Spannend Linda hoop voor je dat je het goed gezien hebt en dat ze mooi gaan oplopen Balen goodlife, ik herken het.. wachten tot het doorbreekt helaas Leuk Tann, komt denk ik door je stralende blik in je ogen van je zwangerschap hihi Iedereen als je de lijst aanpast dan graag ook de aantallen aanpassen
Net thuis gekomen maar even een foto gemaakt voor jullie. Dit is m ná een dag werken.... Donderdag weer of vrijdag....
Ik zie hem ook!! Volgens mij is dat een positieve test hoor Ik heb n test bij de action gehaald. Morgenochtend maar eens testen. Iemand ervaring met die testen?
Ja aapje..:dat je veel hcg nodig hebt bij die van de action! Perfect als je een paar dagen na je NoD bent... 😊
ik heb vanmorgen getest niet helemaal duidelijk of ik nou 8 of 12 dpo ben ! Hieronder foto ... Ik had hem alleen verzopen daarna helaas ! De bovenste waar een licht streepje op staat is de test die ik verzopen heb 😔
hier nog een foto voor dat die verzopen was haha 😜er zit hier trouwens een schaduwlijntje op was heel vaag vandaar daarna doorgespoeld 😉 X x
omdat het leek alsof die niet goed doorliep daarom deed ik het en om te zien of me kraan zwanger was 😂😜 X x
Hahahaha nou volgens mij moet je m over n paar dagen weer onder de kraan hangen. Lijkt erop alsof je kraan zwanger is. Ik had trouwens zaterdag met n kruitvat s ochtends getest, in eerste instantie niks te zien. Half uur later wou ik m weggooien en toen was er wel n 2e streepje. Foutpositief, dus daar had ik niet zoveel aan. Gelukkig ben ik een heel geduldig persoon *NOT* Geveld door de buikgriep zijn heeft zo zn voordelen. Hou je je ineens met hele andere dingen bezig.
haha krijg ik wel allemaal lieve babykraantjes wel leuk 😂 Hier nog een foto van de kV van vanmorgen !! Die ik deed nadat ik die andere had gedaan ....
hahahaha, lig dubbel hier; kraan die zwanger is Dat klinkt als een goeie deal, ik hoop het voor jullie dames
Dalk wat balen Trutje ik zie een tuurstreep hoor, over 2 dagen weer doen! Vanmorgen was de temp nog hoog, begin t nu wel spannend te vinden. Ik sta op 28-4 als nod, maar had 16-4 mn ei, dus ga uit van donderdag. Voel niet veel in mn lijf, behalve vermoeidheid, maar dat is niet gek na de afgelopen dagen. Ik zoek er dus nog niks achter. Weet ook niet of ik nou omgi krampen voel of mn darmen... Morgenochtend hoop ik dat mn temp duidelijkheid geeft...
Hier ook nog niet ongesteld, temp blijft hoog en test was gister negatief. Ik word hier echt gek van. Deze maand is toch al zo gek verlopen. Temp daalde 12 en 13 april, op 13 april echo met 1 gesprongen ei zichtbaar en 1 nog intact die na verwachting binnen 1 dag zou springen. Ovulatietesten gedaan en die gaven 14 en 15 april lichte streepjes aan maar geen knallers. Wie snapt het nog???