Vanmorgen weer getest (2 testen gedaan), maar zie niet dat die donkerder is als gisteren.. weet ook niet wat ik er nu mee aan moet.. Kan momenteel niet van boord om andere test te halen helaas!
Goedemorgen....ik kan het niet geloven. Ik ben zwanger! Ea1993. Gister was mijn test kv test pas na 10 min licht positief. En vandaag binnen 5 min, net zo'n lijntje als jij hebt. Heb een cb gedaan en die geeft ook aan 1-2 zwanger.
WoW gefeliciteerd! Genieten ladylola! Aapje wat balen dat je toch ongesteld geworden bent. Hopelijk volgende maand meer geluk. Lindaatje hoe gaat het bij jou? Hier nog steeds niets...
Toch niet kunnen volhouden en een test gedaan. Omowit helaas 😔 laat die menstruatie nu toch komen. Aghh. Ik wil echt niet meer hopen 😔😔
Jeetje mariposa wat gek. Is dat bij jou altijd zo? En sorry aapje, had niet eens gezegd dat het vervelend is dat jij weer de rode duivels hebt.
Nee normaal kan ik klok op gelijk zetten en weet ik precies wanneer ik ongesteld moet worden. Snap zelf ook niet helemaal meer ☺️
Nogal! Welke kant het nu ook ingaat. Ik vind het wel goed... Ben ik toch zwanger dan is het super leuk... Word ik ongesteld dan ben ik opgelucht dat ik weer verder kan... Heb wel meer kramp in onderbuik en dacht net ongesteld te worden maar trekt al weer meer weg... Jij ook kwaaltjes rikki of nog helemaal niets?
Emib ; ik had dinsdag een heel licht streepje, gisteren een duidelijke en deze zijn van vandaag. Dus er zit 23 uur tussen deze en de vorige die ik heb gedaan. Streepje van vandaag is niet donkerder dan gisteren.. had wel t idee dat mn urine vandaag ietsss minder geconcentreerd was. ladylola ; van harte gefeliciteerd!! Dat geeft mij ook hoop! Hoop dat ik snel een cb kan halen en dat daar het zelfde opstaat als bij jou! Meiden die nog wachten; succes.. hopelijk snel 2e streepje of in ieder geval ongi zodat je verder kunt.
Hey meiden, wat veel rood zeg, balen!! Maar toch nog wat roze erbij gelukkig, gefeliciteerd. Ik ben ook nog in onzekerheid. Haat dit! Dan maar liever op rood. Had op nod een witte test, maar wacht nu nog tot maandag ofzo. Misschien toch mn cyclus van slag na mn mk. Iemand ervaring mee?
Ziet super goed uit hoor! Hcg verdubbeld iedere 48 uur dus morgen nog een testje doen en dan loopt ie vast mooi op!!
Wat een verwarring zeg. Hier was ik bij me dochter zo bang het te verliezen, en nu ook. Vreselijk is dat. Je gaat continu naar de wc omdat je denkt dat er wat loopt ofzo.