NOD lijst 22 april t/m 30 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamavanHayden, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jeetje Puk wat een ellende heb je al achter je kiezen dan. Zoals ik al zei ik zit pas in de 2e ronde dus ik kom net kijken. Ik vond de eerste maand mega spannend, maar op een of andere manier heb ik er wat meer rust in en we zien wel hoe het loopt. Hopen natuurlijk dat het over niet al te lange tijd wel raak is aangezien we ook tegen de 30 lopen en toch ook wel een 2e kindje willen. Maar we zien wel ;)

Succes iedereen! ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong, voel het al zeuren.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wat een rust hier nog

3. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Ja he, heel rustig!
    Ik zit door m'n korte cyclus op de laatste dag van m'n menstruatie, dus hier is er nog heeeel weinig te vertellen ;) haha

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Wij hebben het ook ongeveer 4 keer per week errug gezellig!
    Niet omdat het moet.. Maar gewoon omdat we het willen :)
    Zwanger worden is ons probleem ook niet. Zwanger blijven wel..
    Ben benieuwd deze maand!

5. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Zo is het bij ons ook, gewoon omdat wij dat willen :p
    Daarom ook geen testen enzo.. Dan zijn we er veel te veel mee bezig en dat willen we niet. Gepland gezellig hebben werkt bij ons niet maar we hebben het vaak zat gezellig om zwanger te kunnen raken ;)

6. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ja laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen. Wat jammer dat het niet bij iedereen zonder problemen verloopt. Ik hoop dat iedereen hier een vruchtbare periode tegemoet gaat! Het gaat gewoon lukken!

Ik ben voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Ik word er nog niet echt wijs uit:(. Heb gisteren en vandaag getest, en het zou moeten oplopen. Ik vond het streepje van gisteren (rechter test) duidelijker dan van vandaag... Maar goed, we zullen het zien. Eisprong is voor mijn gevoel nog niet geweest.
    Dan heb ik nog het dilemma van wanneer we dan het beste zouden kunnen vrijen. Aangezien ik het maar ongeveer 1x in de week kan, wordt dat nog ff gokken. Het moet dan in 1 keer raak zijn. Ik moet morgen toch nog naar de gynaecoloog dus ik zal het haar vragen. Heb sowieso nog niet verteld dat we graag zwanger willen worden. Iedereen veel plezier met klussen;).

Bijgevoegde bestanden:

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ben ik ook weer eens.
    Martina; waarom kan jij maar 1x per week?

Ik ga zondag beginnen met de ovu testen, ongi is net goed voorbij en ben sinds een paar dagen aan het tempen.
    Mijn temp is nu steeds 36,4, superlaag! Dus hoop dat ik er wijs uit word met de eisprong enzo...

8. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @sahi ik temp deze ronde ook voor de eerste x 😉heb maar beetje info gevraagd bij tempkaartjes hihi !
    Ben ook benieuwd of het wat meer inzicht gaat geven !

X x

9. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Sahi. Ik heb pijn bij het vrijen. De huid is daar heel dun en gaat altijd stuk. Dat wondje moet dan eigenlijk helen voor we het nog eens doen, anders doet het echt heel erg zeer. Ik krijg ook meestal een schimmelinfectie erbij, dus daar hen ik meestal wel een week zoet mee:(.
    Ik loop al een tijd bij een gynaecoloog, omdat mijn zin ook echt weg is door al dat gedoe en heb bekkenbodem training gehad etc. Maar dat heeft nog niet echt veel geholpen. Ik hoop stiekem dat het door het krijgen van een kindje het allemaal wat uitrekt ofzo, zodat het daarna beter gaat. (Niet dat dat de reden is om een kindje te willen hoor, maar zou een fijne bijkomstigheid zijn).
    Omdat we nog maar net hebben besloten dat we voor een kindje gaan, wil ik ook nog niet meteen met zelfinseminatie beginnen enzo. Misschien lukt het toch op de gewone manier.

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @martina84 jeetje meid dat lijkt me ook heftig !
    Als je steeds zo pijn hebt !
    En glijmiddel van pre-seed is dat misschien iets voor je ?
    Dat is speciaal voor mensen die zwanger willen raken is namelijk niet zaad dodend heel fijn spul ?

