En ik heb nog geen idee 😊 We wachten rustig de komende dagen af. Ik zal vast wel ongesteld worden, want ik heb wel zo nu en dan pijn in m'n buik.
Oh my god.....heb na me tuurtest van gister. En na me nog steeds uitblijvende menstruatie een test gedaan zonet. En na ruim 10min is er een licht roze streepje......ik weet niet wat me overkomt. Ik voel me heel wee, niet fit en ben moe. Maar dacht komt door me wilde nachten met koningsnacht en dag. Morgenochtend ga ik weer testen
5 dagen na NOD toch nog ongesteld, helaas! Even flink de balen ervan maar we gaan weer vol positieve goede moed door naar de volgende ronde! Dames die nog aan het wachten zijn, toitoitoi! Zwangere dames, op naar een voorspoedige zwangerschap en heel veel geluk! De rest wie weet tot in een andere ronde
Spannend!!!! T loopt hier leeg whahahaha iedereen is of zwanger of rood al weg...😄😄 Ik wacht nog even lekker af 😜😇
hier ook nog geen bloed hoor dacht dat het er al aan kwam maar heb me toch vergist ! Tot nu toe steeds negatief getest , temp is ook gezakt vandaag ! X x
Ik hang ook nog steeds.. Geen ongi en inmiddels ruim overtijd met negatieve test een paar dagen geleden..
Dames ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie met jullie over tijd. Pfff ik zou helemaal gestoord worden.. Succesjes hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn en natuurlijk het liefst met een mooie test !!
Hier helaas ook de rode monsters aangediend... Komende tijd ga ik even helemaal niks meer doen, geen temperaturen, geen ovulatietesten. Ben er even helemaal klaar mee. Eerst heel hard hopen dat we een ander huis hebben zodat ik fatsoenlijk naar buiten kan in plaats van 5 trappen moeten lopen met een heup die dat niet meer aankan.
Zijn er toch nog wel aantal die ook zitten te wachten. Hopen dat onze lichamen ons niet voor de gek houden! Hier nog steeds geen krampen die aanhouden of wijzen op een menstruatie. Wel gisteren en vandaag last van brandend maagzuur terwijl ik daar eigenlijk bijna nooit last van heb Het lijkt wel alsof me lichaam precies tegenovergestelde doet van wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Normaal krijg ik puisjes, nu nergens last van. Normaal krijg ik lekkere trek terwijl ik nu eigenlijk helemaal geen honger heb! Normaal ben ik echt iemand die pas op laatste moment opstaat om te gaan werken terwijl ik nu om 4 uur al klaarwakker ben, nog even paar uurtjes licht slaap en er maar om 9 uur uit ga omdat ik toch niet meer kan slapen(hoef pas om 10 uur eruit als ik zou willen) normaal krijg ik afscheiding als ik ongestel moet worden maar nu niet tot nauwelijks... Lang leven het vrouwelijk lichaam 😆 Niet verwacht dAt de eerste ronde meteen zo'n spanning mee zou brengen haha! Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie last van zwangerschapskwaaltjes!
Ik heb geen kwaaltjes. Maar ik voel me zwanger. Heel gek... Testen durf ik echt nog niet. Hoewel ik het daarnet toch even moeilijk had. Maar neen.. Ik wil geen teleurstelling... Ik ga nog enkele dagen wachten...
Balen voor de meiden op rood! Succes de volgende ronde! De meiden die hier nog aan het wachten zijn ook succes hopelijk op een mooie roze afsluiter. Lees/klets nog wel mee hoor Edit: ik heb ook meteen de lijst maar even aangepast, hoop dat alles weer zo klopt.
♥ NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (6): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Ritoy, 26 jaar, ronde ?, 1ste kindje EmyL, 23 jaar, ronde 5, 1ste kindje 23. (4): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 19 (2de clomid), 1ste kindje* SpecialGift, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje Bambi86, 28 jaar, ronde 1(1ste IUI) 1, 1ste kindje* 24. (8): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 6, 2de kindje* Hanna, 31 jaar, ronde 13, 1ste kindje (ronde 5 na bbz)* 25. (6): Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje Teletubbie, 21 jaar, ronde 4, 1ste kindje Lynn03, 21 jaar, ronde 3, 1ste kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje 26. (5): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Lilliesleaf, 30 jaar, 1e ronde na MA, 1ste kindje Es89, 25 jaar, 15e ronde, 1ste kindje Ikke88, 26 jaar, 2e ronde na MK, 1ste kindje Wannabmom, ? jaar, ronde 9, ? kindje 27. (7): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, ronde 1 (na BBZ), 2de kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dayna, 28jaar, ronde 2, 2de kindje Mariposa1986, 29 jaar, ronde 1, 1ste kindje. Ea1993, 22 jaar, MMM 4e ronde clomid, 1ste kindje* 28. (4): Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje 29. (5): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje Dalk, 33 jaar, ronde 8, 1ste kindje Ladylola, ? jaar, 9e ronde, 2de kindje Maev, 31 jaar, ronde 15 (3e ronde na mk), 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Emib, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 50 Zwanger (7), Ongesteld (30), MMM (6*), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (2) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Jeetje wat frustrerend zo lang over tijd en nog geen duidelijkheid hebben! Maev ik snap het helemaal tis ook frustrerend! Sterkte! Hoop dat je wel je huis krijgt. Hier is mijn test echt goed opgedroogd na 15min en nog steeds geen ongie. Me buik en onderug zeurt nog steeds. Vlagen van weeeiig gevoel en ben best futloos. Heb ook echt trek nu, normaal nooit. Eigenlijk denk ik continu ongesteld te worden, maar komt maar niet. Lijkt totaal niet op mijn eerste zwangerschap. Morgenochtend weer testen en dan ga ik het geloven.
Hier vanochtend de duivels doorgebroken. Niet zoals anders, maar zal in de loop van de dag wel goed doorzetten. Andere wachtende dames heel veel sterkte. Ik blijf zeker even meelezen, vind het erg spannend