ik vind het moeilijk om te zeggen. maar ga het toch doen.. lieve dalk probeer ondanks de grote wens ook een beetje te genieten!!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en wil ook wel mee doen. Jil1985, 29 jaar, 2e ronde, NOD 26-01 Spannend!
Je hebt helemaal gelijk lin1989! Ga de volgende ronde nog meer genieten, maar ben zo bang dat het klussen niet op de goede momenten gebeurd. Of dat het niet gaat lukken. Is niet erg dat je dit zegt hoor, moet je echt gelijk geven.
Hier meer die dus rond nod testen. Ik durf ook niet goed eerder te testen, ik denk dat ik van die tuurstreepjes veel te gestresst raak. Dan liever langer wachten in spanning dan wachten in onzekerheid. Ik vind het nu al spannend pas 2 dagen op het wachtbankje maar kan nu al niet wachten.
Dalk ik weet hoe je je voelt hier precies hetzelfde maar we gaan er gewoon voor en genieten onderweg😉
Idd blijven genieten en dat heeft me vanavond tot keerpunt gebracht denk ik.... Had een leuke klusavond moeten worden, maar helaas meneer en meneertje te moe, En ik begin gewoon te huilen! Ben er echt te veel mee bezig. Even bedenken wat te doen
Aw dat is niet leuk! Maar inderdaad het moet wel leuk en gezellig blijven! Oppassen dat het geen verplichting gaat worden! Hier gister middag positieve ovulatietest, vanmiddag weer negatief, heel licht tuursteepje wellicht. Vrijdag zaterdag geklust. Vandaag komt er niet van. Morgen nog zinvol wat vruchtbaarheid betreft?
Altijd te proberen! Hier gisteren vrij positieve test, maar in de middag ook... En voel steken, pijntjes. Dus ei?m
Ik had gistermiddag een drukkend gevoel rechtsonder in mijn buik, eipijn.... Gisteravond heb ik goed mijn best moeten doen om mijn man mee te krijgen naar boven. Uiteindelijk is dat wel gelukt.
Goedzo @ ilse1980. Nu hopen op goed nieuws! Hopelijk was het klussen hier voldoende dit keer! Wellicht vandaag nog even proberen. En dan weer opt wachtbankje maar!
@dalk.. goedzo😊 we kunnen niet meer doen dan goed timen de rest moet de natuur doen. En moet toegeven ook ik vind dat knap lastig. Hihi
Ondanks dat hij te moe was ben ik er toch maar boven op gaan zitten, gelukkig ging hij er in mee ☺ vanavond maar een keertje overslaan en dan morgen eens zien. Daarna wordt het tijd voor het wachtbankje denk ik.
Zooo herkenbaar de vorige reacties! Ik vind het ook lastig om het meer los te laten en te genieten...elke maand neem ik het me voor... en faal ik weer enorm. Had afgelopen donderdag een smiley op m'n ovulatietest maar was tegelijkertijd ook zo moe, heb mezelf flink bij elkaar moeten rapen om het gezellig te maken in bed. Ik vond het nogal een opgave En dan vervolgens dat wachtbankje van 2 weken...pfff...elke maand denk ik weer vanalles te voelen, begint de testdrang na een week op te komen (ik weet 't hoor, totaal niet realistisch, haha). En tot nu toe werd ik gewoon weer elke keer ongesteld. Bijzonder toch hoe je jezelf daar echt gek mee kan maken. En nu begint het gewoon weer van voren af aan: deze ochtend lichte krampjes/pijn onderin ter hoogte van m'n baarmoeder. En dan denk ik meteen: oh, zou het een vroege innesteling zijn. Goed, we ploeteren weer 2 weken door.
@Juul rot is dat he? Ik ben deze ronde echt meer bewust op zoek gegaan naar mijn vruchtbare dagen. Wat een teleurstelling is het als het niet lukt. Vanaf wanneer mag je eigenlijk een innesteling verwachten?
Over het algemeen zou een innesteling ong. een week na de bevruchting van de eicel plaats moeten vinden. Maarrrr, vroeger en later kan ook...als je een beetje googled kom je bijv. ook sites tegen die zeggen dat het al prima vanaf 5 dagen kan of soms zelfs na 10 dagen pas. De innesteling zelf duurt ook weer een paar dagen heb ik begrepen.
Pff ik was even bang dat mijn ei niet meer zou komen, ik bleef maar blanco testen houden.. maar gister op dag 18 dan toch eindelijk een positieve test. Gister middag vriend lief dus even naar boven gesleurd en vanavond nog maar een keertje proberen denk ik En inderdaad, er niet mee bezig zijn is een onmogelijke opgave haha stond al helemaal happy te springen, omdat ik alleen nog maar een positieve ovulatietest had!