NOD LIJST 22 januari tm 31 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molensteen, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah fleurop wat jammer! Veel sterkte

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ah fleurop jeetje.. sterkte!!

3. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

@Fleurop: sterkte!! Wat ontzettend balen is dat!

@Julia: Nee toch, wat vervelend! Ik hoop voor je dat je niet nog een curettage moet ondergaan en dat het of niks is of verdwijnt bij je menstruatie.

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Het is balen maar kan het nu wel naast me neerleggen. Die rollercoaster van emoties is vooral erg vermoeiend. Maar gelukkig is alles schoon. Ik laat mijn nod hier staan... wie weet... al verwacht ik niet dat het meteen alweer raak zou zijn hoor. We gaan voor de volgende ronde denk ik. Deze ronde wil ik het lekker loslaten en niet teveel mee bezig zijn.

5. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Fleurop Heel veel sterkte..

Willen jullie even naar mijn kaartje kijken? Mijn ei is gisteren geweest nu denk ik hé of niet? Dan kan ik nu toch definitief op het wachtbankje of heeft vandaag nog zin? Volgens mij niet toch? Hoor het graag.

6. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia hopelijk is het iets dat gewoon bij je hoort en hoef je geen curettage! Wat een rotmaand is het voor jou zeg! Dikke knuffel!

Dalk, ik heb gern verstand van kaartjes (nooit getempt) dus ik kan je niet helpen.

7. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @ fleurop! balen zeg! heel veel sterkte sterkte!
    @ julia dat is balen zeg dat je nu ook even niet weet wat het is. snap je onzekerheid hoor!!

@dalk.. ja aan je temperatuur te zien is je ei geweest! loslaten nu!! en de natuur zijn werk laten doen! hihi!

8. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte Fleurop.

Mijn ei is ook geweest dalk mijn baarmoedermond is alweer dicht :p we lopen heel erg gelijk

9. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    @Dracaena Ja, wij lopen volgens mij precies gelijk inderdaad! Nu weer even afwachten hoe lang mijn LF is, vandaag begonnen met tarwekiemolie....spannend weer!

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Denk dat deze maand niks word en doorgaan naar ronde 2 dus wachtbankje en loslaten meer kan ej toch niet doen

11. Glinster2

Glinster2 Lid

24 okt 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    even geleden dat ik hier geweest ben sinds het vroege miskraam..
    Ik heb wat advies nodig ivm ovulatietesten. Ik heb deze namelijk nooit gebruikt omdat ik het niet nodig vind, aangezien wij gewoon heel de maand door om de dag klussen. Maar nu heb ik ze wel gebruikt omdat ik wou weten of ik na mn vroege miskraam een eisprong heb deze cyclus. Ik heb al vanaf dag 7 getest en toen had ik een superlicht streepje, bijna niet te zien. Op dag 14 was het streepje wel heel wat donkerder dan de dagen ervoor, maar nog steeds niet even donker als de controlestreep. Ik gebruik de testen van de action, en in de 'handleiding' staat, dat bij de LH-piek de teststreep even donker of donkerder moet zijn als de controlestreep.. wil dat dan zeggen dat ik geen LH-piek gehad heb, of mag ik ervan uit gaan dat ik toen de streep het donkerst was toch mn LH-piek heb gehad?
    Ik hoop alleszins van wel, mn ongi hebben slechts 2 dagen langer geduurd dan normaal, en nog voor het einde van het bloedverlies waren de zwangerschapstesten alweer spierwit, dus HCG al op nul veronderstel ik.. Dan zou het toch normaal oke moeten zijn met mn cyclus, wat denken jullie?

Alvast bedankt dames!

12. Mommytobee

Mommytobee Actief lid

8 sep 2014
    103
    2
    18
    Meiden mag ik her hierbij deze maand m'n ei opgespoord en dat brengt me op mijn nod 24 januari mommytobee 24 jaar ronde 5 1e kindje.
    Op de avond van de smiley geklust is de kans dan groot? Deze maand voor het eerst echt serieus ovulatietesten van clearblue gebruikt.
    Ze waren duur maar vind ze wel erg fijn en duidelijk.

13. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    @ fleurop, oh nee meis wat erg! veel sterkte!

dames iemand mijn ei voorbij zien komen? klein, vruchtbaar, wacht op een zaadje? wat bang om te springen, heeft al 3 keer op t punt gestaan maar zie er telkens toch vanaf...? Iemand?
    mijn testen zijn al 3x op en af gelopen, gisteren wit, vandaag weer goed zichtbaar maar nog geen knaller. En mn temp schiet werkelijk ALLE kanten op, dan weer een dip dan weer een stijging, maar daarna weer dip, dus ook daar nog geen ei gezien.

mn nod 25e ga ik echt niet halen, maar weet ook nog niet wanneer dit dan wel komt, gok nu op 29 maar als ie niet binnen paar dagen komt, dan wordt t februari.
    Begin me nu dus ook zorgen te maken of ik uberhaupt wel elke maand een eisprong heb :S

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier weer terug wit slijm, dus heb me piek echt wel gehad,

Hopelijk is het wachtbankje comfortabel

15. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Van boven naar beneden...

1ste om 05.30 uur niets te zien
    2de om 17.30 uur er komt al iets
    3de om 00.00 uur daar is die dan!

Geincemineert om 20.30 uur

Hopelijk morgen bijdehand eimeting pregnyl.
    dan weet ik tenminste zeker dat het eitje binnen 24 uur springt.

Bijgevoegde bestanden:

16. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Spannend 2moekes!

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    2moekes spannend ! Hopelijk mooi op roze

18. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier een dikke knaller vanmorgen..Gisteravond ook al wel.. Morgen weer een timingsecho..met wat geluk is ie dan weg en hoef ik niet weer.. vorige maand had ik een korte LF van 8 dagen dus wat mij betreft mag dat nu weer.. grote kans dat ik daar dan ook wat voor krijg van de gyn en hoe eerder ik menstrueer, hoe eerder we kunnen kijken of dat rare stukje weefsel al weg is.. Deze maand ook de action naast de sensitest gelegd.. als ze droog zijn maak ik een foto en plaats ik hem hier.

19. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Julia!

20. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik had die van de action maar vind die van de kruidvat eigenmerk toch fijner. En duidelijker.

Nu bijna allemaal het wachtbankje uitzitten!

Deel Deze Pagina