Sahi, dayna en puk dit is helaas al de 3e maand dat dit gebeurd. misschien komt het door de clomid, misschien is het domme pech. Ik heb het gisteren wel benoemd bij gynaecoloog, maar werd lekker weggewuifd. als op 16 dpo test negatief is en ik niet ongesteld ben krijg ik zelfs klakkeloos provera Ritoy wat fijn. Gefeliciteerd! Goodlife predictor is echt rommel hoor. Niet kopen. Gewoon Kv2v5, die vind ik het fijnst. Mom2be21 ik zelf zweer juist bij de dipsticks van zwanger en kids. Ook een keer de cassettes gehad die vond ik niks! Voor de dames op rood balen Ik heb nog 1 foto dames, sorry voor spammen Morgen vroeg knal ik er nog 1 in als die negatief is kan ik stoppen.
Ritoy voor jou doe ik een vreugdedansje🎉🎉🎉🎉 geweldig zeg! Na alles wat jullie hebben doorstaan gun ik jou de dikste plakbaby! Hopelijk kan je voorzichtig gaan genieten. Ik zie dat ik op de 26ste ben beland, maar me nod is de 29ste.
Ikke88, hier ook bang voor een negatieve test. Ben heel benieuwd.. Vanmorgen wel misselijk,, Maargoed, als ik me maar lang genoeg af ga vragen of ik misselijk ben dan word ik het vanzelf
Goedeavond meiden Ik meld me hier graag aan. Ik ben 29 jaar, 27 april nod, eerste ronde, eerste kindje. Zenuwen beginnen nu wel weer aardig toe te nemen... Van de week wel 2 dagen licht krampen gehad, maar verder nog niet echt last van kwaaltjes dus ga er maar vanuit dat ik door ga voor de tweede ronde. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Mamalap, nou fijne gyn. Hun vinden natuurlijk ook dat je niet eerder moet testen, want voor nod kan er van alles nog gebeuren. Provera heb ik ook al een aantal keer gehad na miskraam. Vind 11dpo wel duidelijker als 9dpo, maar 10dpo was echt duidelijkste... Vaag hoor! Ben benieuwd naar je test van morgenvroeg.
Mamalap ook niet tof van die gyn zeg! Ik duim heel erg dat t nu een keer oploopt zeg! Ritoy met zo'n onderschrift gun ik t jou nog net iets meer dan alle anderen, gefeliciteerd! Verder ook wat rood gelezen, bah zeg Ik voel echt helemaal niks, volgens mij had ik dat de vorige rondes ook. Maar heb niet die belachelijke testdrang, ik wacht nog steeds lekker af, pomtidomtidom
♥ NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (6): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Ritoy, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje EmyL, 23 jaar, ronde 5, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13, 1ste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (7): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 3, 1ste kindje 26. (5): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1ste kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1ste kindje Ikke88, 26 jaar, 2e ronde na MK, 1ste kindje Wannabmom, ? jaar, ronde 9, ? kindje 27. (6): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, ronde 1 (na BBZ), 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, ronde 2, 2de kindje Mariposa1986, 29 jaar, ronde 1, 1ste kindje. 28. (4): Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje 29. (4): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje Ladylola, ? jaar, 9e ronde, 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 49 Zwanger (5), Ongesteld (7), MMM (2*), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Heb je wel eens kinder aspirine geprobeerd? Doordat het een kleine hoeveelheid is werkt het niet pijnstillend maar bloedverdunnend en hierdoor kan je vrucht zich beter innestellen. Ben je trouwens al door de medische molen geweest, chromosomen onderzoek, stollings onderzoek, vitamine onderzoek? Vind het maar een bizarre redenatie van je gynaecoloog.
De lijst is weer bijgewerkt, als er nog wat ontbreekt gil je maar. Sinds gisteravond last van een hooikoorts aanval, niet echt tof. Nog geen menstruatie.
Hier Is temperatuur ingestort dus die bevestigd wat gisteren al zichtbaar was op test. Hopelijk vandaag of morgen ongi dan kunnen we verder. Zijn er nog dames die gaan testen vandaag?
Nee alleen pcos vastgesteld, zelfs hsg geen haast mee omdat we al kindje hebben. Ik denk domme pech. Hopelijk gewoon laatste ronde clomid en dan hormoon spuiten of gewoon raak
Ach wat jammer, Mamalap! Ik zit hier nog steeds in onzekerheid, begin het een beetje zat te worden allemaal. Dacht eindelijk een cyclus van 28 dagen te hebben, maar helaas... Zit al op 30 vandaag! Zaterdag zit ik weer op mijn 32ste dag, dus wie weet dan mijn menstruatie?
Mamalap balen zeg, ik hoop echt snel op een mooie zwangerschapstest voor jou! Als ik ongesteld wordt ga ik de dipsticks van Z&K bestellen Sinds gisteren flink lage rugpijn en dat betekent hier meestal weinig goeds. Ik ga er dus vanuit dat ik zo-ma-di ongesteld ga worden
Ik heb nu ook een langzaam zakkende temp, weet niet of dat op 6dpo al wat zegt, maar ik hou me maar voor dat t weer niks is... Balen van alle meiden op rood