Vanmorgen bij de Gyn geweest. Aardige man! Moest wel even wennen, want had hiervoor steeds dezelfde vrouw. slijmvlies gemeten, die was al 7 cm. rechts een eitje van 1cm. En nog verschillende kleine eitjes. Maar die van 1cm kwam er bovenuit. Woensdag weer terug. Hij zal na verwachting zo'n 0,2 per dag groeien en tussen de 2 en 2,5 springen. Dus ben benieuwd woensdag!
Spannend allemaal dames!! En wat vervelend van die mannen met griep. Hier zelf niet al te fit en dus nog weinig zin. Ben donderdag begonnen met ovulatietesten maar nog geen verandering zichtbaar. Maandag zou volgens mijn cyclus ongeveer mijn eisprong moeten komen. Dus hopelijk morgen iets fitter en een oplopend streepje. Ik lees hier nog wel een beetje mee maar wil er niet dagelijks mee bezig zijn. Heb met mijzelf afgesproken dat ik alleen deze maand ovulatietesten ga gebruiken om de symptomen iets beter in kaart te brengen en daarna niet meer. Good luck allemaal de komende periode!!
@Hanna Dank je voor je reactie. Fijn om te weten dat dat bij CB inderdaad gewoon kan met ochtendurine. En ja, ze zijn inderdaad duur, maar ik vind ze erg prettig in gebruik en erg duidelijk. Ze laten weinig ruimte voor twijfel. @Miertje die van CB is niet goedkoop. Hier in Spanje betaal ik er tussen de 30 en 35 euro voor. @Dege Spannend! Laat woensdag weer wat weten hè?! Ik ben super blij dat ik zojuist nog een test gedaan heb want ja ja ja: IK HEB EEN SMILEY!!! Het streepje is overigens niet veel donkerder, maar dat maakt blijkbaar niet uit. Wel jammer dat we nu nog niet thuis zijn... Wil nu klussen!!! P.S. Even een vraagje: dat ik nu een smiley heb, wanneer heb ik dan mijn eisprong? Ik voel die namelijk nooit...
Super zeg! Ik heb ook geen idee zeg, maar ik geloof je ei komt binnen 24/48u maar een smiley betetekend dat je gan start mag! Succes! Heb een vraagje. Ik snap er niks meer van. Ik werd 28jan ongie, zit nu op dag 10. Ik voel me al dagen sinds me griep gefrustreerd en niet happy. Heel hinderlijk. Afijn gister voelde ik steekjes. En nu echt links een gloei. Vorige maand was me ei rechts, dus klopt dan wel. Maar op dag 10????? Ik had ovutest gedaan en die gaf een heeeeel licht streepje aan. Ik denk vanavond dattie boem zegt. Maar hoe kan dit? Ik heb me ei altijd op dag 18-20. Ik ben nu op een verjaardag en pas vanavond thuis, dus doe ik wel een test. Maar vanmorgen met plassen verloor ik ook weer een bloed slijmpropje. Zo vreemd.
Hoi allemaal Volgens mij kan ik hier mee gaan schrijven Gister en vandaag positieve ovu testen.. wist niet dat dat kon 2 dagen achter elkaar? In ieder geval veel succes iedereen! Oja weet iemand tot wanneer we het beste kunnen door klussen?
Volgens mij tot 1 dag na de eisprong, maar ik weet niet of het dan nog veel nut heeft ligt helemaal aan je lichaam.
Goedenavond! Hier een licht streepje verwacht morgen een dikke streep op de ovu. Maar mn nod word dus wss wel verschoven. Aangezien de mbk app zei dat vandaag mn ei zou komen. Nou mooi niet haha deze maand slik ik geen tarwekiem dus of dat er mee te maken heeft??
Inderdaad wat Draecena zegt; tot 1 dag na je ovulatie. Dat is voor het geval als je ei wat verlaat springt. Een LH-piek kan 48 uur duren.(dus 2 dagen een positieve ovu test kan best hoor) Maar meestal springt je ei zo'n 36 uur na het hoogtepunt van de LH-piek. Aangezien de kwaliteit van het eitje daarna hard achteruit holt en sperma wel even de tijd nodig heeft om op de juiste plek te komen ben je vaak net te laat als je pas na de ovulatie begint te klussen.
