Hallo meiden, ik klets graag met jullie mee en zal me ook even voorstellen. Ik ben wodjeka, 34 jaar en in april 2016 via een spoedkeizersnede bevallen van ons mannetje. We hadden eigenlijk vlot daarna al besloten dat we voor een 2e gaan. Mijn cyclus is na de bevalling wat onregelmatiger geworden (voorheen altijd 28/29) 28 februari is dan ook een gemiddelde van mijn afgelopen cyclussen. Het zo ook een paar daagjes eerder of later kunnen. Ik ga deze maand ovulatie testen gebruiken. Heb ze 1 keer eerder gebruikt van de action maar kon toen mijn ei er niet mee vinden. Heb er nu 25 besteld bij zwanger en kids dus ben benieuwd of het deze ronde wel gaat lukken mijn ei op te sporen Ook ga ik deze ronde eens temperaturen om te kijken of ik daar wat mee kan. Hopelijk hebben we eind vd maand een mooie roze lijst!!
Welkom nieuwe dames. Nee wij gaan ook geen rondes overslaan. We zien wel wanneer het lukt en wanneer het dan komt 😉 Doen of gebruiken jullie nog dingen om een zwangerschap te bellen bevorderen? Ik gebruik sinds de vorige ronde teunisbloemolie tot ei en daarna tarwekiemolie. Wil ook een kijken of ik granaatappelsap kan vinden. Ervaringen mee?
Ik gebruik alleen multi vitaminen speciaal voor zwangere dames (of zwanger willen worden) Ik gebruik verder niets. Allicht komt dat nog als het langer gaat duren. Bij ons mannetje waren we in de 1e ronde gelijk zwanger dus heb hoop dat het snel weer lukt zonder preparaten.
Ik denk dat ik toch niet op deze NOD-lijst terecht ga komen, want zit op CD 13 en nog geen spoor van naderende eisprong... We houden het in de gaten
Ik slik alleen foliumzuur. Verder niks. Vorige keren ronde 2 en ronde 1 zwanger, dus deze keer doe ik er al langer over Als ik na een half jaar nog niet zwanger ben, ga ik wel eat dingen proberen denk ik.
Ik slik ook alleen foliumzuur. Ga over naar multivitamine als ik zwanger ben. Granaatappelsap heb ik vorige keer gedronken in de ronde dat ik zwanger werd. Of dat geholpen heeft geen idee haha. Vind het sowieso lekker.
💜 NOD lijst 22 t/m 28 februari 💜 22 februari (0) 23 februari (2) Blosjes - 36 jaar - 13e ronde - 2e kindje Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (2) Leraje - 32 jaar - 4e? ronde - 1e kindje Sterree - 28 jaar - 7e ronde - 1ste kindje 25 februari (0) 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e ronde - 3e kindje 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 6e ronde - 2e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik voeg mezelf ook graag weer toe.... Ik zal niet actief meeschrijven aangezien wij hopen op een wonder dat waarschijnlijk nooit meer zal komen. Maar om het voor mezelf een beetje bij te houden, is het wel handig hier op een lijstje te staan . Iedereen veel succes weer deze maand!
Hallo meiden, ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Mijn man en ik hebben besloten voor een tweede kindje te gaan! Onze dochter is van december 2015. 💜 NOD lijst 22 t/m 28 februari 💜 22 februari (0) 23 februari (2) Blosjes - 36 jaar - 13e ronde - 2e kindje Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (2) Leraje - 32 jaar - 4e? ronde - 1e kindje Sterree - 28 jaar - 7e ronde - 1ste kindje 25 februari (0) 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e ronde - 3e kindje 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 6e ronde - 2e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi allemaal, ik meld me ook hier. Wij zijn in 2015 weer begonnen in de mmm voor een tweede kindje, maar na 1,5 jaar merkte ik dat ik de hormonen niet meer kon handelen en dat mijn puberende peuter (die zijn grenzen aan het verleggen was en mijn grenzen aan het opzoeken) daar erg veel last van had. De keuze om een pauze in te lassen was dan ook snel gemaakt. Omdat ons gezin toch nog niet zo compleet voelt en Finn inmiddels 3,5 is en een stuk stabieler willen we het nog een kans geven. 13 feb hebben we opnieuw intake en hopelijk mogen we daarop vlot starten. 💜 NOD lijst 22 t/m 28 februari 💜 22 februari (0) 23 februari (2) Blosjes - 36 jaar - 13e ronde - 2e kindje Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (2) Leraje - 32 jaar - 4e? ronde - 1e kindje Sterree - 28 jaar - 7e ronde - 1ste kindje 25 februari (0) Brabantsmeisje - 32 jaar, 2e ronde, 2 kindje 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e ronde - 3e kindje 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 6e ronde - 2e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat de lijst wat langer word. Hopelijk staan we geen van allen op een volgende lijst 😉
Hallo meiden, ik klets ook graag mee. Wij gaan de tweede ronde in voor het eerste kindje, NOD op 24/2. Ik ga deze maand denk ik geen testen gebruiken, hoop er dan minder mee bezig te zijn😀 Ik zal straks de lijst bijwerken op de computer.
Ja ze zeggen dat het de innesteling bevorderd. Maar als je het lekker vind kan je er ook gewoon eerder mee beginnen 😊
�� NOD lijst 22 t/m 28 februari �� 22 februari (0) 23 februari (2) Blosjes - 36 jaar - 13e ronde - 2e kindje Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (2) Leraje - 32 jaar - 4e? ronde - 1e kindje Sterree - 28 jaar - 7e ronde - 1e kindje Tippie4 - 32 jaar - 2e ronde - 1e kindje 25 februari (0) 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e ronde - 3e kindje 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 6e ronde - 2e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
�� NOD lijst 22 t/m 28 februari �� 22 februari (0) 23 februari (2) Blosjes - 36 jaar - 13e ronde - 2e kindje Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (2) Leraje - 32 jaar - 4e? ronde - 1e kindje Sterree - 28 jaar - 7e ronde - 1e kindje Tippie4 - 32 jaar - 2e ronde - 1e kindje 25 februari (0) 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e ronde - 3e kindje 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 6e ronde - 2e kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mag ik meekletsen? De lijst aanpakken lukt helaas op m'n telefoon niet. Ik ben LVtje, 32 jaar, 2e kindje, IUI 3, NOD 25 feb Zijn bezig voor een tweede kindje en nadat we afgelopen cyclus een ronde moesten overslaan ivm een cyste hebben we nu gelukkig weer groen licht gekregen. Zondag de eerste hormoonspuit weer gezet dus circus is weer begonnen
Pffff had ovulatie testen besteld en zouden vandaag binnenkomen. Maar volgens post.nl zijn ze afgeleverd maar ik heb niks ontvangen helaas... Lijkt me ook logisch dat het bij de buren ligt want er is geen briefje en het pakketje zou door de brievenbus moeten passen. Hopelijk krijg ik het pakje nog! Anders maar opnieuw bestellen en hopen dat ze er dan op tijd zijn!
NOD lijst 22 t/m 28 februari 22 februari (0) 23 februari (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 februari (3) Leraje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4? Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (1) LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 februari (1) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 MMM 28 februari (1) Wodjeka- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom LVtje! Wat balen Tippie! Vreemd dat je het pakketje niet gekregen hebt. Zou even contact zoeken met PostNL vandaag.