NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Balen lillie! Succes de komende ronde, dat et maar gauw raak mag zijn!

Hier in twijfel of ik morgen wil testen. Heb een droge vagina, dus ben bang dat menstruatie doorbreekt zaterdag. Zou zonde zijn om een test te gebruiken terwijl mmenstruatie er wel aan komt.... Oh zo frustrerend en vervelend haha. Heb ook geen zin in teleurstelling.

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wat vervelend meis! Spannende tijd weer dan. Fijn dat je mama of vriendlief altijd mee gaan. Erg fijn dat je een van hun om je heen hebt.

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik twijfel ook zo erg of ik morgen ga testen ja of nee.. Heb eigenlijk geen tijd voor, haha. Hoop dat ik het eigenlijk vergeet als ik opsta en snel ga plassen en doortrek :p

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Tann weet je vent nog niks?

Meiden op rood sterkte. En wat heftig ook twee dames naar de ha. Vreselijk dat het nodig is.

Zwangeren super hoor! Ben blij voor jullie al had ik iedereen roze gegund.

Hier weet ik zeker dat ik ongesteld ga worden. De vaginale borrels zijn er weer en ik voel een opbouw naar een ongie. Nog 5 dagen en dan ga ik ook alles op de bus doen voor fertiliteit.

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @ladylola hij het heeft een licht postieve test gezien maar erg nuchter en wil echt ZWANGER zien staan haha dus morgen testen met cb digi en hem verrassen :)

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh dacht al jij hebt een staalharde pokerface😂😂

7. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Haha,, soms denk ik ook van als ik zwanger ben mijn man niet te zeggen... En dan zo een pretecho boeken met 12 weken voor het geslacht en hem echt niets zeggen tot we daar aankomen. :D wat een verrassing zou het zijn... maar ik denk dat het me nooit zal lukken om te zwijgen :D ik moet van elk week zwangerschap profiteren om me te laten verwennen.. haha.. :D

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lol ja dat zou wat zijn. Die arme mannen hebben juist die tijd nodig om te wennen. Overigens een geslachtsecho met 12w is wel erg enthousiast😉

9. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    haha, bij mijn eerste kindje nooit een pretecho laten doen. :D maar nu bij de hopelijk snel komende tweede.. ik kan echt al niet wachten...
    (ik denk dat ik raar in elkaar zit;):( want het zou toch andersom moeten zijn...) :D

10. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

@ Dayna, ik denk dat ik met je mee ga doen! Heel gauw de wc doortrekken, haha! Laat je weten of het is gelukt?

@ Ladylola, wat vervelend! Ik hoop dat je gevoel niet klopt, misschien tegen beter weten in! Anders wil ik je alvast heel veel succes wensen voor de komende tijd!

@Tann, oh wat spannend zeg! Mannen ook soms, haha!

@Emib, ik zou dat volgens mij écht niet zo lang voor me kunnen houden - al zou het wel een geweldige verrassing zijn, haha! Maar je hebt helemaal gelijk - vanaf dag één van een positieve test lekker laten verwennen, haha!

@Allemaal, slaap lekker dadelijk! Hoop morgen hier stiekem nog wat mooie testen te zien! Daar word ik vrolijk van!

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ja, die positieve testen maken mij ook altijd echt gelukkig hè...

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Es; innestelling is ergens tussen dag 5 en 10, dus in theorie zou het nog kunnen hoor!

bushbaby welkom hoor! Spannend!
    Vickske en bushbaby wel naar dat het zo lang moet duren :(

Ikke88 bij een late innesteling kan het best dat je op 12dpo omowittest en op of net na nod een licht streepje hebt, ik testte bij mijj dochter pas na een week na nod positief, dat kan op zich allemaal best.

Pien wat heftig joh! Sterkte meis!

Toen ik het nog met een partner deed, testten we altijd samen als het even kon, ik kan dat echt niet voor me houden hoor!
    Nu zal ik het vast op de app gooien naar wat hele naaste vriendinnetjes.

Koningsdag; je kan zien uit welke stad ik kom. En dan doe ik ook nog vrijwilligerswerk in het vereningsleven, ik ben gevraagd om wat dingen te doen. Dus dochterlief gaat naar haar vader en ik sta waarschijnlijk zeeeeeer lang op mn benen. Mooie afleiding ;)

Verder dagje efteling gehad vandaag, zo lekker mn bed in en hopen dat mn meisje niet te overprikkeld is (ze kan dan soms slecht slapen).
    Komende dagen ook het nodige te doen, alleen maar mooie afleiding.
    En over mn baarmoeder maak ik me tot nu toe niet zo druk hihi ;) ben veel relaxter dan de eerste 2 rondes :)

13. Beach

Beach Lid

23 apr 2015
    49
    0
    0
    Wauw tann wat een mooie test! Hopelijk zet ie bij mij ook zo door. Heb ook precies die krampjes die jullie beschrijven, is ook net anders dan bik ongesteldheid. Toch ben ik stiekem bang dat ik opeens nog ongesteld wordt. Ben nu al 1-2 dagen overtijd en gelukkig nog niets ;)

Ikke88 ik had op 12dpo ook een negatieve test en pas op 15dpo licht positief dus het kan nog alle kanten op! ;)

Meiden op rood balen!!!! ik duim voor jullie de volgende ronde..

14. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Wie gaan er testen vandaag? Heb zin in nieuwe positieve testen! Hier nu op 10dpo. Ga nog niet testen. Voortdurend zere borsten nu maar ook een gevoel in m'n buik alsof ik ongesteld ga worden :-s
    Succes vandaag testers!

15. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb getest hoor 11 dpo niks te zien...
    Shit wat baal ik hier gewoon van zeg! Ik had het zo gehoopt :(

16. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch nog zwanger en kids er ook tegenaan gegooid... Ik snap r niks meer van hier zie ik ineens wel een lijntje? Hoe kan dit?
    Ben een beetje in de war of het nou wel of niet positief is nu op 11 dpo zou zondag ongi moeten worden..

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend ikke! Nog even een dag of 2 wachten dan weet je het zeker.

En dank je wel teletubbie. Het geeft me eigrnlijk wel rust. Had het al opgegeven. Maar ivm ons nieuwe huis nog een maandje gewacht. Ben inmiddels het punt voorbij mezelf sneu te vinden en dat gevoel is al een bevrijding. Alhoewel ik echt wel stiekem hoop op.

Sahi wat leuk de efteling. Was heerlijk weer ervoor. Hier gaan we er ook op uit vandaag.
    iemand heeft mij gezegd dst je niet zo vroeg al kan voelen dat je ongesteld word, omdat het nog kan innestelen. Lastig omdat ik mijn cyclus heel goed voel. Is echt bizar. Dus vraag me af of dat dan wel klopt.

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ikke88 volgens mij is die sensitest gevoeliger dan action test. Ik zou morgen nog eens testen en dan weer sensitest of Kv2v5. Ik zie hem zeker.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    11dpo is ook nog wel aardig vroeg om te testen, kan nog alle kanten op. Stel dat je op dag 10 een innestelling hebt gehad, kun je onmogelijk op dag 11 al een streepje plassen.
    Ik neem me nu voor om echt tot 13 of 14 dpo minimaal te wachten, anders vliegen mn tests de deur uit met een hoop frustraties....

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Waarom sloop je de test niet? Dan kun je het beter zien? Je bent wellicht vroeg, maar er zijn dames die wel positief testen op 10 dpo.

Deel Deze Pagina