NOD LIJST 22 januari tm 31 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molensteen, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    jaa, fijn he je eisprong gevonden te hebben! Gericht klussen. hihi
    Doen wij ook. Gelukkig so far blijft het nog leuk en gezellig bij ons. En voelt het nog niet als verplichting.
    Ik vanavond nog voor zekerheid maar een poging doen. Aangezien ik zaterdagmiddag mijn positieve test had. Maarja wanneer die eisprong nou precies komt, weet ik niet. Dus kan geen kwaad dacht ik;)

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Herkenbaar zeg eerst ook vele vage en witte testen gehad

Maar nu lijkt het er wel op.
    Maar hoelang is de piek?

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De dipstixks

4. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Aan de klus jij molensteen hihi

Ik hoop dat de zwemmers van mn vriend t hebben overleefd.aangezien ik op beide dagen van mn positieve test geen sex heb gehad.. waren helaas echt te moe. Ik probeer er wat minder mee bezig te zijn als vorige maand. Vandaar dat ik probeer minder mee te doen op de site ;) heb gister besloten dat ik koolhydraat arm ga eten de aankomende tijd. Ik heb een kleine overgewicht van 5-7 kilo (in mijn ogen, dit woog ik altijd tot een bepaald moment..)

Lekker veel groentes en gezonde dingen. Meteen een reden dat ik minder ga snoepen :D

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Pfff net even de hond bij de trimmer afgegeven, ik denk ik rij nog even naar de woonboulevard als ik toch moet wachten.. Ik had de prenetal niet binnen moeten gaan... Wat word je daar depressief van al die zwangere vrouwen en die baby's -_-'

6. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Slimpie!!

7. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Nog even een algemene vraag, ik zit nu toch op het wachtbankje volgens mij!
    Als je een positieve ovulatietest hebt, welke dagen zijn dan het beste om gemeenschap te hebben? Is dat meteen het moment van de positieve test?
    Hoeveel dagen na je positieve test heb je je eisprong meestal?

Ik heb nu bijv. afgelopen zaterdag positief getest, maar heb nu geen flauw idee of mijn eisprong al is geweest. Ik heb het idee dat ik nooit voel namelijk. Mijn temperatuur was vanochtend al wel iets hoger, maar nog niet extreem veel (zie kaartje)
    En tot hoeveel dagen na je positieve test heeft klussen zin?

8. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedeavond,

Ik ben gisteren ovulatietest begonnen en zie nog steeds niks positief worden. Dus ik denk tussen 13 jan en 16 jan komt wel eraan! Idd, mijn cyclusdagen is rommel. :( Dan 2 jaar geleden.. Hoop dat ik krijg snel geraakt dan lange maanden wachten..

Fijne dag

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ligt er een beetje aan hoe lang je een piek hebt.
    Dus zodra je de piek ziet lekker klussen
    Kan zijn dat je piek al ff aan de gang is dus alle kansen pakken

10. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi dames,

over 10 dagen de NOD's van de eersten hier....
    Zelf NOD op 24 of 25.
    Wachten wachten...heb al zin in de eerste positieve zwangerschapstesten hier :)

11. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Hoi allemaal!

Mag ik op de lijst erbij?
    Roodkapje88, 26 jaar, 10e ronde, 1e kind, NOD 25 januari

Omdat we inmiddels een jaar zonder succes bezig zijn, hebben we deze maand de eerste intake bij de gynaecoloog. Spannend!

12. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ik wacht nog steeds op een positieve ovulatie test :(
    ff temperaturen afwachten, dan weet ik of ie nog moet komen of dat ik hem gemist heb

13. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten is altijd moeilijk.... Dus voor degenen op het wachtbankje: wie lust er een lekker kopje koffie of thee? Ik ga voor een lekkere muntthee met honing. Of misschien een warme choco?

14. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je nog wacht op je ei ben je ook van harte welkom voor een bakkie natuurlijk!

15. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hihi Ilse, kom maar op hot choco!

Ik heb weer een piek test!

16. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Hahaha...ben ook aan een lekker warm kopje thee nu! Maar toch knaagt er iets in mijn hoofd of ik al met een gerust gevoel op het wachtbankje kan, wat denk je/jullie?
    Zaterdag 13.30 u geklust met aardig positieve dipsticks / om 17.00 uur ook positief getest met CB.
    Zondag om 13.00 u. negatieve CB / 17.00 uur geklust
    Kan ik echt op het wachtbankje nu?
    Ik kan niet zeggen dat ik mijn eisprong gevoeld heb, zou ook niet weten of ik het uberhaupt wel eens waargenomen heb. Dus weet niet of deze al geweest is nu?!?

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @dalk lastig is dat hea is dat om in te schatten wanneer je ei is en wanneer je het dan nog moet doen. over t algemeen klussen wij om de 1,5 a 2 dagen. nu waren we zaterdag al begonnen en dacht gisteren mijn ei te voelen ipv as dinsdag. dus toen wist ik t ff niet meer. een ovulatie test gedaan en idd mijn ei was onderweg. niet een onwijze knaller maar wel wat in de buurt. dus nu twijfel ik idd ook.. vandaag nog een keer of morgen nog een keer. ik heb geen idee wat verstandig is. hihi. heb inmiddels in die 13 rondes ook al vanallerlei taktieken geprobeerd en niks heeft tot nu toe gewerkt! hihi ze zeggen dat je ei 36 uur na de lh piek springt.

dus dalf als ik jou was zal ik toch vanavond nog even gaan klussen!

18. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

@dalk: heb je vandaag ook nog getest? Ik zou vandaag of morgen nog een keertje testen en als die dan weer negatief is kan je er denk ik wel vanuit gaan dat je ei is geweest. Ik voel het ook niet echt aankomen hoor. Meestal een wat onzuivere huid een aantal dagen van tevoren maar op de exacte dag voel ik ook niks speciaals.

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dalk ik,zou vanavond nog es doen

Als je cb zaterdag smiley had dan kan je ei vandaag nog springen!

20. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Lentefris Vandaag niet meer getest inderdaad, omdat hij gisteren al minder werd. Is dit nu nog raadzaam dan om te testen?
    @Lin1989 Vanavond nog klussen zou betekenen drie dagen achter elkaar, is dat niet veel?

Deel Deze Pagina