Nou dit geloof je nooit... Heel de dag al uit aan het stellen om te testen omdat mijn gevoel zegt dat toch niet raak is en dat ik wss wel gewoon ongesteld zal worden. Van mijn werk thuis gekomen maar nog steeds niet ongesteld dus denk nou dan doe ik toch maar even voor de zekerheid een test... Wat denk je; doet die het niet!!!!! Helemaal zenuwachtig loopt het niet door. Nog niet eens een controlestreep.... Dus dames ik hou jullie nog even in spanning (en mijn vriend en mezelf ook 😚 en doe vanavond opnieuw testen! Nog steeds geen krampen alleen wel al hele dag last van maagzuur, heel irritant. Wordt vervolgd....
Ja echt wel! Had ook wel weer een maandje kunnen wachten maar ooit moet toch de eerste keer zijn. Aan de ene kant wel geluk dat ik vandaag ongesteld ben geworden maar aan de andere kant is a.s. vrijdag al wel weer heel snel om er mee te beginnen. Dat injecteren lijkt mij ook het engste we zullen zien.
Test was negatief... Mijn lichaam neemt me of in de zeik of toch mss nog te vroeg getest. Ook nog niet ongesteld en ook niet het gevoel dat het er aan zit te komen. Wordt nu wel beetje onzeker van! Hoe groot is de kans dat er nog niet genoeg hcg in zit?
Jeetje...dat kan zomaar...latere innesteling...bij mijn oudste testte ik 10 dagen later pas positief en ik was idd 2 weken later uitgerekend dan de eerste datum... Of het is een late menstruatie omdat de bevruchting toch niet gelukt is... Ik hoop het eerste....of t zal heel wat anders zijn... Even afwachten dus...
Sanza fijn voor je dat je zo snel verder kan. Injecteren leer je snel genoeg, al is het wat vreemd om jezelf te prikken. Mariposa, zitten blijkbaar in hetzelfde schuitje. Hier nog steeds niks. Al denk ik dat t morgen wel door zal zetten. Ben vadaag een stuk emotioneler dan anders. Riki ben jij al uit het wachten verlost?
Nee nog steeds niet ongesteld.. En ook geen tekenen van dat hij eraan zit te komen.. Zooooo irritant!
Ik mag op rood. Gek genoeg blij mee want had het niet meer verwacht en nu kunnen we weer verder. Op naar ronde 4. Roze dames heel veel succes met de zwangerschap! Het is zo bijzonder 😍. Rode dames; volgende keer meer geluk en misschien tot in het volgende lijstje. Wachtende dames; nog heel veel succes en hopelijk jullie ook roze.
Ik mag ook op rood het zet nu net door... Hoop dat ik morgen weer wat moed heb voor de volgende ronde, want ik vind het wel even dik balen... :'(
Ah dat snap ik Sahi. Wat een teleurstelling! Heb echt respect voor jou hoor hoe jij het allemaal doet. Laten we hopen dat ronde 4 voor ons succesvoller wordt. Succes en misschien tot in t volgende lijstje!
Dank je voor je lieve woorden goodlife! Hopelijk hebben we allemaal meer succes in de volgende ronde!
Dames, ik sta op de 27e als NOD omdat ik uitging van een cyclus van 31 dagen. Ik dacht zelf dat deze ronde de clomid niet had geholpen.. Dinsdag een testje gedaan en daar kwam echt een heeeeel vaag tuurstreepje uit.. Vanmorgen weer getest en de foto is het resultaat, wat denken jullie?
Balen sahi en goodlife! Tis toch altijd zo jammer he, maar soms is een maand dat je denkt ach dan niet. Ik heb nog steeds onderrugpijn en gezeur in mijn buik. Sinds gosterochtend al. Normaliter heb ik dan kort erop volgend bruin spotting en daarna breekt het door. Ik verwacht mijn ongie gewoon nog. Wel vreemd want heb nog nooit een lf langer dan 12 dagen gehad.
Ik denk dat gaat de goede kant op ea1993. Stuk duidelijker dan die van mij van vanochtend. Ik ben er klaar mee. Ik hou op met testen, word er alleen maar chagerijnig van
♥ NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (6): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Ritoy, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje EmyL, 23 jaar, ronde 5, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13, 1ste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (6): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje 26. (5): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1ste kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1ste kindje Ikke88, 26 jaar, 2e ronde na MK, 1ste kindje Wannabmom, ? jaar, ronde 9, ? kindje 27. (7): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, ronde 1 (na BBZ), 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, ronde 2, 2de kindje Mariposa1986, 29 jaar, ronde 1, 1ste kindje. Ea1993, 22 jaar, MMM 4e ronde clomid, 1ste kindje* 28. (4): Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje 29. (5): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje Ladylola, ? jaar, 9e ronde, 2de kindje Maev, 31 jaar, ronde 15 (3e ronde na mk), 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 50 Zwanger (7), Ongesteld (29), MMM (6*), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Goedemorgen dames, Jeetje Mariposa wat vervelend voor je, ik hoop dat Linda gelijk heeft en dat je een late innesteling hebt. Dankje aapje, ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen. We zullen zien vandaag Bah goodlife en Sahi niet leuk .. hopelijk de volgende ronde wel op roze. ea1993 ik vind hem er goed uitzien hoor, voorzichtig al gefeliciteerd meis! De meiden die nog aan het wachten zijn hopelijk goed nieuws voor jullie!
Hier nog steeds niets... Word er wel beetje gek van nu! Wil tot volgende week dinsdag wachten met opnieuw testen als ik dan nog niet ongesteld ben. las wel ergens dat je juist niet expres meer moet gaan drinken voor je test wat ik wel heb gedaan omdat ik niet kon en mijn vriend te zenuwachtig was dus moest maar meer drinken van hem 😊 niet zo handig mss. Maar we gaan meer gewoon door met afwachten... En hopelijk dat mijn menstruatie wegblijft om de juiste redenen en anders maar snel op gang komt
Dames, ik ben hier al even niet meer komen lezen. Inhalen lukt niet meer, dus ik begin van de laatste pagina.Ik zie dat er keiveel meiden op rood staan, jammer allemaal, maar hopelijk lukt het voor jullie allemaal de volgende ronde wel. De dames op roze super hard gefeliciteerd!! Geniet vanaf nu van jullie zwangerschap. @Ea1993: ik vind je test heel duidelijk. Dus ook al voorzichtig gefeliciteerd. Dan het volgende nog. Mijn nod is vandaag. Maar ik durf niet te testen 😔😔
Sorry, ben ook al even niet meer geweest. Ontzettend druk weekend gehad en ook begin van de week. Hier ook nog steeds niet ongesteld en witte test. Temp vanmorgen wel flink gezakt dus zal vanaaf of morgenvroeg wel ongesteld worden. Over 3weken gaan we lekker een weekje naar Lanzarote, dus ben aankomende ronde genoeg afgeleid Dames op rood, succes in de volgende ronde!