NOD LIJST 22 januari tm 31 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molensteen, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Hee even een vraagje. Ik heb wel eens een docu gezien over de sperma cel en bevruchting en daarop lieten ze zien hoe het de baarmoeder binnendrong en hoeveel er afstierven. En hoe re eicel soort stroomstootjes afgaf enz. En daar zeiden ze dat het ong 24 uur dat een spermacel de eicel had bereikt. Maar ik probeerde hem te vinden en toen zag ik allemaal teksten dat het een paar uurtjes duurt voordat het binnen is. Hoe zien jullie dat? Ik moet zeggen dat ik de docu wel geloof. Het moet een hele strijd leveren om er te komen zoals ze het lieten zien haha

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Wijzige lukt niet op mn bericht hierboven. Maar zie idd echt over 45min voor de snelste en 12uur voor de traagste en dat de eileiders voeding hebben voor de spermacel om te overleven tot een paar dagen. Ivm de eicel

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Wat leuk is zie in de lijst meerdere vrouwen de gaan voor 4e kindje

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Donna Heb laatst ook iets gelezen hoe moeilijk een eitje het heeft en hoe een spermacel zich verder worstelt.

Maar meer weet ik ook niet

Mijn test net was ook nog best donker... Dus zit in me piek!

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier een zo goed al positieve ovu dus ei zo goed als gevonden

6. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Test nu weer negatief. Streepje al zo goed als weg.. Vrijdag en gisteren geklust. Vanavond nog maar even voor zekerheid. En dan maar weer afwachten

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Heb je nu een positieve test?

8. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vond ik ook al! Best veel vind ik. Leuk!

9. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens womanlog heb ik vandaag mij ei, gisteren hebben we ons best gedaan. En woensdag 2 keer (ochtend en avond). Vanavond eens proberen om mijn man nog te verleiden en dan hups weer op het wachtbankje....

10. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Ik zou volgens womenlog dinsdag pas mn ei hebben maar gisteren best positieve test en vandaag niks meer..

11. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

Hoeveel dagen na de eisprong testen jullie meestal? Gewoon op je nod of al daarvoor?

@Thea23: Ik zag het ook, leuk! Het valt me ook op dat in mijn omgeving steeds meer mensen voor meer dan 2 kinderen gaan, heel anders dan een paar jaar geleden.

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Cervixslijm is nu echt wel een beetje draderig. Dinsdagavond, donderdagavond en vanochtend geklust. Het was eigenlijk de bedoeling om gisteren te klussen, maar meneer kwam pas om 3 uur snachts thuis, stinkend naar sigaren en bier. En dan mij wakker maken en zeggen: "Jij wilde toch nog als ik thuis zou komen". Blergh mannen, af en toe... Om 3 uur snachts als ik al 3 uur geslapen heb.. nee.. dan niet meer :x

Vanavond nog maar een keer.. en dan misschien morgen en anders dinsdag. We zullen zien,.

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Ik probeer te wachten tot nod. Maar niet haalbaar hahahaha nu maandag 26/1 nod dus oo zijn vriegst 24/1

14. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @missdonna wij zijn vorige maand naar de huisarts geweest en die zei ook dat zaadcellen een behoorlijke weg moeten afleggen totdat ze bij het ei zijn. en dat er daarom per maand ook zo'n 25% kans is dat je zwanger raakt. vandaar dat ze ook zeggen dat je er gemiddeld een jaar over kan doen.

het klussen is hier ook weer begonnen. (moet eerlijk zijn na 12 rondes is de lol er echt van af.) Ik doe geen ovulatie testen meer.. en ook geen zwangerschapstesten meer. In het begin testte ik op de dag voordat ik ongesteld zou worden.

15. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hierbij het resultaat van de ovulatietesten en de klusmomenten.
    Gisteren 13.00 u. vrij positieve dipstick (123thuistest.nl) en Actiontest.
    Om 13.30 u. geklust! (Woensdagavond ook geklust, trouwens)
    Om 17.00 u. nog een CB test geprobeerd, positief Smiley.
    Vandaag om 14.00 alle drie de testen nogmaals geprobeerd met het volgende resultaat:
    CB negatief
    Dipstick (zie foto) lijkt nog even donker en Actiontest is volgens mij iets lichter.
    Wat nu? Zometeen nog maar klussen dan en is dit dan voldoende...
    Of als we nu gaan klussen, is dat dan te dicht op gisteren?

16. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dalk, gewoon nog ff klussen

Ei komt vaak pas 12-36 uur naar piek

17. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Maar tijdstip maakt niet uit hierin toch? Anders gaan we zometeen aan de slag hier. We kunnen ook wel zeggen vanavond later op de avond, maar op zondagavond is nooit zo het moment...lamlendig in de bank. En anders wordt het pas morgenavond, dat is wel laat toch?
    Komt nu ook wel goed uit....de verwarming is kapot sinds vandaag en het is hier nu dus maar 17 graden...brr.. koud!
    Of zou vanavond laat beter zijn?

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ lentefris hier is de stap naar 4 niet zo mega groot aangezien m'n oudste alweer 11 is dus heel wat zelfstandiger .. En wil graag groot gezin heerlijk vind ik dat ! Nu op er wachtbankje wachten we zullen zien wat ronde 1 ons brengt

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nee denk dat tijdstip niet uitmaakt hoor.

Hahah zou wat zijn klokslag 18:00 ei dus dan vrijen hahaha

20. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Nou ik denk dat wij nu ook op wachtbankje kunnen dan!
    Heel misschien dinsdagavond nog klussen, maar ik weet niet of dat eigenlijk nog zin heeft...
    Morgen in ieder geval niet hoor...pfff!

Deel Deze Pagina