Had je hiervoor wel duidelijkere streepjes op de test? Want dit is wel wit ja... Maar...daarnaast.....bepaalt een lichaam zelf hoeveel HCG je aanmaakt. De een meer dan de andere. Hoop dat het goed blijft gaan meis...
Morgen KONINGSDAG....wie gaat er allemaal wat leuks doen? Wij houden het met de kids redelijk rustig thuis en in de buurt. Ik ben wel steeds meer bezig met de naderende NOD....zo spannend! Omdat we zo duidelijk op de echo gezien hebben dat mn ei gesprongen is....is het voor mij wel spannender dan anders....hihi....nog even weekje geduld... hoeveel dagen van te voren ga ik testen...daar ben ik nu mee bezig hihihihi
@lindaayje22 Ja nee nog geen dikke duidelijke streep gehad hoor.. Wie weet, het is allemaal zo onzeker de eerste weken. En eerlijk is eerlijk, ik ben ook nog maar iets van 4 weken haha Wat leuk dat jullie gaan trouwen!! En Pien ook!! Zo iets leuks om naar uit te kijken!
Echt wel...t is mijn 2e huwelijk. Toen...was het een logische stap (was vanaf mn 19e bij mn ex) en nu..is het ZO overtuigd van liefde....zo gaaf!! We gaan er een heerlijke dag van maken... zelfs mn trouwjurk is niet wit....zo gaaf
Ja, na 5 jaar "verkering" echt geweldig leuk!! En vrijdagavond hebben we ons voorlopig koopcontract getekend, dus helemaal ons jaar =D Heel veel geluk samen en geniet van alle voorbereidingen!
Oh zo fijn kan dat zijn, iemand vinden die gewoon helemaal bij je past en wat helemaal goed voelt. Super dat je dat hebt nu! Tof geen witte jurk, dan moet je wel een meid met pit zijn! En Pien een koopcontract ook helemaal mooi! Lekker jullie eigen huisje inrichten en mooi maken. @veenbaas de vorige was precies een week geleden. Ook op zondag.
Ja het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt natuurlijk.. Maar dat streepje was toch veel duidelijker op die anderen ? Maar ik heb nu al vaker gelezen dat die clearblue met indicator niet altijd gelijk heeft hoor. Want het geeft een gemiddelde
hier zere bovenbenen ! En ietsje gevoelige tepels verder niks behalve een slijmerige smeurie daar beneden sorry 😁🙈vandaag getest wand kon het weer eens niet laten en die was echt Omo wit ! Heb er geen hoop meer in dat die in de loop van de week nog positief wordt 😞!! X x
Das nou juist het allermooiste: Wij huren "ons bijna eigen" huisje al 2 jaar (particulier) en hebben het aanbod gekregen het te kopen. 2 jaar geleden hebben we een nieuwe badkamer/toilet en keuken gekregen van de huurbaas, zelf hebben we het helemaal eigen gemaakt de laatste 2 jaar. Dus eigenlijk hoeven we helemaal niets te doen, wat kleine dingetjes die zijn blijven liggen maar niet enorm storend zijn meer "nog meer naar ons zin maken".
Lief dat je dar zegt: een meid met pit. Ja, ik ben eeg veranderd sinds de scheiding. Ik ben meer 'vrij' erg lekker mezelf en kan en durf van dingen iets anders te maken nu: een stap uit mijn comfortzone. Heerlijk! Daarvan is de kleur van mijn jurk er 1 van.....ik ga m showen als ik getrouwd ben 😉 Nog 130 dagen ofzo hihi
Dat is gaaf!! Hopen wij ook op! Maar t is een mooie stap meis! Geniet ervan! Balen tbtje.... Baal je erg? Of zag je t aankomen?
balen meiden op rood W3d2409 wat gek! Clear blue geeft wel het aantal weken NA eisprong aan he, niet hoe lang je zwanger bent. Maar die andere is wel wit ja, apart hoor... Wanneer was je nod? Ik heb zelf een razend druk weekend gehad en morgen ook een bizarre dag voor de boeg, dus ik kan me nog goed afleiden. En zo lang de temp niet te hard daalt, kan ik het nog goed los laten, super fijn!
Ik mag ook op rood. Had gisteren al even getest omdat ik vrijdag al ongesteld had moeten worden, dus wist al dat het niet raak was(dat gevoel had ik ook). Ben eigenlijk een beetje opgelucht dat ik eindelijk ongesteld ben (als je niet weet wanneer het komt duurt wachten heel lang) want we gaan volgende week op zonvakantie, dus was een beetje bezorgd dat ik dan nog steeds ongesteld zou zijn. Iedereen die ook nog wacht:veel geluk!
Goedemorgen lady's, Welkom Maev en ea1993 Begrijpelijk Hanna, heel veel succes en hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen! Dames die gaan trouwen veel plezier nog met de voorbereidingen! Dames op rood, balen zeg! Veel succes in de volgende ronde. Vandaag Kingsday, wij gaan naar een festival lekker feesten! Zojuist er ook een testje tegen aangegooid.. omo wit helaas. Maar niet echt teleurgesteld.. gelukkig. Ik ga er gewoon vanuit dat wij nooit zwanger zullen worden zonder hulp. Overmorgen gaan we ook naar de gyn. voor de uitslag en dan hopelijk wordt er snel gehandeld Veel plezier allemaal vandaag!
Hier dag van nod... Voel nog helemaal niets dus ben heel erg benieuwd. Meestal voel ik het toch wel beetje aankomen dus als als het komt is het uit het niets. We wachten het maar af. Wil woensdag pas testen dus nog ff volhouden! 😊 Lieve meiden op rood; veel succes volgende ronde 🍀
♥ NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (6): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Ritoy, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje EmyL, 23 jaar, ronde 5, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13, 1ste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (6): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje 26. (5): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1ste kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1ste kindje Ikke88, 26 jaar, 2e ronde na MK, 1ste kindje Wannabmom, ? jaar, ronde 9, ? kindje 27. (7): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, ronde 1 (na BBZ), 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, ronde 2, 2de kindje Mariposa1986, 29 jaar, ronde 1, 1ste kindje. Ea1993, 22 jaar, MMM 4e ronde clomid, 1ste kindje* 28. (4): Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje 29. (5): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje Ladylola, ? jaar, 9e ronde, 2de kindje Maev, 31 jaar, ronde 15 (3e ronde na mk), 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 50 Zwanger (7), Ongesteld (19), MMM (6*), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Fijne 👑dag!!! Ik ga heerlijk met mijn 3 mannen genieten! En wil op z'n vroegst woensdag of donderdag pas testen (als ik niet tot zaterdag kan wachten hahaha)