Volgens mij mag ik op roze! Na m'n tuurtesten van gister is onderstaande Alweer duidelijker! Hopen dat het deze keer goed mag gaan... Nog meer meiden die vandaag gaan testen??
Gefeliciteerd meiden op roze! Dat zijn duidelijk streepjes! Ik vandaag op 10 dpo. Heb de hele week al last van rommelende darmen en een weeïg gevoel. Durf nog niet echt te testen. Wij gaan morgen op vakantie. Of ik test morgenochtend of misschien gewoon pas dinsdag. Ik test altijd samen met mijn man, dus we moeten altijd even onderhandelen wanneer we gaan testen. Ik wil altijd eerder testen dan hij haha maar volgens mij is dat met alle mannen.. Hij test het liefste nod, en liever nog een paar dagen erna!
Gefeliciteerd meiden! Superl blij voor jullie 🌹 nu lekker gaan genieten van de zwangerschap en de bijzondere tijd die gaat komen. En thanx voor de lieve berichtjes. Heb 20 mei mijn afspraak bij de gynaecoloog. Hopelijk ben ik alles een stap voor hihi. Anders gaan we gewoon kijken hoe het loopt. Vooralsnog niet echt tekenen die erop wijzen dat er iets aan zit te komen... Het kan dus nog twee kanten op. Maandag of dinsdag nod dus spanning stijgt 😊 wel heel veel jeuk aan borsten en buik maar dit kan stomme toeval zijn. We aachten het maar af... Succes meiden op het wachtbankje! Ik duim met jullie mee
Niet veel vrouwen zullen het herkennen, ik wel, heb nog namelijk hetzelfde. Verschil is wel dat ze bij mij niet hebben gezegd dat ik naar de de gynaecoloog moet naar dat ze d.m.v. de bloedtesten het in de gaten willen houden. Ik neem medicijnen, ik denk jij ook? Daarmee moet ik direct stoppen als ik zwanger ben en dan hopen dat de prolactine laag blijft. Nu loop ik al in het ziekenhuis, niet omdat ik onvruchtbaar ben maar mijn vriend dus voor mij is dit ook al weer anders dan voor jou. Wat gaat de gynaecoloog in de gaten houden? Hebben ze dat gezegd? Ben daar nu ook wel benieuwd naar. lfs
Goedemiddag allemaal, Mariposa1986, snap ik dat je daar even van schrikt en dat het niet in je beeld past hoe jullie zwanger zouden worden.. Ik heb hetzelfde meegemaakt maar ben mij nu wel bewust van dat het natuurlijk heel fijn is dat het allemaal wel mogelijk is alleen dan maar op een andere manier. Komt goed meis knuffel voor jou! Spannend allemaal Puk, hoop dat het allemaal goede voortekens zijn voor je! Duidelijk ikke88 en beach, Gefeliciteerd beide !!! goed nieuws Balen Lise, succes in de volgende ronde! Aan deze kant ook nog niets, vannacht wel heftig gedroomd over dat ik een positieve test in handen had!! whaha dat zal wat zijn.. kan niet wachten op dat moment. Fijn weekend allemaal!
Ik heb net getest.. Omo wit! Ik geeft de hoop dus op Ook geen symptomen verder, dus op naar de volgende ronde.. Misschien is mijn cyclus ook nog wel niet wat het zijn moet. Na m'n BBZ heeft het 8 weken geduurd voor ik ongesteld werd. Normaal altijd netjes regelmaat.. Nu ook nog geen tekenen van een naderende menstruatie. Ik weet het niet. *baal, baal, baal*
Maripoza wat een heftig verhaal zeg hopelijk is het gewoon snel spontaan raak Rikki wat balen niks aan als het niet gaat zoals je het liefst zou willen he Beach en ikke wat een mooie testen! Hie rmoe, moe, moe, ik gooi het nog maar op de drukke dagen die ik heb gehad. Temp is tot nu toe nog stabiel hoog (37,1 vanmorgen), zit nu op 9dpo. Ik heb vannacht heel gek gedroomd, maar het kan zomaar zijn omdat ik er toch wel veel mee bezig ben op het moment. Gelukkig nog geen testdrang, dat is bij mij wel het voordeel van het tempen, het houdt me lekker bezig Vandaag een oppasmeisje bij me, zo gezellig straks bij de mama van t oppaskindje eten, vanavond op tijd naar bed
Goedemiddag dames!! Aan alle 'roze' dames; Gefeliciteerd!! 🎉 Na een halve middag al jullie berichtjes en mooie verhalen te hebben gelezen te hebben werd ik misschien wat overmoedig😓. Zojuist negatief. Maandag in mijn NOD. Mijn cyclus deze maand is 25. Ik heb al een kanjer van 5 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt meer weet wat mijn eerst "symptomen" waren. Wat waren die van jullie?? 😇 Ik blijf netjes wachten tot maandag om mezelf niet nog eens gek te maken 😩 Meiden die nog moeten testen; keep my fingers crosserd 🍀
Ik mag van tuurtest af, vandaag nod en getest maar zie de lijn hele vage rare lijn niet, snap het even niet, normaal op "het uur " kunnen zeggen wAnneer ongi pff baal van negatieve test