Ja joy is nog wel beetje vroeg 😉. Snap de spanning ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap heel erg en testen negatief maar 10 dpo heeeeel licht positief dus nog niet opgeven haha. Ik ben pas 3 dpo dus nog niet echt ergens mee bezig. Ik denk ook niet dat het raak is. Al weet je het nooit. Bij mijn vorige zwangerschap had ik geen symptomen zo vroeg alleen een heel naar trekken gevoel in mijn linker lies echt heel gemeen. Toen bleek ik zwanger. En wat jeukende tepels maar ik heb er sowieso altijd veel.last van rond menstruatie dus zegt niet veel haha. Alleen die lies was opvallend
Ik heb vanmorgen mijn urine naar de huisarts gebracht. Ik heb het vermoeden dat ik een blaasontsteking heb. Ik heb wel aangegeven dat we proberen zwanger te raken. Moet om 13.30 uur bellen voor de uitslag.
Super spannend allemaal! Vooral nu de eerste testers in dit nod groepje al een feit zijn! :d Hoop echt voor iedereen een mooie roze lijst Zelf op t wachtbankje. Maar uit nieuwschierigheid gisteren en vandaag een ov test gedaan omdat dit de eerste ronde is dat ik dit gebruik. Maar tot mn verbazing zijn ze best donker? Ik had juist heel licht verwacht een week voor nod. Iemand een idee of dit normaal is? Zou iemand trouwens willen toevoegen aan de nod lijst dat dit ons eerste kindje wordt? Wil de lijst zelf niet verpesten hihi, thanks!
Haha ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die zo stom is. Gisteren ook al getest...op 7dpo. Ik weet van teen voren al dat het geen zin heeft en toch doen he. Fijn die herkenning hier😅
Joy, 7dpo is wel mega vroeg ja 😂 Zou het denk ik maandag nog eens proberen. Zaterdag/zondag is nog steeds erg vroeg. Elsa, hopelijk geen blaasontsteking! Blondina, dat zegt niks. LH is je hele cyclus aanwezig, ene dag meer dan de andere. Hij is ook niet positief.
Als je de dokter hebt verteld van jullie kinderwens, neem ik aan dat deze je een antibioticum heeft voorgeschreven dat niet schadelijk is tijdens zwangerschappen.
Precies. Ik heb vaker een blaasontsteking en kreeg de laatste keer andere antibiotica dan de keren daarvoor omdat ik had aangegeven een bezig te zijn met onze kinderwens. Pff hier een ontzettend rommelende buik en steekjes. Hoop dat het een goede teken is.
]NOD lijst 22 t/m 28 februari[/SIZE][/COLOR][/B][/FONT] 22 februari (4) Wiskagirl - 23 jaar - 4e kindje - ronde 5 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Kiewie - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bieniwini - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 23 februari (6) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snoettie - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 Joy13- 27jaar(bijna)- 2e kindje- ronde 1 Ashleym - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Kleintje85 - 31 jaar - 1ste kindje- ronde 4 24 februari (2) Sterree - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 Flamingo88- 28 jaar - 1e kindje - ronde 14MMM 25 februari (2) Brabantsmeisje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondia - 27 jaar -?e kindje - ronde 4 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 februari (3) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 Debster90 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 februari (6) Wodjeka- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dimples - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1+2 vroege mk) Tann - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 La vita bella - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 Leraje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (11) , Zwanger (0) , Ongesteld (1) , MMM (4) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ik heb mezelf toegevoegd.. Dinsdag 7 feb. Positieve test, 8 feb IUI-D zonder hormonen.. Als het goed is 23 feb. NOD. Ik zit nu op 8/9 dpo. Ik heb vanaf woensdag al een vervelende pijn onderin mn buik. Als ik even gezeten heb en ik ga opstaan of juist zitten, dan krijg ik een pijnlijk gevoel in mn onderbuik. Het voelt als of mijn baarmoeder zwaar is. Of ik heel erg ongesteld moet worden. Pijn zit dan beetje naar links, trekt door via de bovenkant van mn heup naar mn rug. Soms is dat nare gevoel weg, en dan ineens houdt de pijn weer aan. Is dit herkenbaar bij iemand? Succes allemaal op het wachtbankje! Doen voor een mooie test voor jullie allen
Ik heb furabid gekregen. Die heb ik ook gehad toen ik net na de bevalling van de jongste een blaasontsteking had. Ik heb bij de apotheek voor de zekerheid nog weer gevraagd en ze zei dat deze kuur geen kwaad kan.
deze sukkel heeft toch gewoon nog een testje gedaan😂😂😂 in t mom van die van de action zijn zo goedkoop😝 maar goed ik lijk dus iets te zien. of dat nou binnrn de tijd was geen idee. waar ik nu mee heb getest was trouwens een kv die mag je aflezen na 5min. zal ik nou morgen gwn nog een keer testen of zal ik wachten tot zondag😂
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik vanaf week 8 tot de dag van de geboorte continu blaasontsteking gehad. Dit zou volgens de verloskundige kunnen leiden tot weeën dus ik heb iedere zwangerschap meerdere kuren gehad. Er zijn dus kuren die wel mogen tijdens de zwangerschap.
Joy, zou echt wachten tot zondag. Hcg verdubbeld in 48 uur dus als je nu iets denkt te zien dan moet het zondag helemaal goed zichtbaar zijn.