NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    @meisje26 hopelijk ben jij niet te oud want dan wordt het met mijn 37 jaar helemaal niets meer. Loop wel in een traject via het ziekenhuis maar dat heeft met partner te maken, niet met mij. In het ziekenhuis gaan ze tot 42 jaar dus ik ga ervan uit dat het gewoon bij mij gaat lukken, dus bij jou ook!:D

@Tan ik zie ook een streepje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Na een paar dagen met lichte hoofdpijn en gisteren en ook vandaag misselijkheid heb ik ook een testje gedaan maar helaas omowit. Zit nu op 11DPO. Woensdag maar afwachten :(

2. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gefeliciteerd voor dames!

Mezelf, volgens mij dat ik ben waarschijnlijk innesteling. Verder nog niet klachten dus afwachten! Ik wacht tot na 22 april Voor test..

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mooie test hoor!

4. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Thnx allemaal!! Het is een hele lichte streep maar ja woensdag was hij nog omo wit haha. Ik ga proberen woensdag weer te testen.. dag na mijn NOD als ik dat kan houden haha. Maakt ook heel onzeker dit hoor haha maar we wachten af.
    Iedereen succes met testen!! *duim duim*

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hihi bedankt voor de bemoedigende woorden! ik zie hier zoveel mensen die nog zoo jong zijn dan zakt de moed me soms in de schoenen...
    Bedankt voor de bemoedigende woorden...

@Tann: dat ziet er hoopvol uit!!! ik ga voor je duimen!!!

6. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Zei mijn arts ook. Bij 17.5 mm. Maar de maand er op had ik een eitje van ruim 32 mm.. wss wel door de clomid.. daar kunnen ze van doorgroeien ofzo

7. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Temperatuur was vanmorgen omhoog gegaan naar 37.1 mamalap heb mijn ei dan in de nacht van vrijdag op zaterdag gehad of op zaterdag.. dank je wel nogmaals ;)

Ik zie hem ook Tann voorzichtig gefeliciteerd!

8. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Ik zie ook een streepje. Heel voorzichtig gefeliciteerd.:p

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja Sanza geweldig! Inderdaad mag je gisteren als 0 dpo bestempelen. :D

babs balen van de negatieve test :( nu inderdaad weer afwachten.

meisje herkenbaar hoor, ik word dit jaar ook alweer 33.

10. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee dames ik heb vanmorgen ook getest en binnen 5 min stond er een tuurstreepje foto is binnen 7 min gemaakt. Ik ben vandaag 4 dagen voor nod dus kan nog een hoop gebeuren maar hopelijk loopt die op. Gister had ik ook getest maar toen was die omo wit.

Ik hoop dat jullie hem kunne zien in het echt is die veel duidelijker.

Ik had gehoopt dat ik dat ik tot me nod niet zou testen maar helaas missie niet volbracht :p

Bijgevoegde bestanden:

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veenbaas, zie welwat, zeker als hij wit was en nu niet lijkt me positieve kant dan uit te gaan ! Spannend!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zie ook 'iets' Veenbaas!

13. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben blij dat jullie iets zien op die foto het is echt jammer dat die hem niet zo scherp als dat die in het echt is opload.

Overmorgen maar weer proberen als ik dat volhoud.

14. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie ook iets Veenbaas. Hopelijk loopt het op.

Tann, dat lijkt best duidelijk! Spannend zeg, voorzichtig gefeliciteerd! En nog bedankt voor de tip tegen de blaasontsteking, ik zal er eens naar op zoek gaan.

15. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Veenbaas ik zie ook een licht streepje. Hopelijk gaat ie mooi oplopen! Ik denk dat ik pas op 29 of 30 april ga testen, mits ik dat volhoud haha! Nu 5/6 dpo

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja ik zie overal ook wel lichte streepjes hoor, hopelijk betekent het goed nieuws!
    Ikzelf heb eigemnlijk geen klachten, behalve dat ik vreselijk emo ben, maar dat hoeft niet per se te maken te hebben met een zwangerschap natuurlijk, ben pas 3dpo. Maar waarom ik dan emo ben, geen idee, beetje druk in mn koppie met van alles, maar weet ook niet goed wat.
    Heb maar lekker mn huisje aan kant gemaakt en ga zo even shoppen voor mn haak-hobby en verder vanmiddag eventjes bij vrienden buurten. Mn dochtertje is vanavond gelukkig ook weer thuis :) die is ook voor het eerst in heel veel weken een weekend bij dr vader, liep een beetje stroef allemaal laatste tijd.

17. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb verder helemaal geen klachten of symptomen..

18. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Spanned voor iedereen..

Mezelf, nu ik heb wel klachten van mijn lage rugpijn en beetje borsten spanning.. en wel vermoeiend!

19. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Inderdaad een spannende tijd !
    Voor de dames met de (licht) positieve testen, toitoitoi ik hoop zooo voor jullie dat jullie positieve knallers krijgen deze maand!

Voor mezelf, ik voel me opgeblazen qua darmen en ook m'n borsten zijn gevoelig. Maar dat kan natuurlijk in beide gevallen wel/niet zwanger denk ik dan ;)
    Morgen heb ik een echo van mijn rechterborst in het ziekenhuis, heb mastopathie en moet daardoor ieder halfjaar op controle voor de zekerheid. Wie weet zien ze wel veranderingen in de positieve zin... Dat zou nog eens leuk zijn =D hihi
    Krijg er donderdag de uitslag van, dus denk dat ik vanaf morgen meer in spanning zit of de uitslag goed is (als het morgen niet goed is ga ik er wel vanuit dat ze me niet laten gaan, maar toch..).
    Hoop op een hele mooie week voor ons allemaal!

20. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Wie gaat er morgen ook testen...

Deel Deze Pagina