@annemeis: Ja ik vind dat ook redelijk kort. Ik loop al bij de gynaecoloog en moet donderdag ook voor een intakegesprek naar de fertiliteitskliniek. Toevallig wordt mijn gynaecoloog ook mijn arts daar. Waar kan ik dat kopen? Misschien moet ik dat eens proberen. Ik begrijp niet waarom ik steeds zoveel pijntjes voel. Ik voel elke cyclus echt behoorlijke kramp tijdens mijn eisprong dat ik er krom van loop en daarna blijf ik steeds krampjes houden tot mijn menstruatie. Goed om te horen dat een aantal al zwanger is! Dat houdt mij positief! Gefeliciteerd dames!
Spannend dames! Iedereen is weer mooi met de symptomen bezig. Zelf zag ik vanmorgen mijn temperatuur nog iets zakken. Ben idee wat dat betekent, maar in vorige ronden was dat niet zo. Als ik bij de temperatuurkaartjes van zwangeren kijk lijken we nog een kans te hebben. En nu vind ik het extra spannend omdat mijn verloop anders is dan voorheen.
Dito! (Behalve dat ik 3DPO ben, nog 10 dagen tot NOD) Genoeg blanco gezien. Hopelijk verandert dat snel Nog even en onze lijst gaat van start! Alvast veel succes aan iedereen
Gefeliciteerd mommytobee!!! Ik heb echt al 2 dagen ongi klachten, maar nog geen bloed te zien. Normaal ben ik ongi meteen na de eerste kramp die ik voel. (Vaak begint het 's nachts en word ik er wakker van) Af en toe een soort van maagzuur, maar verder niet) Ohhh ik vind het zo spannend!!!! Donderdag mijn NOD.
Denken jullie dat het nog zin heeft om te testen vandaag? Of is dat al te laat in de ochtend voor 12 dpo?
♡ NOD-Lijst 22 t/m 31 januari 2015♡ 22. (3) : Bessie, 36 jaar, ronde 2, 4e kindje Lentefris, 34 jaar, ronde 4, 4e kindje Saszoe, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje 23. (3) : Fleurop, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje Theetje, ?? jaar, ronde??, ? kindje 24. (6): MissDonna, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 13, 1e kindje Glinster2, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Besjes, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annemeis, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mommytobee, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (6) Ilse1980, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje Dracaena, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Juul77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Roodkapje88, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje KittyCat84, ?? jaar, ronde 5, 1e kindje 26. (5) : Thea23, 29 jaar, ronde 1, 4e kindje Jil1985, 29 jaar, ronde 2, ?? kindje Belezza (Lexy), 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Waxinelichtje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wondertje2012, 33 jaar, ronde??, 2e kindje 27. (5): Kel23, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje J87, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje mmoniquee, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bengel86, ?? jaar, ronde?, ? kindje 28. (4) Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Wannabmom, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Lin1989, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje 29. (3): Beeb1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje 30. (3): Logan, 23 jaar, ronde 30, 10e na laatste mk, 1e kindje MMM Leona83, 31 jaar, ronde 20, 2e kindje (met vriend 4e) Luna30, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 31. (6): myself82, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Katrien, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Hopeandfait, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Veetje83, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 1, 1ste kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (4) : 2moekes, 29 jaar, ronde 15, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Tammie81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Mie88, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 48 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ja ik heb vanmorgen getest maar wel duidelijk negatief.. Nog geen ongi klachten terwijl ik die normaal wel heb.. Ik ga er maar van uit dat het niks is deze ronde en op naar de volgende! Dit was pas ronde 2 dus mag nog niet klagen benieuwd naar de anderen!!
Ietsje maar volgens mij gaat dat in het begin heel langzaam en dan steeds sneller toch of niet? Ik ga nu donderdag weer testen
Ik snap niks van mijn lijf, maarja, vast allemaal te maken met mijn miskraam. Ik heb al 4 dagen (vanaf dag 23 in mijn cyclus) bij het afvegen rood/bruin bloed/slijm. Paar 'drupjes' in een inlegkruisje. Is dit nu nog het 'schoonmaken' van mijn baarmoeder? Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus als ik uitga dat dag 1 de eerste dag was van mijn miskraam/bloeding. Voor de miskraam had ik vaak een cyclus van 27 dagen. Moet ik nu weer beginnen met dag 1..? Maar het is echt nog veel te weinig voor een menstruatie zoals ik die normaal heb. Gelukkig is de hcg nu alweer bijna uit mijn lichaam. Nog een mini tuurstreepje. Ik doe elke dag een ovulatietest en die was in het begin nog heel donker, maar ook deze loopt elke dag nu wat af (nog wel meer streep dan normaal (wel zeker negatief).. maarja.. toch dat restje hcg denk ik). Kortom; ik haat die onduidelijkheid!!! bah
Fleurop wat lastig voor je! Hopelijk snel alle streepjes weg zodat je met een schone lei kunt beginnen ipv steeds deze onzekerheid!
Ja, maar dat zou wel erg vroeg zijn. En eerlijk gezegd voel ik mezelf ook echt helemaal niet zwanger. Ik wil me wel zwanger voelen, maar ik voel me dat niet. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Dit heb ik ook elke cyclus..heel vervelend...steeds een nieuwe onderbroek en leggin aan trekken is niet top
Aaaahhhh, ik had net wat bloed, maar helemaal niet veel en het is nog helemaal geen tijd voor bloed. Zou het dan een innestelingsbloeding kunnen zijn??? *stuiter* Ik ben in maanden niet zo enthousiast geweest over de rariteiten van mijn lichaam.