Gefeliciteerd Lentefris en Ilse (en Mommytobe natuurlijk!). Superleuk voor jullie. Balen Bessie, Saszoe, en Fleurop. Dikke knuffel! Heb de lijst aangepast. Morgen gaan we officieel van start!!!!!!!!!
meiden met een positieve test gefeliciteerd! meiden met al een menstruatie balen!! hopelijk de volgende ronde wel raak Hier moeten we nog zo'n 5 dagen wachten tot mijn nod!
alle dames op rood, succes en op naar de volgende ronde! alle zwangere, gefeliciteerd!! dat t besmettelijk mag zijn en dat t plakkerds zijn
Ik voel zo vermoeiend. Nog steeds darmen rommelen en baarmoeder of onderbuik opgeluchten als plopjes..
bah zeg, er staat weer rood in de lijst balen hoor! Gelukkig ook roze: gefeliciteerd! Begint hier ook spannend te worden, over 3 dagen NOD, ga pas testen zondagmorgen, 1 dag over tijd. Helaas net een beetje heeeeel licht bruin (of donker geel) afscheiding dus ben bang dat dit voortekenen van ongi zijn... Had deze x juist wat meer hoop door gebruik van ovu testen maar die hoop is nu weer weg helaas
Hallo hallo Leuk dat er al meerdere dames zwanger Zijn, gefeliciteerd allemaal! Wil iemand mij ook op de lijst Zetten? Mom13, 32 jaar oud, ronde 2, 4e kindje NOS 30 januari Ik heb idd ook ineens opgezette borsten, lijken wel een cup maat groter, verder sinds gisteren een soort rare kriebel die over mijn buik gaan, herken dit niet van mijn vorige twee zwangerschappen dus vraag me af of jullie dit misschien herkennen? Mijn buik is ook een beetje opgezet maar normaal heb ik dat ook voor mijn menstruatie, door de mirena al 2,5 jaar niet ongesteld geweest dus vraag me af of niet alle klachten daarmee te maken hebben, dat me lichaam me een beetje voor de gek houd?? Leuk die onzekerheid en rare gedachtens,worden jullie er ook zo gek van? Voor alle dames waarbij het niet is gelukt deze ronde, balen, duim voor jullie op een positieve test in de volgende ronde
Gefeliciteerd lentefris en Ilse! Ik vandaag clearblue digital er tegen aan gegooid en ja hoor er staat zwanger! Kan het gewoon bijna niet bevatten zo bijzonder!
Alle dames die deze ronde niet zwanger zijn geraakt, heel veel sterkte en succes in de volgende ronde! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie in verwachting mogen raken (en blijven) van een gezonde baby. Net ook nog een testje gedaan van de action, iets lichtere streep dan de vorige test maar wel duidelijk aanwezig. Morgen officieel mijn NOD, hopelijk dan nog steeds een mooie test. Ben wel een beetje bang dat het alsnog binnen nu en een paar dagen fout gaat, maar we hopen op het beste.
Hey meiden, Mijn nod is 25. Ik voelde me zo ziek vanmorgen, dus heb er maar een test gedaan. Is 4 dagen voor mijn nod en natuurlijk negatief. Me buik trekt en borsten gespannen. Ik beloof mezelf dat ik na mijn nod weer test. Dames op roze van harte!!!!!
Ik kon me niet inhouden omdat ik vond dat het streepje toen ik nog eens naar mijn test van vanochtend keek erg dun was. Nog een testje gedaan en die heeft ook een tweede streep. Naast/onder elkaar zijn ze beide even donker. Ik heb ergens nog het idee dat het vast niet zo is.
Wow echt ilse1980, goed nieuws! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd dan! Heb je ook een foto om te showen?
@ilse1980: heel begrijpelijk! Eigenlijk zijn wij vrouwen maar raar, weken lang hopen we dat we zwanger zijn en dan zien we een positieve test en kunnen we het niet geloven
Gefeliciteerd zwangeren! Wat lekker snel al! Diegene op rood balen. Ik moet zeggen dat ik het echt weer spannend ga vinden. Wat duren twee weken lang.
Ik heb vanmiddag toch een steek gehad, ik riep gewoon auw op mijn werk. Het was links. En sindsdien met bukken wat meer last.... Benieuwd wat het is nog een week wachten
Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden Had stiekem toch een beetje hoop. En gezien mijn cyclus kan de volgende kans zich best pas over een jaar aandoen..... Maar ik weet nu zeker dat ik mijn eisprong voel en de dagen ervoor ook, dus ik weet wanneer ik moet klussen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... (mijn vriend zei: ja jammer he?! maar we proberen gewoon opnieuw! Superlieve reactie!)
♡ NOD-Lijst 22 t/m 31 januari 2015♡ 22. (4) : Bessie, 36 jaar, ronde 2, 4e kindje Lentefris, 34 jaar, ronde 4, 4e kindje Saszoe, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Boedie, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Joske, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 23. (3) : Fleurop, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje Theetje, ?? jaar, ronde??, ? kindje 24. (6): MissDonna, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 13, 1e kindje Glinster2, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Besjes, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annemeis, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mommytobee, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (6) Ilse1980, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje Dracaena, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Juul77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Roodkapje88, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje KittyCat84, ?? jaar, ronde 5, 1e kindje 26. (5) : Thea23, 29 jaar, ronde 1, 4e kindje Jil1985, 29 jaar, ronde 2, ?? kindje Belezza (Lexy), 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Waxinelichtje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wondertje2012, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (5): Kel23, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje J87, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje mmoniquee, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bengel86, ?? jaar, ronde?, ? kindje 28. (4) Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Wannabmom, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Lin1989, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje 29. (3): Beeb1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje 30. (3): Logan, 23 jaar, ronde 30, 10e na laatste mk, 1e kindje MMM Leona83, 31 jaar, ronde 20, 2e kindje (met vriend 4e) Luna30, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 31. (6): myself82, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Katrien, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Hopeandfait, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Veetje83, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 1, 1ste kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (4) : 2moekes, 29 jaar, ronde 15, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Tammie81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Mie88, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 50 Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (5), Negatieve Test (2),Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ahhh wat cool dat er al voor de start van de lijst een aantal op roze mogen! Gefeliciteerd dames! Meiden op rood: knuffel! Ik zit op 7dpo en heb al dagen een soort lichte menstruatiepijntjes maar wat me vooral opvalt: heel veel wit verlies! Kan me niet goed herinneren of ik dit vaker heb tussen ovulatie en nod... Ps ik ben weer van de lijst gevallen... Hannah, 31 jaar. Ronde 10 eerste kindje.
Ik heb vorige week dinsdag een positieve ovulatie test gehad woensdag en donderdag erg veel pijn. Wanneer zou ik dat mijn ei gehad hebben denken jullie? Ookmis m'n ei erg laat denk aangezien 25 mijn nod is. Mag ik Miss ook op de lijst? Ben 30 jaar 5e ronde 2e kindje