hier nog niet echt symptomen nou ja alleen een zere lies net alsof ik een stijf been heb haha ! Wijd dit maar aan het autorijden 😉 X x
♥NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (5): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Puk2015, 29 jaar ronde 3, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13 eerste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (6): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje 26. (3): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1e kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1e kindje 27. (5): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, 1e echte ronde na BBZ, 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje 28. (4): Silvana81, 33 jaar, ronde 2 IVF (Cryo), 2de kindje* Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 29. (4): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 43 Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (6*), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Oké ik kon het niet laten.. net nog even getest weliswaar geen ochtendurine maar hij loopt wel op.. zien jullie het ook??
Dogs ik zie wel een licht streepje, hopelijk gaat die mooi oplopen! Tann bij jou zie ik duidelijk verschil tussen beide testen, super! Voorzichtig gefeliciteerd
Pfff zondag pas m'n NOD, zit nu op 7 dpo.. 2e ronde na mk, eerste kindje. Ik hoop dat ik het kan uithouden tot zondag!!
@Pluisje30 Ja,echt slopend gewoon. Ik ga er maar vanuit dat het te mooi is om waar te zijn. Voor mijn eerste kindje heb ik er bijna 2 jaar over gedaan en toch net vlak voor iui traject spontaan zwanger geworden. Ik hoop zo dat het niet zo lang gaat duren voor een tweede, want dat is echt een vermoeiend, slopend en deprimerend periode.
Ik denk dat ik t testen maar even laat zitten, heb enorme last van mijn darmen, onderrugpijn, misselijk voelen en tevens een beetje bloedverlies net, dus ws komt mijn ongi eraan 😥 Mja om mezelf te troosten heb ik maar een grote zak m en ms soldaat gemaakt vnv😉
Zo ik heb een hoop gelezen, maar kan echt niet alles onthouden, sorry! Zag wel wat mooie streepjes alweer! Gaat goed hier! Ikzelf had vanmiddag ineens steken bij mn liezen, zou je een innesteling kunnen voelen? Ik ben zo bang dat ik weer valse hoop aan het kweken ben. Heb nu geen klachten meer, behalve enorme maagpijn, maar volgens mij heeft dat niets te maken met het hele baarmoeder-gebied haha Mijn nod is pas 30-4, dus ik moet nog even, op zn vroegst na het weekend testen
Hier stiekem een testje geprobeerd en hartstikke negatief, dus ik mag op rood hoor! Op naar de volgende ronde.
Dogs, Ik zie wel een licht streepje. Ovulatietesten moet je er niet voor gebruiken Tann, Je test loopt mooi op Meisje26, Pff balen. Sahi, nog even geduld nog dus haha
Ach lise wat jammer! Was je nod nu al dan? Ja pff rete spannend, ben ook zo emo vandaag, dat kan toch nog niks met t zwanger worden te maken hebben? Ik voel me zo raar deze ronde zeg 😕
Vandaag de terugplaatsing gehad en ik mag 1 Mei testen, dus ik verhuis. Iedereen heel veel succes met wachten en hopelijk veel zwangere!
@Tann ik zag je test in een ander topic, loopt mooi op @sahi, geen idee of je een innesteling kunt voelen, ik voel m'n eisprong ook niet. Mijn NOD is (ongeveer) aanstaande vrijdag, zou dat nog een kans maken dan? Heb er helaas nog niet zoveel verstand van. @dogs, op je ovulatietest zie ik een streepje, maar is die dan ook te gebruiken als zwangerschapstest?
Lise ik zou de moed nog niet helemaal opgeven, er zijn er genoeg die pas tegen of op nod pas een streepje zien verschijnen, ik bij mijn dochter zelfs na een week. Al die vroege testen zijn heel bijzonder, maar dat geldt lang niet voor iedereen. Silvana ik duim voor je!