Balen dat je bent ongesteld, Mystiek en Boedie. Vanmiddag rond 15u tot nu, ik krijg even elke keer steken van mijn linkse of rechtse kant.. Hoop dat mijn bevruchting werkt goed bezig naar innesteling. Mijn darmen en baarmoeder blijft nog steeds rommelend en opgeluchten als plopjes.. Ik krijg weer terug klacht van mijn lage rugpijn en waarschijnlijk ook heupen en liezen gevoeld als breed. Lijkt 't wel dat ik voel me even niet zo lekker in mijn vel! Nu komt misschien wel spannend tot mijn nod..
♡ NOD-Lijst 22 t/m 31 januari 2015♡ 22. (4) : Bessie, 36 jaar, ronde 2, 4e kindje Lentefris, 34 jaar, ronde 4, 4e kindje Saszoe, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje Boedie, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Joske, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 23. (3) : Fleurop, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje Theetje, ?? jaar, ronde??, ? kindje 24. (6): MissDonna, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 13, 1e kindje Glinster2, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Besjes, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annemeis, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mommytobee, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje 25. (7) Ilse1980, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje Dracaena, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Juul77, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Roodkapje88, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje KittyCat84, ?? jaar, ronde 5, 1e kindje Joyce448, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje 26. (5) : Thea23, 29 jaar, ronde 1, 4e kindje Jil1985, 29 jaar, ronde 2, ?? kindje Belezza (Lexy), 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Waxinelichtje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Wondertje2012, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 27. (5): Kel23, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje J87, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje mmoniquee, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Bengel86, ?? jaar, ronde?, ? kindje 28. (5) Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Wannabmom, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Lin1989, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Hanna83, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje 29. (3): Beeb1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje 30. (4): Logan, 23 jaar, ronde 30, 10e na laatste mk, 1e kindje MMM Leona83, 31 jaar, ronde 20, 2e kindje (met vriend 4e) Luna30, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje mom13, 32 jaar, ronde 2, 4e kindje 31. (6): myself82, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Katrien, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Hopeandfait, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Veetje83, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 1, 1ste kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (4) : 2moekes, 29 jaar, ronde 15, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Tammie81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Mie88, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 53 Zwanger (3), Ongesteld (5), MMM (5), Negatieve Test (3),Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Jeej ik sta er op! Dank mirte! Ps was vergeten mijn nod te melden, is de 28e... Joyce ik zou ook zeggen nod 28 of 29 jan!
Dankjulliewel! Ik zal morgen een foto maken van beide testjes van vandaag onder elkaar. Het licht is nu te weinig om een goede foto te kunnen maken (had ik al geprobeerd) Wat balen dat er al zo veel meiden ongesteld zijn geworden. Hopelijk volgende ronde wel geluk!
Er komt al aardig wat roze op de lijst . Nog steeds een rommeltje in mn buik. Ik voel af en toe op de dag aan de linkerkant wel een klein steekje of iets. Kan het niet echt plaatsen. Moet mezelf beheersen om die testen niet te pakken, al heeft het toch geen zin op 9 dpo Naar de dokter geweest voor mijn oogontsteking vanochtend, een zalfje gehad met antibiotica (volgens de dokter kan het geen kwaad mocht ik zwanger zijn.) Maar wel enorm irritant, na 1 keer zalven kan ik 2 uur niets meer zien zonder een enorme waas. En dat moet dan 3 keer op n dag We wachten het weer af. Hopelijk de komende dagen nog meer roze! En voor alle dames op rood een knuffel!
Balen van je oog! Ik had bij mijn jongste op 9 dpo een positest. Vandaag op 10 dpo een posi action. Dus kan wel op 9 dpo....
Ik heb mezelf beloofd om niet eerder dan nod te testen gelukkig ken ik mezelf en ga me helemaal opvreten als tie negatief is en dan zijn alle 4 de testen die ik heb liggen er in een mum van tijd doorheen De vorige cyclus had ik wel eerder "symptomen " die dan weliswaar mijn menstruatie aankondigde, nu eigenlijk verder geen kwaaltjes dus we zullen zien
Balen dat we alweer redelijk veel rood hebben, hopelijk snel meer roze! Succes iedereen! Dogs & Molensteen die steken heb ik ook! Nou heb ik altijd steken... Dus zegt niet heel veel bij mij. Maar lijkt nu ergens dan normaal! En beetje moeilijke buik.
Hé Boedie, We lopen wel erg gelijk hé Eerste ronde, eerste kindje voor beiden en allebei 26 jaar 'k Wens je alvast veel succes! Aan al degenen die roos geworden zijn, dikke proficiat! Aan al de anderen, succes in de volgende rond of met spannend afwachten tot het einde van de maand!
Ik had bij het opstaan duidelijk ongi krampen, maar tot nu toe nog geen bloed te bekennen. (Normaal meteen na de eerste kramp/steek) Ik voel me ook niet zo lekker en heb constant het gevoel dat ik moet spugen. Maagklachten ook nog steeds aanwezig. Daarom net toch een test gedaan.... Helaas negatief. Het blijft dus nog even spannend wat het wordt.
Spannend voor Joske84! Ik voel nog steeds vermoeiend en ook even niet zo lekker in mijn vel dan normaal.. En ook nog steeds koud gevoel!
Succes met wachten allemaal! Net iets doms gedaan: was bij de action voor knutselspulletjes voor de meidenclub. Heb ik in n impuls n test meegenomen. Net getest: helemaal wit! Ook totaal geen kwaaltjes deze maand, ben bang dat ik morgen op rood mag
Oh Annemeis, ik duim voor je! Ik ken op zich ook voorvallen van meiden die op NOD nog negatief testten en later toch positief, dus je weet het nooit.. Maar snap wel dat je jezelf berschermt!
Jammer Joske en Annemeis! Dogs, ik heb het nu ook steeds koud. Overigens heb ik sinds gistermiddag jeukende ogen, had ik bij de anderen ook. En ik heb vanaf vandaag gevoeligere boobs...