Voorlopig weet ik nog niks... ik ga ook proberen om niet te testen, tenzij ik over tijd ben... ik verwacht mijn regels rond de 31ste, dus ik zit nog even te wachten. Ik wil liever geen teleurstellende tests doen. Tenslotte zitten we nog maar in ronde 1, ik durf niet teveel te verwachten, maar hopen doe je altijd natuurlijk! Ik heb ook wat schrik dat mijn lichaam (of ik mezelf) me voor de gek zal gaan houden met allerlei kwaaltjes en dat er uiteindelijk toch maandstonden aankomen. Sinds vandaag zit ik ook met een goeie verkoudheid en ik durf eigenlijk geen medicatie te nemen, dus afzien! Heeft er iemand soms tips die geen kwaad kunnen tegen keelpijn, hoest en neusloop? Kopje zit vol
Ilse gefeliciteerd! Ik vandaag een echte knaller ben nu echt overtuigd en stop met testen! Ik zal een beetje hcg strooien!! En natuurlijk blijf ik duimen
Mag ik me ook melden? Ronde 6, 2e kindje, 33 jaar en onregelmatige cyclus. Gok op 28 jan voor NOD. Zou eerder en later kunnen zijn. Volg jullie al een paar dagen. Gefeliciteerd, zwangeren! En sterkte en succes voor alle anderen!
Pfff vanavond weer brandend keel gevoel Vanmiddag dutje gedaan zoooooo moe Borsten zijn zwaarder, en huge! Maar 6 dagen wachten nog, wil niet eerder dan dinsdag testen
Ik had gedacht bij een tweede veeeeel geduldiger te kunnen wachten. Maar blijkt toch tegen te vallen, herkenbaar?
Wat spannend voor degene die nog moeten testen! Ben heel benieuwd, kom elke keer weer even kijken hier. Even een vraagje voor de zwangere/misschien zwangere dames: Hebben jullie ook zo een raar rommelend gevoel in je buik of wel eens gehad? Ik hoor de hele tijd mijn buik rommelen net alsof ik honger heb haha, normaal nooit last van.
@lentefris, ik heb dat ook als ik geen pil slik haha, geen idee waar dat precies aan ligt. @lotsoflove, niet dus hahah lijkt soms alleen maar erger te worden dat ongeduldige ik zit hier met smart te wachten tot het mn nod is. en dan hopen dat er een mooie knaltest komt. Normaal vliegen de weken voorbij en nu kruipt een slak nog sneller.
Ik heb ook een rommelende buik maar dat had ik vorige maand ook. Ik heb wel iedere avond als ik net in bed lig honger. Tot nu toe overigens nog niet eruit gegaan om iets te eten. Gisteren aangemeld voor Moeders voor Moeders, 5 februari komt er iemand bij me. Gaan jullie daar aan meedoen als je zwanger bent?
Mooi test Ilse! Vraagje: Heb jij nu dezelfde symptomen als elke maand of was er iets andere deze maand nu je zwanger bent?
Pfff ik had nooit moeten gaan testen vanochtend. Het was ook niet de eerste ochtend urine (ik werd om half 6 wakker van een volle blaas. Vond dat met mn slaapdronken hoofd wel erg vroeg) maar hij is mooi negatief. Twee dagen voor NOD en heb ook nog geen ongi symptomen ontdekt. Ik denk dat het niks word maar we zullen zien.
Ik heb hetzelfde. Zit ook ong 2 dagen voor NOD. En negatieve test vanochtend. Maar gisteravond steekjes rechter onderbuik gehad. Maar mijn baarmoeder ligt heel erg hoog nu. Kan er haast niet meer bij.
Molensteen ik slaap de afgelopen dagen ook in de middag. Of ik nou lui ben of moe kan ik nog niet plaatsen. Maar mn boobs doen zonder bh aan minder pijn(aan voelt t nog steeds niet fijn) dus verwacht toch mn menstruatie dit weekend..
Die van mij ligt erg laag. Ik verwacht denk ik gewoon ongi te worden van het weekend. Is dit niet zo is het mooi meegenomen
Bij mij nog geen menstruatie vanochtend. Mooie test weer Ilse...en je spamt niet...dat is wat iedereen hier graag wilt zien toch...een tweede streepje. Heel leuk voor je. En ik ben ook net zo ongeduldig met mijn tweede hoor.. heel herkenbaar.. helaas gaan wij na deze ronde een paar maanden pauze nemen aangezien mijn schoonmoeder sinds een week in het ziekenhuis ligt met een bijzondere auto immuun ziekte waarbij ze verlamd is geraakt. Het herstel kan 1/2 jaar tot 3 jaar gaan duren. En daarbij zit mijn schoonvader al heel zijn leven in een rolstoel dus die heeft nu ook extra zorg nodig. Dat gaat natuurlijk voor alles. Als het nu raak is is het natuurlijk hartstikke welkom en zijn wij zoooo blij en is er vast wel weer een draai aan te geven. Maar het zou ook niet slecht uitkomen als het nog even kan wachten. Wel heel jammer. Succes allemaal meiden.
Ilse, gefeliciteerd! Vlinder2010, sterkte! Gisterenavond was ik zo echt moe dus wel vroeg naar bed.. ik kreeg even last van mijn onderbuik en liezen steken daarna weer over. Maar mijn smaak is ijzer of zo? En niet zo veel fijn smaak dan normaal.. ik heb gisteren bestellen via zwanger en kids voor dipstick en cb met hoeveel weken zwanger.