X x

11. ingri

ingri Actief lid

15 jan 2012
    108
    49
    28
    Hallo,

Ik zou me graag aanmelden:

22 april, ingri , 33 jaar ronde 1 IUI, 1ste kindje

12. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    @Trutje: Ja ach, heb het er een tijdje best moeilijk mee gehad, werd er erg onzeker van. Maar de laatste tijd heb ik het gelukkig wel wat naast me neer kunnen leggen. Ik vraag me nu dus af wanneer we het beste zouden kunnen klussen, ik denk de dag voor mn eisprong? Moet ik die alleen nog zien te vinden.
    Thanks voor de tip trouwens, ga het eens opzoeken. Is glijmiddel dan meestal zaaddodend? Nog nooit op gelet eigenlijk...

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Even zwaai, zwaai!

Druk hier...heeeeeerlijke Pasen gehad!! En jullie?

14. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

ik meld me ook aan.

Eindelijk groen licht gekregen om zwanger te worden na wat tegenslagen hebben gehad met mijn gezondheid.

Nod 23 april 2015
    Ronde 1
    Tweede kindje

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Martina; ik wild einderdaad al beginnen over inseminatie, ik doe dit nu ook en vind het eigenlijk vrij makkelijk. Maar dat kan altijd later nog natuurlijk, is ook een stuk intiemer om het toch op de natuurlijke wijze te doen.
    Ik zou zeggen dat je zou moeten klussen zodra je een knallende ovulatietest hebt.
    Wat een naar probleem zeg, ik geniet altijd enorm van seks, dus ik kan me bijna niet voorstellen hoe dit moet zijn voor je.
    En wie weet dat een bevalling iets verbeterd, je weet het nooit.

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Martina84, ik zou de dag voor dat je een positieve test hebt je man laten klaar komen in je. De dagen ervoor zou je man ook om de dag klaar moeten komen. Zodat je "verse en sterk" sperma hebt. Dan maak je de kans groot.

Je hebt je eisprong nog niet gehad. De test moet veel donkerder zijn, op de verpakking staat zelfs donkerder als de test streep.

Hier, ik heb bijna mijn eisprong(testen lopen mooi op)!! Denk vanavond of vannacht. We doen heel goed ons best en het voelt niet echt als druk bij ons. Geestelijk wouden we gisteren graag vrijen, maar we hadden het even gehad. Maandag hebben we ons best al gedaan dus gaan we er vanavond weer voor.

17. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Spannend Puk! Je ei zo in de gaten hebben heb ik nog nooit gehad. Ga ik nu voor t eerste doen volgende week.

Ben benieuwd. Heb maar gewoon action testen. Als t eind april niet raak is, kijk ik wel naar dipsticks die ik dan ga bestellen. Nu maar eerst zo. Ik ben 3x zwanger geraakt met 2 kinderen zonder ovulatie testen 😊 maar ik gebruik t toch zo na de eerste menstruatie na de mk...

Special gift: spannend periode dus! Geen belemmeringen meer voor je? Hoop t niet en dat je heerlijk kunt genieten van de periode naar zwanger worden rn zwanger zijn kunt beleven!

Hier rustig. We klussen a la vrijen wanneer we zin hebben, wachten rustig m'n ei af en verder genieten van t weer en de nieuwe tuin 😍

18. Biena

Biena Lid

12 nov 2014
    47
    0
    6
    Hai dames ik meld me ook weer voor een nieuwe ronde! Kan iemand mij erop zetten? Biena, 30 jaar, 13de ronde 2e kindje.
    Heel veel succes iedereen!

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik gebruik ook maar gewone action testen hoor. Bevallen mij prima. We zullen zien eind van de maand. Vind het wel fijn dat ik hem zo in de gaten heb, want dan weet ik ook precies wanneer ik mijn nod heb, die verschilt nog wel eens.

20. Amare

Amare Niet meer actief

Spannend PUK! Hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt.

@martina, volgens mij zijn veel glijmiddelen zaaddodend, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

@Lindaatje, dit weekend kun je helemaal lekker genieten van je lekkere tuin!

Hier zojuist mijn allereerste positieve ovulatietest gehad (eigenlijk de tweede, want heb er nog eentje voor de zekerheid gedaan om te kijken of hij toch wel echt klopte haha), vind het ontzettend spannend.
    Toevallig vanochtend gezellig gemaakt, maar weet niet hoe nu verder? Moeten we het de komende dagen wat vaker gezellig maken of niet?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      73,1 KB
      Weergaven:
      0

Deel Deze Pagina