoog? Of is hij nog laag?

martina begrijp ik nou dat jij antibiotica gebruikt zonder plasje naar huisarts te hebben gebracht? Ai dat je dat zomaar durft?

Teletubbie ik ben het met puk eens. Ik vind ook dat een ovulatietest voor ovulatie gebruikt hoort te worden en zwangerschap test voor hcg! Gewoon afwachten helaas.

puk heb je niet getest? Fijn dat het bloedonderzoek goed was! Die vitamines is wat aan te doen.

Lindaatje succes vandaag! jij had hem toch vandaag?

Trutje wanneer gaan ze jou opereren?

Hier nog geen testdrang, maar voel nog steeds niks. Kan nog normaal uit slapen, geen steekjes, geen krampjes. Die dingen heb ik bij dochter gehad en ook in de 2 maanden waarbij ik lichte streepjes op zw-test had. Dus nope geen testdrang :(

15. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Weet je dan waaraan het ligt dat je steeds een miskraam krijgt?
    Als ik teveel vraag en je het vervelend vind moet je het zeggen hoor :)

Ik heb namelijk voor mijn dochter 4 miskramen gehad tussen de 7 en 9 weken steeds, en uit alle onderzoeken kwam niks uit. Bij dochterlief heb ik bij posi zwtest utrogestan gebruikt tot en met de 12de week en toen ging alles goed. Het kan nooit kwaad om het te gebruiken, vandaar dat ik het vraag ;)

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Vaak hoor je dan dat het snel raak is ;)
    Gelukkig was het bij manlief allemaal goed :)

17. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik heb het erg druk gehad en loop hopeloos achter met het lezen van het topic. Ik zie Veel mensen die in de mm zitten. Heftig hoor! Hier gaat alles prima, zoals gewoonlijk zere borsten, steken in mijn onderbuik en niet stemmingswisselingen. Dus waarschijnlijk vals alarm :(

Aankomende week lees ik vast meer mee, en hopelijk veel dames op roze

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Je FF ziet er wel heel mooi uit hoor! Misschien is het dit keer anders :D

19. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @dayna ik hoop het ligt er waarschijnlijk helemaal aan waar die endiometrose zit !! Ik hoop dat ze gelijk wat kunnen verwijderen !!

X x

20. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor het geruststellen! Assistente had geen blaasontsteking kunnen ontdekken. Als klachten aanhouden maandag nogmaals urine wegbrengen en dan wordt het op kweek gezet. Klachten zijn iig al veel minder maar nog niet weg. Nu 3 of 4 dpo. Nog 10 dagen te gaan haha!

Deel Deze Pagina