Hoi meiden ! Weten jullie toevallig welke ovulatiesten het zijn met die felroze achterkant die Dipsticks ? Heb nu die van zwanger en kids die vind ik niet fijn ! Heb cleurblue en kruidvat testen gehad ! Hihi . Zag net ook een leuke aanbieding bij babyboom dat zijn wel casette ? Iemand ervaring mee ? X x
Gee idee trutje, ik bestel ze bij mn inseminatie kitjes... Jammer om je hier weer te zien, ik bedoel, omdat het nog niet gelukt is.... Hopelijk is het snel raak! Ik ga deze maand ook tempen erbij, mocht het nog een tijdje duren, dan hoef ik niet steeds testen te kopen.
Ik snap het meid ! Ook jammer om jou hier te zien ! Tempraturen ben ik vandaag mee begonnen ! Daarom vond ik die cleurblue wel fijn maar wel duur ! En die zwanger en kids vind ik niks ! Hihi ! Succes meid !! X x
Yessss menstruatie weer zo goed als over! Toppie! De erste na de mk...ben er blij mee! Ook weer gehad! 😃 Dipsticks bij zwanger en kids.... Daar ga ik ze bestellen. Kijken of de goed bevallen. Ben benieuwd. Of iemand andere tips??
Ohh! Geen goede ervaringen? Waarom niet als ik vragen mag? Met de dipsticks van zwanger en kids?? Ben benieuwd....
Vind ze niet heel fijn in gebruik maar geven wel goede resultaten ! Ik denk dat ik een casette vorm ga proberen ! Vond cleurblue fijner maar wel duur !! X x
Nee hoor, er is nog niks geweest, wel nog steeds slijm, wachten rustig af en test elke dag door... Ik gebruik testen van Action.
Hoi hoi, waarschijnlijk kom ik binnenkort ook op deze lijst...maar wil eerst nog even afwachten! Toch wil ik jullie alvast tips geven waar nodig. Ik gebruik nu de dipsticks van Sensitest (Sensitest Ovulatietest dipstick Vanaf 0.49 | Sensitest) Heb van te voren ook wel regelmatig andere gebruikt, maar deze werkt bij mij heel goed!!
Gezellig! Mag ik er ook bij op de lijst ? Mijn NOD is de 25e, tegen die tijd ben ik 24 jaar (deze maand jarig ) en het is de 4e ronde na onze miskraam.
Hoiiii kan iemand me er tussen drukken. Ik had altijd een stipte cyclus (jaren) maar laatste 2 maanden lijkt het op hol haha. Vorige cyclus duurde maar 25 dagen maar wil gewoon 30 april als nod aan houden, mooie dag ook voor mn korte vakantie. Dus nod 30 april, 28 jaar. succes alles. Nu eerst wachten op t eitje
♥ NOD lijst 22 t/m 30 april 2015 ♥ 22. (3): Mystiek, 30 jaar, ronde 18, 1ste kindje Tan, 29 jaar ronde 2, 1ste kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 8, 2de kindje 23. (2): MamavanHayden, 26 jaar, ronde 22, 2de kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde19 (2de clomid), 1ste kindje* 24. (6): Tearmiss, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje Lise186, 28 jaar, ronde 2, 1ste kindje Martina84, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 15, 1ste kindje Plankje, 30 jaar, ronde 6, 1ste kind(bbz '11) W3D2409, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje 25. (5): Goldfishie, 32 jaar, ronde 25, 1ste kindje* Puk2015, 29 jaar ronde 3, 1ste kindje Tbtje, 22 jaar, ronde 1, 2de kindje Babs77, 37 jaar, ronde 2, 1ste kindje Pien1991, 24 jaar, ronde 4e ronde na mk, 1ste kindje 26. (1): Damen, 25 jaar, 3e ronde, 1ste kindje 27. (3): Fien2808, 23 jaar, ronde 6, 1ste kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 4 , 3de kindje Rikki, 27 jaar, Ronde 7, 1e echte ronde na BBZ, 2de kindje 28. (4): Silvana81, 33 jaar, ronde 2 IVF (Cryo), 2de kindje* Goodlife, 33 jaar, ronde 3, 2de kindje Meisje26, 34 jaar, ronde 2, 3de kindje Sahi, 27 jaar, ronde 3, 2de kindje 29. (3): Suze29, 30 jaar, ronde 10, 1ste kindje Sanza, 28 jaar, ronde 11, 1ste kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 2, 2de kindje 30. (5): Lindaatje, 33 jaar, ronde 2 na mk, 3de kindje Trutje89 , 22 jaar, ronde 8, 1ste kindje Logan, 23 jaar, ronde 33, 12e na laatste mk, 1e kindje Regina83, 31 jaar, ronde 5, 2de kindje Rica, 28 jaar, 2e ronde, 3de kindje Datumloos (0): Buiten de lijst (0): Totaal: 32 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Welkom Pien1991 en Rica, ik heb jullie er bij gezet. Jammer je hier weer te zien Pien1991, nieuwe ronde nieuwe kansen! Hopelijk een vruchtbare ronde voor ons alle! Ik ga deze ronde de dipsticks van sensitest proberen, geen ervaring mee maar heb er nog niets negatiefs over gehoord.
