NOD-lijst 22 t/m 28 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dege, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik ga donderdag 27/2 testen, heb dan ook me nod
    Mss als ik evht gevoel heb eerder maar op nod

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ik test op NOD. Niet eerder. Daar mijn cyclus niet regelmatig is wil ik zeker niet te vroeg testen. As. maandag wordt het dus! Pfffff lijkt nog ver weg!!!

3. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik weet niet meer wie het vroeg.. maar ik gebruik de action testen.. Op de dagen dat ik mijn eisprong denk te voelen test ik soms even om te checken! en dan is de test tot altijd nog positief geweest.. dus ik kan de action ovulatie testen aanraden! de zwangerschaptesten heb ik al wel eens gedaan maar helaas nog geen mooi resultaat!

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Wat kosten die ovu testen? :)

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb sensitest en zeanger en kids
    Erg goed koop

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Pfff gedurende avond soort van ongikrampen gekregen
    Volgens calculator van zp kan vandaag innesteling zijn.....

7. Mami3

Mami3 Lid

6 aug 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook ongi krampen grrr heel raar.. Ik denk steeds niet nu toch ben een week te vroeg

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Stomme is dat ik die dus altijd wel heb voor nod, maat niet ruim een week ervoor

9. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik me niet kan inhouden tot nod.. dus het zal wel een paar dagen ervoor worden.:)

10. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ha dames,

De laatste rondes heb ik veel last gehad van een lichaam dat me voor de gek hield..met allerlei symptomen. Vanacht ben ik wakker worden van de kramp/steken in m'n buik. Ergens wakker van worden zal toch niet tussen je oren zitten?? Hopelijk een goed teken!

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    7dpo vandaag..nog 3 nachtjes slapen... Gaat er nog iemand vandaag testen? Ben benieuwd..

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Goedemorgen,

Je kan je helemaal opvreten aan symptomen, maar eigenlijk moet je dat niet doen. Heel lastig is dat. Bij me eerste had ik het losgelaten. Flink feestje gevierd, omdat ik dacht ach het kan nu nog een keer voor ik in de MMM in ga. Ik voelde niks, dat vond ik het meest gekke, want normaal voelde ik van alles. Normaal paar dagen voor me ongie was ik van poeh poeh erger erger, maar ik was euforisch. Was gewoon hartstikke zwanger.

Hier op het moment me eisprong (gloeiende rugpijn, gloeiende buikpijn links en als ik ga zitten, alsof ik een inmens grote tampon heb, die niet goed zit en tegen me baarmoeder duwt). We hebben gisteravond en de avond ervoor geklust. Ik hoop maar dat de lading van gisteravond sterk genoeg is. Ik heb nog nooit precies ervoor gezeten. Ben er nu achter als ik pijn heb, ik eigenlijk al te laat ben. Dus volgende ronde zal ik clear blue kopen en zal ik paar dagen voor me vermoedelijk ei testen.

13. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Ik zit al op 10 dpo, maar mijn NOD is pas 25 februari. Ik had een vroege eisprong volgens mij. Maar ik kan dan nu toch niet al testen terwijl ik nog 6 dagen heb te gaan? Of wel? Dit is mijn tweede ronde dus ik weet het niet precies:(

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Overigens wacht ik hier ook tot me NOD met testen. Ik val officieel dus buiten deze lijst nu. Mijn NOD komt op 2 mrt, lf van
    11/12 dagen. Hopelijk vinden jullie het goed als ik hier blijf dobberen :)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Waarom denk je dat je eisprong vroeg was Helena? Ik zou echt wachten.

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 10dpo al een streepje..maar door echos weet ik mijn eisprong ook echt heel precies. Als je twijfelt..nog even wachten.

17. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb net een uiterst gevoelige zwangerschapstest gedaan en ik zie volgens mij een licht streepje :)
    Wat denken jullie?
    Zaterdag pas mijn NOD. Dus ik vind het nog wel spannend. Maar ik kon gewoon niet wachten, ik voelde zo veel aan mijn lijf. Al 5 dagen na mijn ei lichte krampen en sinds gisteren smaakt de koffie niet meer en ook heb ik het heel koud, heftig dromen en een beetje emotioneler.
    Mijn vriend riep het al een week dat hij het zeker wist. Haha

Bijgevoegde bestanden:

18. Michelle27

Michelle27 Actief lid

27 apr 2013
    186
    19
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Ik las trouwens ergens dat je 10 dagen na je ei al kan testen en dat 70% van de zwangere dan al positief test..

19. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Mijn temp lag deze ronde een stuk hoger dan normaal, dus ik was redelijk optimistisch. Helaas is mijn temperatuur vanmorgen weer afgezakt naar het normale niveau, dus ik zal waarschijnlijk wel weer gewoon ongesteld gaan worden zondag :(

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik zie iets Michelle! Ik hoop het voor je :D

Deel Deze Pagina