Lekker afleiding gehad vandaag en morgen ook.. Wil echt paar di/woe testen. Wel idee ongesteld te moeten worden .. weeïg gevoel onderin mijn buik en gister ineens super steken links onderin naar mijn lies. Vandaag flink gewandeld (bloesemloop) en nergens kast van. Dus denk dat de afleiding g ook wel goed is haha. Succes dames met testen ik hoop nog wat streepjes voorbij te zien komen.. Geeft mij ook weer hoop hihi.. Hopelijk sta ik dan nog niet op rood...
Morgen ben ik 10 dpo , nog 4 dagen wachten... Ik heb het er erg moeilijk mee want heb wel testen in huis. Hopelijk houd ik me in hahaha.. zijn er nog mensen die morgen of maandag gaan testen ?
Spannend allemaal hé - het ellendige wachtbankje. Ik zie al hoopgevende berichten / symptomen voorbij komen. Hoop dat het een mooie roze maand mag worden - en we misschien nog in 2015 een kindje in onze armen mogen sluiten. Hier nu 7 dpo. Wel wat gevoelige tepels (één ronde eerder ook gehad, tussen ovulatie en nod - toen menstruatie doorbrak was het meteen verdwenen, dus weet niet of het een symptoom is). Verder witte afscheiding, maar niet meer/ minder of anders dan normaal. Ik heb geen gevoel dat het raak is, maar het kriebelt wel. Ik wil niet gaan testen voor nod omdat het gevoel er (nog) niet is - en mocht het wel raak zijn, dan kan ik met een tuurstreepje nog vrij weinig en blijf ik in onzekerheid. Nog leuke dingen gedaan vandaag? Hier heerlijk genoten van het zonnetje en in de tuin bezig geweest. Fijn weekend allemaal!
Hoi, hier momenteel afwisselend jeukende borsten, zere onderrug, ongi gevoel, rare afscheiding weet het ook niet ben me weer dingen aan het verbeelden, testdrang zeeeeeer hoog moet nog even volhouden
@ tbtje : jeukende borsten hier ook heel erg. Heb het alleen hier niet mee geassocieerd. Blijft nog even spannend. Vooral in de avond steeds erg misselijk en krampen, maar voelt wel gewoon als menstruatie dus ben er bang voor. ?
Nou hier lijkt t erop alsof ik gewoon ongi ga worden over een week, pijn onderrug, weeeig gevoel in de buik...bah Vind t zo'n teleurstelling.... En ja ik weet ik mag niet klagen met twee gexonde kids maar toch ben ik nu ff verdrietig.. Heb echt t gevoel dat ik te oud ben ofzo, dat mijn lichaam denkt:HO jij gaat echt niet meer zwanger worden....
Meisje ben je 26 en hoeveelste ronde? nog een week dus wie weet heb je het wel mis. Duurt immers nog zolang.
hahahahha neeee rica ik ben bijna 35, ik was idd 26 toen ik lid werd van dit forum en kindloos was! En ja ik weet t duurt nog lang een week maar toch heb ik het gevoel dat t niet raak is dit keer.... Mijn wens voor een derde is erg groot. Bij mijn man is de wens niet zo groot als bij mij, hij heeft meer zoiets van we zien wel waar t schip strand, het is mooi als het zo zou zijn maar is het niet zo dan is het ook best. Ik ben er zelf gewoon veel te veel mee bezig merk ik! Al vind ik de spanning ook wel weer erg leuk zo iedere maand!
Ohh meisje 35 is zeker nog niet te oud! Vriendin van mij is 36 bezig met icsi en in zkh zeggen ze vanaf 38 dat je 'ouder' bent. Zij zat met hetzelfde euvel. Hier 8 dpo en compleet symptoomloos. Totaal ook geen testdrang. Ik doe dinsdag wel een test op 10 dpo, in diezelfde middag terug naar gynaecoloog.
Whaaa vanmorgen toch getest nu 2 dagen voor dpo.. met ochtendurine en ik zie volgens mij nu toch een heeeele lichte streep ooow zoooo spannend!!!!
Ik zag geen streep in die laatste foto hoor, maar dat kan ook aan mij liggen. Oh ik zie dat er een foto bij is gekomen, maar daar heb ik het dus niet over 😁 Ik heb verder nog weinig symptomen en heb ook een lekker druk weekend, dus dat komt wel goed. Ben wel erg benieuwd of het deze ronde is gelukt, heb het idee dat ik goed getimed heb en heb nu een spuitje gebruik ipv een pipetje, dus wie weet! Mijn app snapt er nog niks van, maar ik reken nu zelf op 3dpo vandaag, even zien of mn app t van de week snapt...
Oef ik kan het heel slecht zien door de schaduw van het kapje. Kun je hem openbreken en nieuwe foto maken?
Spannend... wel met de dag meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus hopen dat het geen slecht teken is.. heb echt zo'n zeurend gevoel wat ik heb als ik ongesteld moet worden.. nu over 2 dagen nog maar eens testen hopelijk loopt hij op