NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dayna zie update pagina 71....

Voor de liefhebbers die van vandaag bovenste en gisteren 10 dpo bij elkaar. :(

2. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tann ik heb ook een hele nuchtere vriend tis ook een schatje hahaha. Dus het was voor mij ook super spannend hoe die zou reageren. Maar hij reageerde echt verbaast dus was stiekem ook wel wat hilarisch

En alle andere dames leuk dat jullie het ook leuk vonden :D

Ik heb nog zo clearbleu plus test liggen die ga ik Morgenmiddag nog even doen want Dan is me officele nod.

Ik heb al contact gehad met me fertiliteitsarts en heb 18 mei de eerste echo gepland. Als alles goed blijft gaan natuurlijk. Maar heb goede hoop bij mij blijven ze meestal wel goed zitten hahaha het is bij mij meer dat het na 18 weken pas spannend word ivm dat ik eerder toen ik zwanger ben geweest en bij 19-20 weken het hartje is gestopt :(

Maar weet dat mijn levenstijl en mijn lichaam er nu klaar voor is dus het moet gewoon goed komen, ze hebben toen der tijd ook nog onderzoek gedaan en heb 5 procent kans dat het zich herhaald. Maar bij iedere zwangerschap kan het natuurlijk mis gaan daar ben ik me goed bewust van.

Voor de dames op rood heel veel succes de volgende ronde. En het gaat jullie vast ook lukken vroeg of laat.

En de tuurtjes dat ze maar mogen knallen voor paar dagen !

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap het is nog vroeg he.
    Was je urine wel goed donker :p
    Ik zou morgen gewoon weer 1tje wagen !

Ik hoop dat die ene streep toch goed gaat oplopen !

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt 😄

5. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Ik wil graag op de lijst, NOD verwacht rond zondag 26e. Duim duim!!! Ronde 9....

6. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Mamalap die onderste is gewoon echt positief!!!!!!!!

7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jaaa mamalab ik zie hem duidelijk!!

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik mag op rood in de lijst... :(

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja maar die onderste was gisteren. Bovenste vandaag :(
    Voel overigs nog steeds niks en temperatuur is nog wel mooi, maar dat is hij eigenlijk altijd 11 dpo bij mij.

10. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh balen slechte timing, mijn man moest dat ook gisteren maar gelukkig was mijn ei net het weekend geweest... ook niet bij stil gestaan toen ik de afspraak maakte ;)

11. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oneee, balen en sterkte ermee xxx

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Gebruik jij toevallig ook action testen?
    Hier ook zo'n stom tuurstreepje waar je niks mee kan!

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

De onderste vind ik wel positieve worden hoor!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh veenbaas wat heftig joh! Hopelijk gaat het deze keer wel goed!

Mamalap wat gek dat je eerst een lichte streep hebt en daarna niet meer, vind ik toch raar...
    Mijn ei was wel vrij zeker de nacht van 16/17, want vrijdagochtend was m'n temp hoog en de test weer vaag en nog later daarna omowit. Vandaag was mn temp 36,9, hopelijk blijft het nu wel aan die kant en gaat het niet nog verder zakken!
    Wat is dat wachten toch vreselijk steeds zeg....

Ik ben ook zo bang dat ik iets verkeerd doe, de timing lijkt goed te gaan... Maar ik denk dat ik me vooral niet al te druk moet maken ;)

15. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Zo even terug gelezen en ik zie al 4x roze 💗💗 gefeliciteerd! Ook helaas rode :( sterkte en succes de volgende ronde. Ik zelf zit op 8dpo en het is onrustig in m'n buik. Gek samentrekkend gevoel steeds en gisteravond gevoelige tepels. Net bij de Etos en zag dat de predictor early testen 50% korting zijn. Kon mij nog net inhouden. Heb mezelf voorgenomen pas dinsdag te testen op nod. Ben benieuwd of ik dat ga volhouden.
    Succes allemaal nog!

16. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier weer het zelfde vage vage lijntje denk dat ik streepjes plas 😔 niets duidelijker, ben bang dat het niets was

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mamalap, ik heb je testen gezien, daarom zei ik al ik zou het ff aan je gyn vragen. Ik denk dat er toch wel iets is steeds. Anders kun je toch geen streepjes plassen?

18. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Dames ik mag op roze!! Vanmorgen getest en positief yes. De clear blue weigerde dus toch maar een goedkope sensitest casette gebruikt. Vanmiddag doe ik nog wel een clear blue want ik geloof het pas als ik het woord zie staan!

19. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Voel hier ook van alles, vanmorgen onwijs misselijk en de hele dag al ontzettend moe. Woensdag is eigenlijk m'n schoonmaakochtendje maar ik vertoon schoonmaakontwijkend gedrag =P haha
    Komt morgen wel!

Morgen krijg ik de uitslag van m'n controle echo (van m'n borst, mastopathie) en morgen is dus ook vriend lief daarvoor vrij.
    Heb testen in huis en morgen ben ik 2 dagen voor m'n NOD dus misschien.... Misschien morgen maar een testje :) ? Even kijken nog!

20. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Oo ritoy proficiat!! ☺️☺️

Deel Deze Pagina