Straks weer een follikel echo! En ik denk dat ik dan naar de andere lijst mag.. mijn NOD zal dan niet in februari meer zijn.
Hallo dames, mag ik ook op de lijst? Ik heb met behulp van clomid als het goed is maandag mijn eisprong gehad. Mijn NOD is dan dus 23 februari. Ik ben 22 jaar en ronde is moeilijk te zeggen.. al meer dan jaar gestopt met de pil maar uit mezelf geen eisprong. Dit is de 2e ronde met clomid. Wachten jullie allemaal tot je NOD met testen?
Nu zijn rechts 2 nieuwe eitjes aan het groeien. 1 van 1,3cm en 1 van 1,4cm. Goed nieuws! Links was niet veel 'boeiends' te zien (bij de vorige echo was er juist 1 van 1cm te zien). Maar de boost clomid heeft zijn werk tot nu toe goed gedaan. Dinsdag weer heen en na verwachten zullen ze dan 1,8cm ongeveer moeten zijn. Hopelijk groeien ze nu mooi door! Ik ga jullie dan ook verlaten op deze NOD lijst en naar de Maart meiden . Misschien kom ik de volgende ronde's nog wel wat meiden tegen, hopelijk niet natuurlijk! Succes!
♥ NOD lijst 22 t/m 28 februari 2015 ♥ 22.(5): Shelly26, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annemeis, 29 jaar, 8e ronde, 2e kindje SusanneO, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje rarma, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 23.(10): Luminis, 21 jaar, 2e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Wondertje 2012, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje lin1989, 25, 14de ronde, 1ste kindje CaatjeM, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lyn91, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje CSI, ?? jaar, 2e ronde, 2e kindje Peet85, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje ea1993, 22 jaar, ronde x, 1e kindje* 24.(4): MissDonna, 4e ronde, 1e kindje* Sim88, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Joyce448, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje fien2808, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 25.(10): Dracaena, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje dogs84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, 5e ronde, 2e na bbz, 1e kindje Happymom21, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mami3 , 26 jaar, ronde 11, 3e kindje mmoniquee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 (na MA 14wk) * Jeldou, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Helena88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje anoniem451, 33 jaar, ronde x, 1e kindje 26.(4): Hannah, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje (ronde 3 na BBZ) Molensteen, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Loes83, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje EmyL, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje 27.(2): Krullie88, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Juul77, 37 jaar, 4e ronde, 2e kindje 28.(6): Ladylola, 30jr, 2de kindje, ronde 7. Dalecooper, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chhtl , 23 jaar, ronde ontelbaar, 1e kindje Leona83, ?? , ronde 21 , 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 2, 1ste kindje LovelyLove, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos(0): Buiten de lijst(2): waxinelichtje, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Start Clomid 50 * Totaal: 43 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. GEBRUIK DE QUOTE ONDERAAN EEN LIJST EN HAAL DEZE DAN NA DE WIJZIGINGEN/AANVULLINGEN WEG.
Heel veel succes Dege! Laat je hier idd iets weten? ea1993 ik ga sowieso op 22 feb al testen (als ik het al zo lang uithoud...). Dus ten laatste 2 dagen voor NOD. Ik heb die dag de doopviering van mijn petekindje en ik zou het heel graag aan de mama (mijn beste vriendin) vertellen vanaf ik het weet.
Hoi, Ben ik ook weer na een tijd. Heb het behoorlijk druk en heb ook veel stress gehad de afgelopen 2 weken. Ook vond mijn eisprong maar niet plaats, dus was bang dat ik hem gemist had. Gelukkig had ik vandaag toch een positieve ovulatietest in mijn handen! Nu maar duimen dat het mag baten... al heb ik geen idee meer wanneer mijn NOD nu is. Voor de andere meiden; heel veel succes deze ronde! 22 februari komt al dichtbij!
Wordt dr al getest komende dagen? Ik ben zoooo nieuwsgierig LOL.. Ik testte zelf vorige keer 10dpo al positief dus ik ga zeker zaterdag een testje wagen..maar das nog 6 nachten grrrrr...
Luminis als je luteale fase 14 dagen is, dan vermoed ik dat je NOD op 1 maart is ^^ verplaats ik je NOD in de lijst? Hopelijk goed geklust! Julia1979 ik test ook op 10à12dpo. Geduld uitoefenen is niet makkelijk hè. Gelukkig is het t.e.m. woensdag al goed druk op het werk
@ fien2808: mijn eisprong vindt meestal op dag 21 plaats, dus verwacht mijn NOD op 28 februari! We hebben in ieder geval goed geklust! Misschien morgen nog maar een keer voor de zekerheid.
Oh dames Snap er niks van Woensdagavond geklust Toen begon er buikpijn te komen, wit cervix slijm Donderdag heel de dag toenemende pijn, avond helder slijm en dikke positieve ovutest. Vrijdag middag geklust en slijm weer wit Zaterdagochtend geklust en wit slijm En vanochtend weer helder slijm en nu weer wit.... Uh wanneer ei? Ik weet niet Maar door ziek zijn partner nu geen klussen meer.....
Volgens mij had je uiterlijk donderdag op vrijdag je ei..vrijen is het beste vlak voor je ei en volgens mij kun je het nu lekker loslaten en met mij op het wachtbankje
Ik heb gelukkig drukke week voor de boeg, maar dan zullen de laatste dagen wel langzaam gaan Maandag carnaval, woensdag vrijdag en zaterdag werk, zondag verjaardag en dan afwachten.... Mss dat ik dan al kan tetsen....
Wauw wat een hoop wachters al! Hier nog niks te bekennen. Maar goed me lf is 11/12 dagen. Verwacht mijn ei binnen 2 dagen. CSI nou dat zou dat zeker zo maar kunnen grappig kleine wereld dan zo he. We hebben op ick 3 en 4 gezeten en 5x op zuid. Ze is van 2 nov 2012. We zaten rechts in de gang een na laatste kamertje bijna alle keren, maar er zijn natuurlijk zoveel patienten daar. Ik was 1 van de weinige moeders die er 24/7 was en ook sliep bij me newbornmeisje. De ranitidine mocht na 1 jaars controle stoppen na phmetrie meting. Maar na die controle kreeg ze het ene na het andere virus. Continu verkouden. Huilen, onrustig en weer spugen. Na een maand herstart en ze werd weer rustiger. In juli jl weer gepoogd zelfde verhaal weer. Maar je bent niet meer werkzaam in het sophia of niet meer op zuid? En geneest je zoontje uiteindelijk van zijn aandoening?