zie allemaal verhalen met 9 dpo al positief testen met kruidvat 2v5. of zou je dan beter een early test kunnen gebruiken??? iemand ervaring??
Kruidvat 2v5 zijn wel heel gevoelig. Ik test meestak met action early. Die kosten maar 2,50 voor 2 testen.
oke dan ga ik moegen even langs de action en de kruidvat😂 alvast. uhm zijn er bij de action verschillende testen? moet ik echt de gene met early er op?
Ja, action heeft early testen en gewone testen. Zit ook een euro verschil in. Ik ga volgende week ook testen met action early. Ga de 24e naar de huishoudbeurs. Ben benieuwd of ik dan al positief kan testen
Ik ga de 23e naar de huishoudbeurs haha. Hoop dan toch ook op een positieve test maar heb niet zoveel hoop deze ronde. Maar mocht ik toch geluk hebben dan uiteraard een rondje over de 9 maanden beurs! En dan vooral niet te enthousiast tegen m'n moeder 😂
Ik gebruik altijd testen van 2besure die zijn mooie goedkoop. Hebben jullie ook een voor gevoel over deze ronde? Ik heb het gevoel dat het niets wordt...
Ik mag op het wachtbankje. 28 feb, de verjaardag van mijn vriend gaan we testen! Ik heb er een goed gevoel over. Vorige keer toen ik net zwanger was voelde ik dat het niet goed was. Dat klopte ook, met 8 weken een miskraam..
Hi, mag ik ook meepraten? Aplejo, 30 jaar, ronde 23 Dec miskraam van een Bmz. Hopen dat het sit keer wil lukke. Nod 25 feb
Snap er niks van, temp nog steeds laag. Grrr. Ondertussen eisprong al 6 dagen later... en al 7 dagen af en aan vruchtbaar slijm? Ik ben nooit meer dan 3 dagen laat en nooit zonder reden (heftige stress mn). Net of ie nu gewoon niet wil doorzetten? Pfffffff doe dat soort experimenten in de 15 jaar hiervoor toen ik nog níet zwanger wilde worden ofzo.
Hier geen goed gevoel over deze ronde maar hopelijk zit ik er naast. Bij m'n dochter was ik d'r ook heilig van overtuigd dat het niet raak zou zijn dus dat geeft hoop 😂 Nog max een weekje en dan weten we het!
Ooh balen leraje. Raar ook. Hopelijk komt je eigen gauw. Nee bij mij zegt gevoel ook niets. Heb al twee keer een goed gevoel gehad en toen waren de testen ook negatief. Mijn man heeft nog geen 1 keer een goed gevoel gehad en zegt dat het deze ronde ook niet wordt maar de volgende ronde wel 😅
NOD lijst 22 t/m 28 februari 22 februari (4) Wiskagirl - 23 jaar - 4e kindje - ronde 5 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Kiewie - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bieniwini - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 23 februari (6) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snoettie - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joy13- 27jaar(bijna)- 2e kindje- ronde 1 Ashleym - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 24 februari (2) Sterree - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (2) Brabantsmeisje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondia - 27 jaar -?e kindje - ronde 4 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 februari (4) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 Debster90 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 Leraje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 februari (5) Wodjeka- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dimples - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1+2 vroege mk) Tann - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 La vita bella - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (10) , Zwanger (0) , Ongesteld (1) , MMM (3) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden ik heb een vraagje, ik weet dat onregelmatig werken/nachtdiensten invloed kan hebben op je cyclus/vruchtbaarheid. Maar nu is mijn vraag, ik werk grotendeels alleen maar nachten, is dat dan ook onregelmatig? Want het lijkt mij dat dit ook een regelmaat kan worden al is deze dan wel anders dan een normaal dag en nacht ritme. Iemand ervaring mee?
Bij mij zegt gevoel ook niks. Vorige maand had ik een goed gevoel, maar werd ongesteld. Nu heb ik weer een goed gevoel, maar ik denk dat hef meer de hoop is dat het goed zit. Ik wacht rustig af.
Ik denk dat wisselende diensten meer van invloed zal zijn dan een vast nachtritme, zoals je zegt. Maar ik kan me wel voorstellen dat het grotendeels 's nachts leven minder gezond (en dus minder bevorderlijk voor vruchtbaarheid) is omdat je lichaam omgekeerd is geprogrammeerd, je positief reageert op zonlicht etc..? Meen mij dat wel te herinneren uit onderzoeken over nachtdiensten, maar dat ging alleen over algemene fysieke en mentale gezondheid, niet vruchtbaarheid. Ik ben er persoonlijk echter van overtuigd dat die dingen met elkaar in verband staan... Maar dat is alleen maar redenatie, ik heb er verder geen verstand van oid.
ik ben bij de action geweest. ze hebben bij ons alleen gewoone testen 1.50 waren ze en ovulatie testen. dus die heb ik meegenomen we zullen zien. er staat in de beschrijving dat je 4dagen voor nod kan testen met die testen dus we wachten even af.
Meld me ook. Ik ben 33, ronde 9 voor (ons persoonlijk) ons derde kindje, maar voor ons 1e kindje die we hopenlijk bij ons mogen houden. Ik gok mijn nod op 26 februari. Ik had gisteren of vandaag mijn LH piek, kan uit mijn testen niet echt een winnaar aanwijzen.