Hoi, Ik kom mij ook even melden Vandaag is mijn NOD, maar nog niks ondanks ik wel het idee heb dat ik het ga worden heb ik toch maar een testje eraan gewaagd, zo'n extra gevoelige die je al 6 dagen voor je NOD kan gebruiken en die was negatief. Nu zat zwanger worden eigenlijk niet in de planning (ik ben 8 jaar geleden even zwanger geweest maar kreeg een miskraam), maar zowel mijn partner als ik hebben na dit 'ongelukje' wel meer nagedacht over zwanger worden en een kind (zeker omdat ook alweer 35 zijn ) dus als het nu niet raak is gaan we er maar eens werk van maken
Vandaag mijn nod, maar nog steeds niet ongesteld. Negatief getest vanmorgen. Wel alle pijntjes, nog even afwachten maar...
Ik ben nog steeds niks ongi, maar blijft heel erg beetje bruine bloedverlies. Verder heb ik even steken van mijn rechtse kant. En heb ook raar gevoel van mijn buik. Dus afwachten!!
Welkom Joos! Grappig is dat, dat het dan toch ineens gaat kriebelen he! Ben benieuwd of onze vroege negatieve testen ook echt negatief blijven/blijken! Ik heb ook vandaag getest met een Early..
Als ik een normale cyus zou hebben had ik gisteren mijn nod. Heb gisterenmiddag heel iets rood bloed verloren op een wc papiertje (na sex) en verder niks. Zit in ronde 1, niet getempt, geen ovu testen gebruikt. Kan alle kanten op dis nog. Bij m'n zoontje teste ik bijna 1.5 week later pas positief. Late ei dus. Verder rommelde darmen, super moe, bij vlagen misselijk. Lijkt soms of ik beter ruik. Maar dat gevoel heb ik wel vaker. Af en toe wat steekjes links en rechts onderin m'n buik. En mega emo. M'n zoontje was een Disney film aan t kijken en ik moest er bij janken. En heb vreet buien!! Haha Soms raar gevoel onderin m'n buik. Ga in de loop van de week nog een x testen. Die van afgelopen vrijdag was negatief. Kunnen ook allemaal symptomen zijn van naderende ongie of ontpillen. Haha Wat denken jullie?
Dank je! ik ga nu beter naar bed want mijn rechtse kant steekt elke x. Daarom ik kan beter liggen op mijn bed en rust.. welterusten
Spannend allemaal! Ik moet nog een week(je) geduld hebben. Zit nu op 7 DPO en voel verder niets afwijkends. Voelt als iedere maand. Niet echt hoopvol dus... Ik test pas als ik misselijk wordt of iets dergelijks en 2 weken overtijd ben... Ben ervan overtuigd dat ik het ga merken als ik zwanger ben.
Roze dames, voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie een prachtige zwangerschap! Rode dames! Erg jammer! Hopelijk lukt het snel! Ik zelf verwacht woensdag mijn NOD, nu nog geen klachten, afgelopen week wel wat buikklachten gehad. En er lopen wat blauwe aderen over mijn borsten. Niet heel duidelijk maar toch. Verder heb ik nu geen afscheiding meer... Normaal gesproken aantal dagen voor NOD veel wittige/gelige afscheiding.. Afwachten nog maar even.. dinsdag maar eens testen mocht ik nog niet op rood staan.
Beste is op nod, innesteling kan nl tot 12 dpo plaatsvinden Sommige testen al 10 dpo positief sommige pas laat
Helaas! Was ook wel te verwachten, maar ik ben ongi geworden. Op naar maart . En dan ga ik mij in de tussentijd maar eens verdiepen in ovulatie testen en al dat spul Iedereen die nog wacht; succes!!!!
♥ NOD lijst 22 t/m 28 februari 2015 ♥ 22.(5): Miertje84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annemeis, 29 jaar, 8e ronde, 2e kindje SusanneO, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje rarma, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Michelle27, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje (licht streepje 10dpo) 23.(13): Vickske87, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Wondertje 2012, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje Beeb1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje lin1989, 25, 14de ronde, 1ste kindje CaatjeM, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lyn91, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje CSI, ?? jaar, 2e ronde, 2e kindje Peet85, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje ea1993, 22 jaar, ronde x, 1e kindje* Full House, 29 jaar, 2e ronde, 7e kindje BertxBirgit, 24 jaar, 3e ronde, 2e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje joos1, x jaar, geen ronde, 1e kindje 24.(4): MissDonna, 4e ronde, 1e kindje* Sim88, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Joyce448, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje fien2808, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 25.(11): Dracaena, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje dogs84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, 5e ronde, 2e na bbz, 1e kindje Happymom21, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mami3 , 26 jaar, ronde 11, 3e kindje mmoniquee, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 (na MA 14wk) * Jeldou, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje Helena88, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje anoniem451, 33 jaar, ronde x, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 26.(4): Hannah, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje (ronde 3 na BBZ) Molensteen, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Loes83, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje EmyL, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje 27.(4): Krullie88, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Juul77, 37 jaar, 4e ronde, 2e kindje carmen9, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje srjj, 27 jaar, niet echt een ronde, 1e kindje 28.(10): Dalecooper, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chhtl , 23 jaar, ronde ontelbaar, 1e kindje Leona83, ?? , ronde 21 , 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 2, 1ste kindje LovelyLove, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Luminis, 21 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rieketje, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje * wishmom, 30 jaar, ronde x, 1e kindje es89, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje Vaya2014, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos(0): Buiten de lijst(5): waxinelichtje, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Start Clomid 50 * Shelly26, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje Ladylola, 30jr, 2de kindje, ronde 7. - nod op 2 maart Kingsdaughter, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje Totaal: 56 Zwanger (3), Ongesteld (10), MMM (*), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. GEBRUIK DE QUOTE ONDERAAN EEN LIJST EN HAAL DEZE DAN NA DE WIJZIGINGEN/AANVULLINGEN WEG.
Ahnee, wat balen! Zeker omdat je op oranje stond ... Heb het in de lijst aangepast. Succes volgende ronde, Full House!