Lief van je! Ik hoop ook op een hele vruchtbare maand voor ons allemaal! Voor ons de laatste kans op een "2015-kindje", we gaan er gewoon weer voor Ik heb geen ervaring met dipsticks wij gebruiken eigenlijk niks qua testen oid om zwanger te raken. Heb enkel een appje op m'n telefoon om m'n menstruatie bij te houden en zo een beetje te zien wanneer ik het meest vruchtbaar zou horen te zijn. Maar met mijn korte cyclus van 21 (afgelopen ronde voor het eerst 25) hoeven we voor ons idee ook niet zo te plannen. Hoop natuurlijk voor jullie dat het werkt en meer inzicht geeft! Toitoitoi voor iedereen
hoi meiden , Wij hebben nog een klein appgroepje van de vorige nod lijst ! Om ideeën en ervaringen uit te wisselen , Misschien vinden jullie het leuk om mee te kletsen ! Als je graag mee wilt kletsen stuur me dan een pb en dan voeg ik je toe ! We blijven natuurlijk ook gewoon op het forum kletsen ! Hihi X x
Ik gebruik deze maand ook dipsticks van sensitest. Vorige maand digitale cb gebruikt en die was ook erg goed, alleen ook erg prijzig. Vraagje. Gek vraagje misschien maar ik lees wisselende verhalen over het "klussen" rondom je eisprong. Daar lees je weer iedere dag en ergens anders weer om de dag. Wat zijn jullie ervaringen?
@goodlife wij doen het om de dag iedere vind ik beetje veel van het goede 😜al kijk ik er in mijn vruchtbare week wel anders tegen aan hihi , dan doen we het vaak wel iets vaker ! Afgelopen ronde was ik rond die tij hartstikke ziek dus toen amper gedaan helaas ! Succes ig X x
Heey! ! Wij ook geen ovulatietesten.. ik voel sinds vandaag weer een zeuren gevoel in mijn onderbuik en weet dat mijn eisprong dan waarschijnlijk morgen is. Voel dan ineens een scherpe pijn die na een paar uurtjes helemaal weg is. We seksen wanneer we zin hebben hoor maar gelukkig beide een hoog libido haha zeker rond mijn eisprong. Handig die natuur 😉 spannend... over een paar weken weten we of het raak is. Zou snel zijn zit pas in de 2e ronde dus sta er nog eigenlijk nuchter in hoor.
Goodlife: voor zo ver ik heb begrepen heb je bij iedere dag seksuele minder zaadcellen maar wel van een betere kwaliteit. Bij om de dag heb je meer zaadcellen. Vorige maand hebben wij elke dag geprobeerd, maar ovulatie kwam laat dus de dag van de eisprong niet gedaan omdat het toch te veel van het goede werd. Andere maanden om de dag gedaan maar heeft Tot nu toe nog niets opgeleverd. Deze maand gebruik ik ovulatie testen en dus wsl gewoon wanneer we zin hebben en als er een positieve ovu test is
Hier doen we "het" momenteel om de dag, tenminste proberen we. Gisteren was eigenlijk een rustdag maar hadden we ook zin, dus ook lekker "het" gedaan. Wanneer ik een positieve test in handen heb, willen we het dagelijks doen, tot we weer een negatieve test hebben. We genieten er wel van, maar na 3 missed abortions wordt het wel moeilijker om gericht te klussen. Deze maand lukt tot dusver goed en ik verwacht stiekem ook een positieve test eind van de maand. Maar goed dan is het toch nog wachten en kunnen we juichen na 9 weken of gaan we missed abortion 4 in?