NOD LIJST 22 januari tm 31 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Molensteen, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België

KittyCat,
    Zou het kunnen dat jij op de vorige lijst moet? Aangezien de deze pas van 22 januari is... Ik ben zelf ook nieuw, dus voor mij is het ook wennen en aanpassen. Ik wou jouw gegevens mee overnemen, maar ik zag toen dat de lijst pas van 22 januari startte, terwijl jij je NOD op 21 januari zou hebben?

2. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    De eerste NOD's zijn al over 4 dagen....
    Iemand die binnenkort gaat testen?

3. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Wat een heftige verhalen allemaal. Succes iedereen, en uiteraard iedereen die samen met mij op het wachtbankje zit :p

Vandaag stond er een collega van mij op het werk met een standje van Forever Living, dit zijn pure Aloe Vera producten. Die collega weet toevallig dat we bezig zijn met zwanger worden en probeerde me gelijk een drankje aan te smeren waar mee je lichaam gereinigd word zodat je makkelijker zwanger word. Een vrouw die daar bij stond had IVF gedaan en kon niet natuurlijk zwanger worden en volgens haar heeft dat product haar echt geholpen.
    Gelijk knoopt ze een gesprek aan met: Heb je je al laten testen/controleren?

Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik was niet van plan om zulke dingen al gelijk te gaan proberen terwijl we nog maar in ronde 4 zitten. En waarom zou ik me nu gelijk al moeten laten controleren? Sommige mensen dringen zich echt wel op. Nog meer hier die dit soort adviezen krijgen van mensen die al wel een zwangerschap gehad hebben en waarschijnlijk denken dat het voor iedereen zo werkt?

4. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @dracaena.. best irritant dat bemoei lijkt mij! (in iedergeval dat zou ik vinden) want waarom zou je, je idd na 4 maanden laten testen. Wij hebben het uiteindelijk met 11 maanden laten testen omdat dat voor ons goed voelde (zag de nut ff niet in van nog een maand wachten. hihi) maar met 4 maanden hoopte ik alleen maar dat ik niet naar de dokter zou hoeven en dat ik zelf zwanger zal raken.

wij hebben het de eerste 10maanden nogal stil gehouden voor onze omgeving dus niet echt van die tips gekregen. Krijg ze nu wel nu we er wat meer over praten.. maar dan dingen zoals.. doe je het wel rond je vruchtbare periode? en slik je foliumzuur. en zou je dan wel wijntjes drinken. dat soort dingen.. tja.. best irritant soms! hihi

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Tenzijj jij echt niet ongesteld wordt of andere pijnklachten hebt oid kan je wel willen laten testen, maar sturen je toch naar huis ga eerst zelf maar 12 mnd proberen. Geniet van elkaar en t proberen want als t langer gaat duren thja wordt t toch iets ge we moeten vandaag..
    Helaas ken ik t andersom, mensen die denken van poef ik wordt wel ffe zwanger, en thja gelukkig voor hun werkte t ook zo, maar schijnen niet te beseffen dat dat niet voor iedereen zo mag zijn

6. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad, en dan geef je al aan een regelmatige cyclus te hebben, maar dat is dan nog niet goed genoeg. Ben even wat onderzoek aan het doen naar dat Forever Living, als je dat ziet pffff.... nee ik begin er niet aan :p

7. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik vind die collega wel erg opdringerig hoor Dracaena. Los van of je zoiets wilt of niet - het gaat haar naar mijn idee helemaal niets aan. Beetje raar om daar zo naar te vragen, tenzij je heel close bent.

8. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ha die dames,

ik sta buiten de lijst, maar mijn nod is 26 januari.
    iedereen succes met wachten en testen!

Groetjes eveline

9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Nou ja in eerste instantie was het mijn collega die het aanraadde en een collega verkoper van hem die er "ervaring mee had" met de IVF en de vragen die zij inderdaad stelde en de adviezen die ze me gaf, gingen voor mij wel redelijk buiten het boekje. Ik moest me maar vast gaan laten testen want dat kan geen kwaad, ik moet me maar vast een maximale tijd stellen tot ik met hulpmiddelen ga werken, en absoluut geen ovulatietesten doen! Want daar word je mentaal gek van.. En uiteraard het aloe vera goedje drinken 1 keer op n dag. (28 euri voor zo'n fles en dat is dan voor een maand) en dat door blijven drinken tijdens de zwangerschap want daar zitten belangrijke vitamines, mineralen en aminozuren in... De vrouw van mijn collega was er ook bij en die stuurde mij vanavond zelfs nog een appje met dat ze het zo leuk vond dat ik dat spul zou gaan kopen en dat mijn collega het woensdag dan wel mee zou nemen. Ik dacht echt.. waaaattt??? Ik heb nog niet eens ja gezegd en wilde alleen maar een foldertje... en dan gelijk teleurgesteld zijn als je aangeeft dat je nog niets met hulpmiddelen wil doen en alleen maar een foldertje wil :p

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier inmiddels ook op t wachtbankje, 3dpo. De lijst komt er aan, mensen al aan t plannen voor testen?

