Witte vlokjes? Dat betekend niets hoor. Vliesjes weet ik niet wat t kan zijn. Maar denk dat je nergens druk om hoeft te maken
Dames, vraagje. Ik heb op 14 april in de avond knal positieve ovutest gehad. Is mijn nod dan 28 of 29 april (ei springt pas 24-48 uur erna)? Ik sta nu op 30 dus mag sowieso veranderd worden. Wanneer zouden jullie gaan testen?? Bedankt voor het meedenken!!
Wauw emyl gefeliciteerd! Mooie test... ik ga vrijdag hopelijk voor de knaller haha hij loopt op maar wil een knaller
Bij mij komt het precies 14 dagen na positieve test ! Dat zou in jou geval de 28 zijn maar ik kan jou cyclus natuurlijk niet ? Spannend meid !! Ligt er ook aan hoelang je luteale fase is weet je dat toevallig ? Dus als je je ei hebt gehad de dagen hoelang je daarna ongi wordt ? Je hebt een wisselende cyclus zag ik in je onderschrift ? X x X x
Hoi meiden. Zou iemand mij op rood willen zetten net beetje rood gespot 😔 denk dat t morgen doorzet. Ik ga mij niet melden bij volgende lijst. Ik ben deze maand ook weinig op forum geweest en dat geeft mij rust anders ben ik er zoveel mee bezig. Misschien dat ik over een paar maanden weer een x kom kijken. Iedereen heel veel klus plezier en succes. Zwanger gefeliciteerd geniet ervan Groetjes 😄
Ja onregelmatige cyclus idd. Normaal al veel moeite mn ei te vinden, maar dat was deze maand gelukkig wel gelukt. Ik weet niet precies hoe lang mijn lf is eigenlijk omdat ik dus nog niet zo vaak ovu testen heb gebruikt en mn ei ook nog niet zo vaak heb gevonden. Wij gaan zondag op vakantie naar Griekenland. Denk dat ik een paar testen in mijn koffer doe en dinsdag of woensdag ga testen... Spannend hè dames dat afwachten en denken dat je van alles voelt!!
Ooow jullie gaan me echt stom vinden!! Weeeer getest met nu van de kv... ik vindt mezelf stom en kan het niet laten.. haha maar hier het resultaat maar weer...sorry voor mijn gestalk
Emyl wat leuk! Maak je niet druk om die mixjes. Eerste 6 weken is de embryo niet met bloed verbonden. Tann je bent zwanger! Daar hoef je niet meer aan te twijfelen, maar spannend zla het nu nog 38 weken zijn.
Wauw wat een mooie zwangerschapstesten komen er voorbij, gefeliciteerd dames!!! Plankje, Dikke knuffel. Hopelijk doet het rusten je goed Ik zit op 7dpo.. en eigenlijk was ik heel positief vanaf het begin van mijn cyclus. En vandaag is dat ineens weg. Pijn in mijn rechter lies en beetje buikpijn en mijn koffie smaakt naar zeep ofzo hahaha. Nou nooit klachten fehad voor mijn NOD (mamalap sssttt hahaha ) We wachten nog maar 3 dagen, om te testen
Alle zwangeren: gefeliciteerd! Wat spannend allemaal! Ik had eigenlijk bedacht dat het deze maand niet raak was, omdat ik mijn ei niet heb gevonden en niks merk. Maar door jullie verhalen hoop ik toch stiekem dat het misschien toch is gelukt. Vrijdag is mijn nod. Ben benieuwd of ik het volhoud. Heb wel last van duizeligheid afgelopen dagen. Vanmiddag ook ff bijna niet goed geworden, flauw en misselijk tegelijk. Verder veel zin in lekkers en vanavond toen ik thuiskwam een huilbui over van alles en nog wat. Zou dus ook gewoon pms kunnen zijn... @EmyL ik heb zondag ook een paar glaasjes wijn op. Dacht dat ik toch niet zwanger was, maar je weet idd dus nooit... Maar ik denk ook niet dat het veel invloed heeft, misschien als je echt ladderzat bent, dat lijkt me niet zo gezond. Maar verder zal het wel meevallen. Zodra je weet dat je zwanger bent, wel beter laten staan. Dan komt het wel goed. Alle meiden op rood: erg balen! Hopelijk komt het wondertje voor iedereen snel! Ik moet nog ff wachten tot ik weet of ik me bij jullie kan voegen.
Haha moet ik het even zo doen... zijn wel verschillende testen. Nu wil ik echt niet meer voor vrijdag... dan ben ik 3 dagen oertijd
Nou tann het lijkt me duidelijk hoor! Verder nog een paar goede testen gezien! Wat betreft alcohol, ik kon het dit weekend niet verkopen om niks te drinken (ik weet het, je bent nooit iets verplicht, maar toch). Ik was op de fiets, dochter de hort op en dan zou ik niks drinken... Ik heb een half wijntje op voor t idee, was spontaan heel moe zo maar tot een week of 6 kan iphet weinig kwaad, al moet je je niet helemaal klem zuipen. Ik heb me toch een partij ongikrampen. Ben pas 5dpo, dus lijkt me sterk dat het al naderende ongi is. Maar ben alweer zo bang voor valse hoop.... Ik weet t allemaal niet hoor....
Foto boven links is 2 voor nod rechts 1 voor nod en onderste is vandaag nod.. geen knaller maar hopelijk komt die nog...