Bij mij deze ochtend ook pas een dikkere streep (en ik denk dat hij morgen nog een toon donkerder zou worden, maar ben niet zeker). Normaal gezien was m'n ei vandaag, dus ik denk dat mijn NOD ook nog zal verschuiven... Verdikkeme, wéér langer wachten
Ik kan nu echt op het wachtbankje! Mn ovulatietesten zijn weer lichter geworden. Nu duimen dat onze timing goed was en of m'n lijf doet wat het moet doen. 2 weken duimen draaien....ben nogal een ongeduldig typje, vind dat wachten echt vreselijk
Ik mag ook afwachten zaterdag (eerder dan verwacht) eisprong gehad.. Alleen twee dagen ervoor gemeenschap gehad en dag erna... Kijken wat het oplevert hahaha. Afwachten dus😜
Het gesprek komt al lekker op gang hier zie ik! Ik haak alleen af! Wat ik aanzag voor menstruatie was eigenlijk.... nou geen idee wat het was Maar ik werd vijf dagen later écht ongesteld! Ik zit hier dus verkeerd! Heel veel succes allemaal!
Hoi hoi, ik ben vooral iemand die lekker mee leest maar heb nu toch wel een vraagje. Afgelopen zaterdag en zondag had ik een super positieve ovulatietest. Er zat geen verschil in die van zaterdag of zondag qua kleur. Vandaag was deze weer een heel stuk lichter. Wanneer volgt dan precies de eisprong? Is dat nu de test weer lichter is of is hij dan al geweest? We hebben het helaas niet gezellig kunnen maken dit weekend dus zwanger zal ik deze ronde niet zijn maar ben wel heel benieuwd hoe dat toch zit met de eisprong. Ik weet wrl dat het zn 24 tot 36 uur is na een positieve test maar vanaf welke dag zou ik dan moeten rekenen? Hopelijk kunnen jullir me helpen!
Wow dit had k kunnen schrijven behalve t geen gemeen schap k lees mee! Verder bedankt voor de reacties op mijn vraag! Nu even verder terug lezen
Ik gebruik geen ovu testen zit ook pas in ronde 1 dus wil er eigenlijk nog mee wachten en er niet zo heel erg mee bezig zijn. (Makkelijker gezegd dan gedaan) Ik heb een app die zegt wanneer je ei is. Aangezien ik ookmn cyclus niet weet en m'n ei niet voel wordt het lastig voor ons. Haha. Afgelopen weekend wel erg moe geweest en hoofdpijn. En steekjes in mn onderbuik. Dus wie weet. We maken het nu om de dag gezellig. Vinden we helemaal niet erg. Haha. Hoe gaaf het met de rest hier? Over 1.5 week ongv kunnen de eerste testen. Spannend!!
♥ NOD lijst 22 t/m 28 februari 2015 ♥ 22.(2): Shelly26, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 23.(9): Luminis, 21 jaar, 2e ronde, 1e kindje waxinelichtje, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Annemeis, 29 jaar, 8e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, 13e ronde, 1e kindje Wondertje 2012, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje SusanneO, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Beeb1987, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje lin1989, 25, 14de ronde, 1ste kindje CaatjeM, 37 jaar, 1e ronde, 2e kindje 24.(4): MissDonna, 4e ronde, 1e kindje* Sim88, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Joyce448, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje fien2808, 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje 25.(5): Dracaena, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje dogs84, 30 jaar, 6e ronde, 2e kindje Petrsj, 27 jaar, 5e ronde, 2e na bbz, 1e kindje Happymom21, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mami3 , 26 jaar, ronde 11, 3e kindje 26.(1): Hannah, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje (ronde 3 na BBZ) 27.(2): Krullie88, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Juul77, 37 jaar, 4e ronde, 2e kindje 28.(5): Julia1979, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 (na MA 14wk) * Ladylola, 30jr, 2de kindje, ronde 7. Dalecooper, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Chhtl , 23 jaar, ronde ontelbaar, 1e kindje Leona83, ?? , ronde 21 , 2e kindje Dora26, 26 jaar, ronde 2, 1ste kindje Datumloos(1): Dege, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Start Clomid 50 * Buiten de lijst: Totaal: 30 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. GEBRUIK DE QUOTE ONDERAAN EEN LIJST EN HAAL DEZE DAN NA DE WIJZIGINGEN/AANVULLINGEN WEG.
Ik heb mezelf ff verplaatst van NOD, nu een dag later (24/02). Ik dacht dat ik deze morgen een nog donkerdere ovulatietest zou hebben, maar vandaag is ze terug negatief. Ook deze ochtend een enorme temperatuurdip. It's now or never! Ik zit nu dus ook officieel op het wachtbankje ^^