Hier sinds deze avond steekjes links onderin. Net bij het niezen het gevoel dat er een mesin mijn buik gestoken wordt, Pijnlijk! Maar betekende de vorige keren ook innesteling, dus wie weet
hebben jullie wel is een indrooglijntje gehad bij de kv 2v5?? ik ga toch twijfelen of dat t niet gewoon is 🙈
Ik zie het niet maar vage streepjes zijn niet mijn ding haha. En indrooglijntje bij kv2v5 komt wel vaker voor.
in t echie is tie best wel duidelijk eigelijk! stom dat je dat dan niet gewoon op de foto krijg ehh🙃
Anders even het stripje eruit halen dan zie je de schaduw van het plastic niet... spannend hoor ik lijk ook wel iets te zien 😆
Jaaaaa ik zie het! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb de hoop opgegeven deze ronde. Vandaag 9 dpo maar heb er helemaal geen goed gevoel over....heb ff een baal momentje 🙁
dank jullie wel. vind t zelf ook super spannend 🙈 t is de 1e ronde en had nooit verwact dat t allemaal zo snel zou gaan. voor mijn zoon heb ik een mk gehad. en daarvoor was ik al 2.5jaar gestopt met de pil.
Jaaaaa Zeker joy ik zie hem hoor!! Spannend. Hopelijk gaat ie snel oplopen! Maar je hebt in ieder geval een streep!!
Hier alles beetje bleeehh. Dochter flink de waterpokken en ziek en ik sinds vandaag een buikgriep ofzo. Diaree en buik en maagpijn. Kan er ook nog wel bij. Dus vroeg naar bedje en hopen dat het snel over is. Je niet lekker voelen en een ziek kind is geen goede combinatie 😓
O bah Tann 😞 Heerst echt op het moment. Ik heb er een dag flink last van gehad, volgende dag ging het al weer stuk beter. Hoop ik ook voor jou 🍀 Beterschap! Sneu ook van je dochter. Hopelijk voelt ze der eigen snel beter.
hier ook super verkouden en onwijs moe. maar hier in de buurt is idd ook iedereen wel ziek en op t kdv ook trouwens