Veenbaas, mooie testjes Lijst kleurt al mooi Puk, dikke knuffel. Sahi, spannend joh! Mamalap, ik zie hem ook duidelijk! Spannend, zie je je hoeft niet altijd wat te voelen Lijst, ik mag naar de 27ste, heb eerder mijn eisprong gehad Lise, hopelijk is het dit keer niet zo! Ik test altijd alleen. Manlief wil tot NOD wachten en ik test al op 10dpo haha. Je kunt ook beter van je bmm afblijven volgens mij. Hier, temp 0,2 omhoog... ben benieuwd voel nog steeds niks anders als anders.
Vanochtend weer getest en weer een hele lichte streep. Ik neem maar gewoon aan dat het deze ronde niks wordt en dat de testen neg. zijn. Dames met positieve testen van harte gefeliciteerd en voor de dames die niet positief hebben getest daar hoop ik voor dat het gaat lukken in de volgende ronde.
voel ook niet aan mn bm mond, maar toen ik zwanger vorige maand was zat ie laag, want ik voelde m bij t klussen.
Pluisje volgens mij lopen deze indd beter op. Maar morgen weer testen en dan kijken of die nog duidelijker is. En indd kan nog een boel gebeuren.. Ben trouwens ook heel rustig verder heb geen klachten etc.. En ik voel ook niet aan me baarmoeder..
dat je zo rustig blijft veenbaas. Ik heb net 10 testen besteld, kijken of ik me in kan houden tot na mn nod, haha.
Hihi pluisje, succes 😉 ik denk dat ik en niet red, wil morgen testen maar ben bang dat het te vroeg gaat zijn zaterdag pas nod
♥NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (5): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Puk2015, 29 jaar ronde 3, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13 eerste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (6): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje 26. (3): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1e kindje 27. (5): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, 1e echte ronde na BBZ, 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje 28. (5): Silvana81, 33 jaar, ronde 2 IVF (Cryo), 2de kindje* Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 29. (3): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 43 Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (6*), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.[/QUOTE]
Goedemiddag, Ik heb nog steeds last van mijn lage rugpijn. En ook heel beetje roze afscheiding als gisterenavond. Vanmorgen veeg ik 'n beetje bruine afscheiding.. Misschien kan innesteling? Fijne dag
@ tbtje, je kunt t altijd proberen toch? Ik heb hele goedkope testjes van sensitest, die vind ik heel goed. Vorige keer heb ik 6 testen gedaan om te checken of ie nog verder op zou lopen, dus altijd fijn om er wat meer te hebben @dogs, zou wel een late innesteling zijn dan, je NOD is toch al over 2 dagen? Misschien stiekum vast een testje doen? @puk, bedankt voor t aanpassen! Hoe gaat nu met je? @veenbaas, ja dan kan ik er wel een paar verspillen misschien morgen eentje voor de gein...veel te vroeg natuurlijk, maar ze kunnen vanaf 6 dagen voor nod al
Nee, ik heb 'n test nog niet gedaan.. Normaal mijn nod is op 22 april maar mijn eisprong kwam afgelopen 10 april. Dus waarschijnlijk op 24 april nod??
Ik heb nog nooit in 6 zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad, dus ben het even gaan opzoeken. Het verschil tussen menstruatie- en innestelingsbloed | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Als ik dit lees, weet je eigenlijk nog niks haha
Owww pfff ben zo onzeker! De hele dag al zeurende pijn links onderin mijn buik. Trekt door naar mijn lies. Voelt wel anders dan menstruatie maar het zou het zomaar kunnen zijn. Lichte positieve test gehad gister maar nu zoooo onzeker vanwege die pijn! Ben ook zoooo moe! Geen bloed te bekennen gelukkig. Het zou mijn eerste zwangerschap zijn dus geen idee wat ik wel en niet moet voelen. Hoop zo dat mijn test op gaat lopen. Misschien morgen toch maar even testen om te zien of hij oploopt. Herkent iemand deze klachten ook als van een zwangerschap of zou het dan heel vroeg zijn? Morgen morgen ongeveer mijn NOD heb 1 cyclus gehad van 28 dagen dus is pas de 2e ronde. Zou echt te mooi om waar te zijn hoor... ronde 2..
Normaal ik ben ook nooit ervaring voor innesteling. Misschien kan eerste keer gebeuren. Omdat ik heb nog steeds last van mijn lage rugpijn sinds gisteren t/m nu. Ik heb test toch gedaan. Ja ik kan niet geloven want ovulatie komt wel streepje maar zwangerschapstest is beetje vaag als heel lichte streepje.. zie je bijlage
Ja dogs 84 ik zie toch wel een heel licht streepje... ik heb echt 0 ervaring met ovulatietesten dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik ga zo ook na werk even langs de kruitvat hoor voor wat testen want houd het niet meer haha. Wat een onzekerheid ineens. Pfff en dan te bedenken dat als ik zwanger ben ik nog waarschijnlijk een tijdje moet wachten tot de eerste echo... AARGGHH