Wow fleurop!!!! Gefeliciteerd!!! Hoop op een goede uitslag! Ik zou zeggen tot je echo lekker blijven testen! Hier een nieuwe afspraak voor vrijdag gemaakt in het zh voor een eicelmeting. Ik zit dan op dag 12. Heb zo een raar gevoel in me onderbuik..en nu al last van afscheiding!
Spannend Fleurop! Mag ik er op de 23e bij? Mystiek, 30 jaar, 15e ronde, 1e kindje Zojuist zijn wij bij de huisarts geweest om de molen eens aan te zetten. Ik heb al bloed laten prikken bij het ziekenhuis, en mijn man mag binnenkort een afspraak maken om zaad in te leveren. Ik ben benieuwd.
Ovulatietest nog steeds niet op de piek.... Cd 15 nu Morgen moet ik werken en kan niet testen, zul je net zien dat de piek dan er is
♡ NOD-Lijst 22 t/m 31 januari 2015♡ 22. (2) : Bessie, 36 jaar, ronde 2, 4e kindje Lentefris, 34 jaar, ronde 4, 4e kindje 23. (2) : Fleurop, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje 24. (3): MissDonna, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 13, 1e kindje Glinster2, 23 jaar, ronde 4, 2de kindje 25. (5) Molensteen, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Ilse1980, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje Annemeis, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Dracaena, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 26. (1) : Thea23, 29 jaar, ronde 1, 4e kindje 27. (3): Kel23, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje J87, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 28. (3) Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Wannabmom, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Lin1989, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje 29. (2): Beeb1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 30. (1): Logan, 23 jaar, ronde 30, 10e na laatste mk, 1e kindje MMM 31. (3): Luna30, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje myself82, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Katrien, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : 2moekes, 29 jaar, ronde 15, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje Tammie81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst (1): Waxinelichtje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 29 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (5),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Ik zet mezelf nog niet op roze dames. Ik wacht af wat er dinsdag komt. Testen zeggen nog wel dat ik zwanger ben (en zo voelt het ook).. maarja... durf niet te optimistisch te zijn over de afloop van de zwangerschap... (bovenste van gisteren, onderste van vanmorgen) Dames met aankomende 'eieren'.. succes Heb zelf vaak mijn eisprong pas dag 18 gehad. Afgelopen ronde (waarin ik zwanger ben geraakt) zelfs pas dag 20. Dus het kan allemaal.....
fleurop je bent echt wel zwanger joh!! zulke overduidelijke testen! niet normaal meer! ik zeg alvast gefeliciteerd hoor
Gisteravond had ik wit stug cervix slijm Nu veel meer wit slijm en elastischer. Dus benieuwd naar ei... Zal het dan ook in de avond springen? De rest vd dag namelijk weinig nats gevoeld...
Is ineens een paar extra puistjes krijgen een teken dat je ei eraan komt? Heb geen idee en eigenlijk ook nooit echt last van puistjes
@Dracaena: Ik heb er ook last van sinds gisteren! Meestal rond mijn eisprong heb ik een onzuivere huid. Het zou best kunnen dat het bij jou ook betekent dat je ei eraan komt.
Dat zou wel handig zijn dan heb ik een kleine indicatie. Hoeveel dagen van te voren komt het bij jou?
Ik wil me ook graag aanmelden hier Goedemorgen dames! 28 dec eerste dag laatste menstruatie . 2 dec laatste dag. Monique - 25 jaar - 2e ronde - 1e kindje NOD 27 jan.
Als t nelkwit is nee, je slijm moot helder en elastisch zijn, net als water, maar dan komt je ei er wel aan
Ik herken me wel over cervixslijm. Ik ben nooit vergeten dat ik had ook cervixslijm. Blijkt dat ik ben wel zwanger geraakt! Nu afwachten tot wanneer krijg ik zwanger van 2e kindje... Hoop dat in dit jaar ben ik wel zwanger geraakt
Hoi dames, ik wel me ook graag melden Ik weet niet precies wanneer mijn nod is omdat ik sinds mijn laatste zwangerschap heel onregelmatig ben maar Ik gok op 24januari. Voor de lijst besjes 27 1 ste ronde 2e kindje