Daarstraks op de wc bij afvegen een heel klein beetje lichtroze op het wc-papier. Wat lastiger en vervelender is dat ik vanaf vanmiddag vreselijke jeuk over mijn lichaam, vooral rug en nek/hals. Zojuist gaan douchen en schrok van de rode huid overal. Ook waren er soms witte plekjes te zien, net als bij een muggenbult. Nu inmiddels een half uur uit de douche, het wordt nu wel iets minder rood. Ben me de hele tijd aan het afvragen wat dit kan zijn en of ik iets verkeerds gegeten heb ofzo?!? Iemand een idee wat dit kan zijn? Nog geen tempdaling conclusie nog geen innesteling gehad of wil dit nog niets zeggen, zie kaartje!
Goedenavond, Ik heb wel klachten van middenbuik dan normaal sinds gisteren tot nu. Mijn onderbuik is wel af en toe steken en volgens mij ook heel lichte kramp maar erg te kort. Soms opgeblazen van buik. En blijft elke x moeheid en koud gevoel! Mijn afscheiding is ook even slijm.. Ik heb geen zin en/of trek van koffie drinken sinds gisteren t/m nu.. Ik wou spijkerbroek aankleden maar past ook even niet meer.. mijn weegschaal blijft gewoon hezelfde maar alleen spijkerbroek niet.. misschien kan ook vanwege hormonen? Ik moet nog wachten tot mijn nod, pff..
Dogs herken er veel i Dovrijza diepe steken in buik wel eat langere periodes Zomadi natte vagina... Broeken zitten me strakker, brosten lijken huge!
Volgens mn kaartje kan ik er morgen een vroege test tegen aan gooien. Twijfel of ik dat zou doen.. Kwaaltjes heb ik niet echt alleen mn borsten en vanmiddag maagzuur maar dat kwam denk ik echt van mn koekje en borsten heb ik de laatste tijd zo ie zo. Wel heb ik heel erg veel last van gas in mn darmen. Maar dat wijst ook nergens op. Dus eigenlijk niets anders dan anders.. twijfel!!
Leuk om te lezen hoe de eerste signalen zich laten zien of ons juist voor de gek houden. Hier verder niets vreemds, alleen had ik afgelopen zondag enorme spierpijn met name in mijn onderrug en benen. Dacht eigenlijk dat het een beginnend griepje zou zijn maar gisteren was er niets meer aan de hand. Ik wil denk ik graag iets zien, ook al zitten we pas in de eerste ronde. 😶 Wil iemand dit overigens even toevoegen op de lijst, ronde 1? Dit lukt mijzelf niet op de tablet. Moet overigens wel even wennen aan alle termen die hier voorbij komen, zit hier nog niet helemaal in blijkt wel weer. Gisteren stiekem even Wikipedia erbij gepakt.. om te checken wat nu mijn lutea nog wattes fase is 😕 maar inmiddels weer wat geleerd. Gaan er morgen al dames testen??
Nou ben bang dat het ergens een allergische reactie op is. Niet normaal huid vuurrood, jeuk etc. Zou alleen echt niet weten waar dit zo ineens vandaan komt...grr!
Goed, ik ben even in de war. Ik heb meer bloed verloren zojuist, en dacht al even dat ik ongesteld was. Maar het is twee Ć drie dagen te vroeg, en mijn lf heeft tot nu toe niet gevarieerd in lengte. Vanmiddag dacht ik aan een innestelingsbloeding, toen het meer werd schreef ik dat idee af, maar ik lees nu dat het best meer dan twee druppels kan zijn. Bovendien is de kleur anders dan gebruikelijk. Ik wacht morgenochtend even af.
Ladies, Iik ben zo benieuwd naar de uitslagen! Ik heb een opgezette buik en me borsten zijn gespannen. Verder risp ik de hele tijd op, ben gassig Nog even wachten!
Net in alle rust voordat de drukte van de dag weer begint een testje gedaan. En wat een knaller van een streep stond daar op!! Niks turen of twijfelstreepje, dit is een echt mooie positieve test!
Mijn kinderen waren vanochtend heel vroeg wakker dus ik had ruim de tijd, gister dacht ik nog dat ik nog niet zou testen maar na gister duizelig te zijn en gisteravond licht pijnlijke borsten en een heel ander gevoel tijdens de seks heb ik toch een testje gewaagd. Vandaag 10 dpo en op mijn actiontest staat een lichte tweede streep! Ik hoef mijn ogen niet dicht te knijpen, hoef mijn test niet te draaien om m te zien en ook mijn man ziet m staan! Ik heb geprobeerd via mijn mobiel een foto bij te voegen, als ik hier naar de foto kijk kan ik m wel zien maar weet niet of de kwaliteit als ie geüpload is ook goed genoeg is.
Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik testen dan zit ik 2dagen na nod. Vind het zonde om voor niets weer testen te kopen..