Bij mij kloppen de ovulatietesten voor geen meter whahah! Ik heb ze elke ochtend gebruikt de afgelopen dagen en vanmiddag weer. Wit! Maar vandaag op de echo was een springklare ei te zien van 1,8 mm! Klaar om te springen! Alleen... Moet ik aanstaande dinsdag een microscopisch onderzoek hebben in m'n baarmoeder, omdat ze verwachten dat er tóch nog wat zit helemaal achterin. Dus deze maand ga ik ervan uit dat t niets wordt. Wel leuk om te zien op de echo! 😃
@ Martina: ja ik weet er alles van meis ik heb ook zoooo veel blaasontstekingen gehad! Uroloog kon niets vinden en moest er maar mee leren leven. Via mijn werk kreeg ik de tip D-manose te gebruiken is geheel natuurlijk en verkrijgbaar bij reformwinkel (bij de tuinen bijv) ik heb nu al ruim 2 jaar geen blaasontsteking meer gehad en eerder elke maand. Echt het werk zo goed! Het is in poedervorm en smaakt naar druivensuiker dus best prima. Misschien heb je er iets aan, weetniet ervaring dat je sekseverschil er niet fijner op wordt als je elke keer erna een blaasontsteking hebt. Succes!! Wauw ben benieuwd wanneer de volgende zich meld met een positieve test. Gaaf hoor!Ik ga echt wachten tot woensdag denk ik.. druk weekend dus veel afleiding Ben super misselijk sinds gister maar niet inde ochtend maar juist in de avond. Lekker vaag dus allemaal. Maak me helemaal gek dus maar even niet aan denken.
Oh wauw, de eerste positieve test! Hopelijk loopt t mooi op Ik kreeg op t werk toch weer blaasontsteking klachten en plaste ook ineens heel veel bloed dus ziek naar huis en direct langs de ha. Toch blaasontsteking en miss een niersteentje. Heb nu een kuurtje gekregen die ik veilig mag gebruiken mocht ik zwanger zijn.
Wauw al een positieve zwangerschapstest Gefeliciteerd! Blaasontsteking, dames beterschap. Hopelijk snel over!
Ik had juist gelezen dat je juist niet met ochtendurine moet testen. Dit heb ik van internet gehaald; Bij ovulatietesten wordt aangeraden om niet met ochtendurine te testen. Dit komt omdat het lichaam `s nachts veel hormonen (LH) aanmaakt die de ovulatie in gang zetten. In de ochtendurine komt dit hormoon dus ook veel voor. Indien u dan test met ovulatietesten die juist gevoelig zijn voor het LH hormoon, zou u wellicht te snel een LH piek meten, terwijl die er nog niet is. Er zijn gynaecologen die adviseren de LH piek te meten tussen 10 en 16 uur. Daarnaast kunt u het beste gedurende 2 uur niet drinken voordat u urine opvangt voor de
@w3D2409 Je bent de eerste in dit rijtje. Gefeliciteerd! Hopelijk zullen er vele volgen. @Dayna Inderdaad, alleen Clear Blue mag je gebruiken met ochtendurine. Ik heb ook testdrang. Zit op 9 DPO. Wil eigenlijk wachten tot NOD maar weet niet of ik dat red. Heb de laatste dagen af en toe hoofdpijn en ben 's avonds meer moe dan gewoon maar of dit nu een teken is? Zoals velen al hebben gezegd; je kan jezelf goed voor de gek houden. Geduld hebben maar...
Lindaatje waarom zou ovulatietest niet kloppen? Hij kan vandaag of morgen ineens knallen hoor. En jouw ei kan ook tot 22 of 24 mm doorgroeien. Dan is eisprong pas over 2 of 3 dagen. Bij mij heeft er weleens 6 dagen tussen echo (19.5mm) en eisprong gezeten. Ik hoop dat die blaasontsteking van jullie niet over het forum besmettelijk is Hier vandaag 7 dpo en voel echt helemaal niks, noppes, nada. Ik slaap misschien juist zelfs vaster dan ik gewend ben. Dit is echt de 1e keer na eisprong dat ik heel vast slaap. Normaal echt rond 5.30 a 6.00 uur wakker door de progesteron. nu wordt ik wakker door de wekker, terwijl die altijd voor de vorm staat.
Haha zat ook al te denken wanneer ik de vorige zwangerschappen positief testte, was toen 4 dagen voor nod twijfeltest maar deze x kan alles anders zijn natuurlijk ik denk ( haha hoopt vol te houden) tot woensdag ( moet die dag ook voor eerste x naar chiropractor ) daarom wil ik het dan echt wel weten voor de zekerheid
Hoi dames mag ik mee doen? 2e kindje ronde 13 in mmm. De 24e is mijn nod. Hebben jullie al veranderingen in jullie lijf?
Mijn NOD is de 22ste. Normaal krijg ik altijd vijf dagen van te voren bruin bloed verlies, gister niet. Dus ik dacht vanmorgen ik gooi er een test tegen aan maar deze was witter dan wit. Ik heb ook geen last van kwaaltjes.....
Alleen ik had gehoopt dat ik er ff mee kon wachten, ik zag wel heel lichtjes een streep verschijnen alleen ik krijg het niet vastgelegd met mijn telefoon. Mijn nod is donderdag pas en nu moet ik elke ochtend opstaan met het idee wel of niet weer testen pff haha stomme ik ook.