NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Wat vervelend zeg. Heb het even opgezocht op het internet.

Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt en dat je daar niet hoeft te blijven.

2. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Voorzichtig gefeliciteerd Tan en Veenbaas. Hopelijk lopen de streepjes mooi op. Ik zit zelf vermoedelijk op 5 dpo en heb nergens last van. Ga ook niet eerder testen dan nod vermoedelijk 28-4. Normaal gesproken erg last van eisprongpijn tussen eisprong en ongesteld maar nu ook geen last van. Deze maand loopt echt anders dan de vorige dus ik verwacht er ook niets van. Mocht het wel zo zijn dan is mijn uitgerekende datum op mijn verjaardag :) succes wachters en aankomende testers.

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    @veenbaas: ik zie mss heeeeel licht in de verte iets veenbaas!!

@pien1991: spannend he ik lijk altijd vanalles te voelen zo rondom nod maar volgens mij komt dat ook door de aankomende mesntruatie!

@specialgift: neeee ik mag echt nog niet testen! pas as zaterdag NOD dus dat duurt nog heeeeeeel lang :(

4. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    @Specialgift, dankjewel!
    @Meisje26, heel dubbel maar tijdens m'n 1e zwangerschap had ik enorm last van m'n borsten en ook m'n darmen. Kan dus echt in beide gevallen zijn wel/niet zwanger. Zegt nog niks, gelukkig =D hoop zo dat het deze ronde (of binnenkort) raak is.. Heb al 8/9 weekjes zwangerschap "geproefd" en het was zo welkom, dat het wachten zo lastig is vooral zo de laatste week tegen een menstruatie!

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Mmmm kan alle kanten dus op pien1991!

Wanneer gaan jullie allemaal testen? Al voor nod of op of daarna? Ik vind t lastig ben bang dat t alsnog misgaat als je te vroeg test....maar of we ons in kunnen houden...

6. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@ Meisje, ik roep nu heel hard - pas op NOD. Maar, dat zeg ik nu. Ik denk als ik 4 dagen voor nod zit dat het wel lastig begint te worden om niet te gaan testen. Maar de angst dat het inderdaad nog mis zou gaan of dat je een tuurstreepje hebt, en dus nog geen duidelijkheid is best groot.
    Dus we zullen zien, haha!

Hier nog steeds behoorlijk gevoelige tepels / borsten. Verder niets. Jullie al veel kwaaltjes?

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier in 1 gevoelige borst en veel harder bobbeliger als normaal, crème afscheiding moe moe en nog eens moe... Zaterdag nod maar dat red ik niet hihi 😊 dinsdag of woensdag testen denk ik..... Ben bang negatief gaat zijn vorige maand ook zoveel ""symptomen"" gehad maar was toch te wijten aan ontpillen

8. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend, ik zie nog een aantal voorzichtige streepjes voorbij komen!

Ik duim echt mee voor iedereen! Ook voor diegene met kwaaltjes, en voor de volhouders die straks op hun NOD pas gaan testen.

Ik ben al voorzichtig blijer 😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,8 KB
      Weergaven:
      1
  9. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Wauw mooie clearing blue test hoor!! Gefeliciteerd!! Ik wil deze eind van de week ook doen omdat vriendlief het toch beter ziet als er wel of niet zwanger staat haha. Mannen... Hij wil nog niet te enthousiast doen omdat hij bang is dat het te vroeg is.

Ondertussen voel ik wel allerlei dingen maar vooral Heeel moe en nog het idee dat ik gewoon morgen of overmorgen ongesteld moet worden.. Dus we wachten af en duimen heeeel hard!

10. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor je hoor Tann.

Hier precies hetzelfde met m'n vriend.. Haha idd mannen 😝

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Van mij alsinds al een dikke proficiat! 😍

12. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Gefeliciteerd dames..

Mezelf, ik moet elke keer naar wc en veeg niet echt afscheiding maar heel weinig roze natte afscheiding. Misschien hoort bij innesteling?

13. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

14. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Gefeliciteerd dames!
    Wat leuk die positieve testen!

15. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd zwangere dames! laat het een voorteken zijn :)

16. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Zooo das een mooie :) die willen we allemaal! Van harte gefeliciteerd!

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Tann, Veenbaas en W3D.... voorzichtig gefeliciteerd!! Wat een mooie testen :D

Hier 5dpo en ook nergens last van eigenlijk. Maar wel al voor mijn eisprong al een goed gevoel, haha ben benieuwd.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een mooie test al!
    Ik voel nog niks, 3dpo. Ben wel vreselijk onrustig, dus ben met vrienden gaan helpen bij het verhuizen, mn dochter blijft onverwacht een nachtje langer bij papa (lang verhaal, maar allemaal prima). Dus vandaag weer prima doorgekomen.
    Wat is dat wachten nu al lastig zeg, ik wil vooral gewoon zekerheid hebben. En t is met insemineren ook zo veel onzekerder dan in de relatie met gewone seks. Hopem dat ik het goed doe enzo...
    Maar ik moet toch echt gewoon afwachten steeds....

19. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lady's ik heb vanmorgen weer getest.. volgens mij zie ik het streepje nu duidelijker.. Ik zal ze er even bij voegen die met 2 testen is de bovenste gister en de onderste vandaag en die andere is van vandaag (binnen 10 min na test gemaakt).. Ik begin het nu wel een beetje spannend te vinden .. zien jullie het ook ? :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Ik zie hem, Veenbaas. En eigenlijk best duidelijk! Gefeliciteerd, hoop dat hij mooi op mag lopen!

Deel Deze Pagina