Gister niet geklust helaas. Vanmorgen nog steeds een dikke positieve streep. Vanavond om 19.00 nog even testen. En dan vanaaf nog maar even aan de klus ik voel wel dat mn baarmoeder weer anders doet. T voelt gevoelig.. Al zegt mn gevoel dat naast mn pcos er meer aan de hand is. Ik ben bang dat het ei zich niet kan nestelen zeg maar. Volgende week even naar de ha voor een doorverwijzing. Vragen of ze in een ander ziekenhuis naar me willen kijken.
Hopelijk is er niet meer aan de hand MissDonna, PCOS is al erg genoeg... Hier gister de positieve ovutest en vandaag was ie alweer lichter. Dus denk gisteravond eisprong gehad (voelde ook veel druk in mn buik rechts) anders springt ie vandaag. Gister en eergister geklust dus je zou denken dat t daar niet meer aan kan liggen deze maand. Mijn NOD kan dus van 25 naar 24 januari, mooi op tijd
@Molensteen Ow, ja lees het nu net terug... Balen joh! Had je al wel een keer geklust de afgelopen dagen? En wat is nu je planning? Ik zal er zometeen ook nog eens een ovulatietest tegen aan gooien om het resultaat te bekijken... Toch altijd weer spannend!
Paar dagen offline geweest, ben er weer! Wow Fleurop wat spannend!! Hoop voor je dat alles goed zit!! Vorige ronde was 31 dagen met eisprong op dag 19, denk dat hij deze keer eerder komt. Zit nu op dag 10, ben benieuwd! Succes iedereen
Nou de mijne is ook in aantocht hoor! En we hebben meteen van het moment gebruik gemaakt En merk dat ik ook al vruchtbaar waterig slijm ga krijgen. Wanneer denken jullie dat ik mijn piek heb? Wat zouden jullie nu doen, welke klusmomenten? Zal ik straks nog een CB test (smiley) doen om zeker te weten of mijn LH-piek al bereikt is? Ow.....ik wil zo graag! Tips zijn welkom! P.s. de onderste test is trouwens een Actiontest, die zijn ook heel fijn zo te zien. Er staat trouwens dat je de test goed in de straal moet houden, maar ik heb het gewoon opgevangen en daarna de stick erin. Wie weet of dit ook mag? Ik denk zelf dat het geen kwaad kan maar toch.....altijd die twijfel!
Dalk, ik doe mijn testen ook altijd in een bakje. Ik plas nooit zolang haha of de helft gaat ernaast. Mijn eisprong is geweest..nu 3 dagen op het wachtbankje. De tijd omkijken
Je kunt die idd ook in bakje urine laten opvangen, maar dan iets langer geloof ik.... Goeie knallers. Ik zal zo ook weer es kijken
Hier bijna positieve testen inmiddels. Testen zijn van donderdag vrijdag zaterdag Wellicht morgen of maandag knal positief. Wanneer dan precies klussen?
Gisteravond ook geklust. Kan het dan vandaag en morgen zeker weten ook? Hoorde iets van om de dag. Maar zonde om de eisprong te missen toch?
Wilde net gaan testen, staat partner boven.... Hihi in zijn nakie... Dus tja maar es even van genomen.... Teste dan maar vanavond weer...
Dat is echt vervelend he...iedereen zegt iets anders. Probeer het dan zelf nog maar eens goed te doen. Ik heb ook echt geen flauw idee nu. Vanmiddag dus om 13.30 geklust en dan morgenavond maar weer denk ik. Zit nu in dubio of er zometeen even een dure CB-test tegen aan moet gooien... Mijn borsten zijn ook echt al gevoelig/pijnlijk....