11. Lentefris

Lentefris Niet meer actief

@dracaena: pf ik vind het ook wel opdringerig hoor! Vooral omdat je pas in ronde 4 zit en waarschijnlijk met je hoofd nog helemaal niet bij onderzoeken zit. En ook best vreemd dat ze zich er zo mee wil bemoeien. Waarschijnlijk allemaal heel aardig bedoelt maar niet echt subtiel.

Testen! Ik denk dat ik het niet volhoudt tot de 22e, misschien dat ik toch morgen even langs de winkel ga om vast een testje te halen. Ik probeer me wel in ieder geval nog in te houden tot dinsdag!

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    @Lentefris Ja zo zat ik dus ook al. Ik vroeg me echt af of er op mn voorhoofd geschreven stond: "Geef me alsjeblieft advies waar ik niets aan heb!" :p

Ik heb op de 25e mn nod en ik zou al willen testen, maaaaar ik heb mezelf beloofd pas te testen als ik overtijd ben. Ik heb 2 early testen liggen en 2v5... en die wil ik eigenlijk pas gebruiken als ik het niet zeker weet :p. En de vorige keer dacht ik ook echt zwanger te zijn aan alle "symptomen" maar werd ik gewoon met de klok gelijk in de nacht ongesteld. Dus ik ga mn geduld op de proef stellen en wachten ^^

13. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

#413 Screamxme, 18 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2015
    Mag ik er op dames? Als het goed is gister mijn ei gehad.

Screamxme, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje

NOd 31 jan

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zet mijn nod maar op 28/1 dan evht max

15. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Hoi ilse1980,

Idd, 1 of 2 dagen voor ovulatie kreeg ik heel lichte misselijk en na ovulatie (vandaag) ook lichte misselijk.. ik heb geen buikgriep!
    Maar ik weet t niet meer wanneer hadden we ook zomaar sex na ongesteld voorbij. 2x gedaan daarna een paar dagen gewoon rust dan weer klussen van eergisteren en gisteren. Omdat ik heb wel ovulatiepijn geweest van eergisteren en gisteren. Dus klopt wel van mijn ovulatietest was wel positief!

Ik krijg vandaag wel even niet lekker in mijn vel. Lijkt wel alsof ziek of zo.. daarom ik moet nog even wachten tot mijn nod. Daarom mijn lichaam kan misschien verwarrend van mijn cyclus rommel (zie je boven naast mijn banner).

16. Saszoe

Saszoe Lid

12 jan 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh spannend allemaal nu hoor! NOD op de 22e en heb wel wat symptomen maar kan ik mezelf ook inbeelden! Ik probeer het tot de 22e vol te houden zonder testen, maar ik kan niks beloven!

17. KittyCat84

16 jan 2015
    28
    0
    0
    In alle enthousiasme verkeerde datum geplaatst.
    Zou ik nog erop kunnen.

5e poging, 1e kind. NOD 25/1/2015.

Ik kon het niet laten en heb vandaag getest. Negatief.
    Baal even ervan.

18. KittyCat84

16 jan 2015
    28
    0
    0
    @Saszoe, Screamxme en andere dames. Succes.
    Bij mij heb ik een soort getrek in mijn eileider.
    Laat 25 snel komen.

Overal zie ik kindjes. Positive vibes!

19. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    Ik meld me weer even... komen nu allemaal spannende dagen aan voor iedereen. Ik hoop dat iedereen een mooie dikke vette streep mag krijgen.

Ik nog wachten tot de 27e..pfff lijkt allemaal nog zo verweg. Is pas 2e ronde, maar bij mijn dochtertje heeft het ook 14 maanden geduurd en die laatste week lijkt wel een eeuwigheid... pff.

20. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    @dogs. De eerste maanden was ik chagerijnig en heel gevoelig op de dag vd eisprong. Je hormonen schudden je hele lijf door elkaar dus daar zal die misselijkheid ook wel wat vandaan komen!

Deel Deze Pagina